نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شیخ دیاباته
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پس ادعاهای اسف‌بار شیخ دیاباته در خصوص برخورد غیر اخلاقی مدیران وقت استقلال با او و خانه‌اش، تاکنون هیچ کس درباره این اظهارات، صحبتی نکرده و مسئولیت اتفاقات ادعایی را نیز نپذیرفته است.

شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال، چند روز پیش در صحبت‌هایی تکان دهنده درباره رفتار مدیران استقلال اظهارنظر کرد که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. دیاباته در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره اقدامات مدیران استقلال گفت: «مدیران استقلال به آپارتمان من رفتند و در آن را شکستند. لباس‌های‌مان، کفش های‌مان و چمدان‌هایم را برداشته و همه را بیرون انداختند! به خودم گفتم که من همه کاری برای استقلال کردم. در زمین جنگیدم و بهترین گلزن شدم. برای چه این کار را با من می‌کنند و واقعا غمگین شدم. این برای من بی‌احترامی محسوب می‌شد. آنها نشان دادند که احترامی برای من قائل نیستند و همین انگیزه مرا پایین آورد. حالا خودتان را جای من بگذارید. چگونه می‌توانید همه توان خودتان را در زمین بگذارید؟».

او ادامه داد: «البته من همه اتفاقات بدی که افتاد را نمی‌گویم. این ها تازه چیزهای کوچکی بود که باعث پایین آمدن انگیزه من شد. همه موارد را نمی‌گویم چون نمی‌خواهم هواداران استقلال از آن چه که مدیران با من کردند ناراحت شوند. از همه هواداران استقلال و همه مردمی که با من مهربانی کردند تشکر می کنم».

اکنون سوال این است که این اتفاق چرا و در زمان کدام مدیرعامل استقلال رخ داده است؟

یکی از معاونان باشگاه استقلال در زمان احمد مددی که نخواست نامش فاش شود، مدعی است که این اتفاق در دوران مدیریت احمد سعادتمند رخ داده است. او گفت:‌ در زمان احمد مددی، همه چیز برای شیخ دیاباته فراهم بود و مدیران وقت استقلال امکانات مناسبی برای این بازیکن فراهم کرده بودند. ما هیچ مشکلی با این بازیکن نداشتیم.

احمد سعادتمند نیز در واکنش به این ادعا اظهار کرد: واقعاً هر کسی که این کار را با دیاباته کرده، جای تأسف دارد. این اتفاق هرگز در زمان من رخ نداده و برای کسانی که این ادعا رو دارند متاسفم. ارتباط من و دیاباته یک ارتباط کاملا دوستانه و حتی برادرانه بود. شما می‌توانید این موضوع رو از خود شیخ بپرسید که در زمان چه کسی این اتفاق افتاد.

رابطه سعادتمند و دیاباته

در حال حاضر نه کادر مدیریتی سعادتمند و نه کادر مدیریتی احمد مددی در باشگاه استقلال اصرار دارند که این اتفاق در زمان حضور آن‌ها در باشگاه استقلال رخ نداده و مشخص نیست مسئولیت اتفاقات تلخ با چه کسی است؟

اتفاقاتی که علاوه بر تبعات هولناک اخلاقی قطعا با برنامه و با هدف انجام شده است. هدفی که هر چند ممکن است سودی برای طراحان آن داشته اما قطعا نام بزرگ استقلال و جایگاه این باشگاه را هدف قرار داده و به آن لطمه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۶و۶ IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    ای شیخ چیزی را باز مگو اگرهم خواستندی بازگو بنمایی مث مرد بازگو بنمایی چون دگر تو تنهانیستی هواداران مث ترافیک های تهران پشت سرتن
  • صدری DE ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    حالا هی خبرورزشی میخواد بحث رو باز بکنه اول رفته با سعادتمند لنگی مصاحبه کرده که اصلا زمان اون این اتفاق نیفتاده بعد رفته با مددی نتونسته حرف بزنه بعد رفته با معاونت وزارت ورزش مصاحبه کنه ببینه میتونه یه حاشیه جدید اضافه کنه به این داستان بعد رفته با منشا و یکی دو تا بازبکن خارجی قبلی استقلال مصاحبه کرده ببینه آیا میشه یه شعله ای بندازه تو دامان و خِرمن استقلال یه ضربه و حاشیه ای درست بکنه یا نه. من نمیفهمم منشا چه ربطی به دیاباته داره و آیا اون همه حرف و حدیث از خارجی های پرسپولیس و دوستان اسپانیایی کالدرون رو چرا هیچ موقع ازش حرفی نزدید و زیرسبیلی طرف رو رد کردید بره کسی نفهمه تو اون برج معروف هر شب چه حوادثی اتفاق میفتاد بعد اومدید گیر دادید به باز کردن درب آپارتمان شیخ که اونم به دستور علی نژاد و برای ضربه به روحیه این بازیکن بود تا نتونه مثل سال اول آقای گل بشه. ببینید همه چی به اتاق فکر سرخ مربوط میشه .
  • مجیدزاده DE ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    دو سال از ندادن جایزه آقای گلی دیاباته گذشته و این رسانه ها مثل ورزش سه و خبرورزشی تا حالا یه خط یا حتی یک جمله هم در موردش ننوشتند خیلی جالبه
  • سیدرضا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    حالا بیشتر قرمزا متوجه میشن دردی که هشت سال با انتخاب مدیران نالایق و اشتباهی و در زمانهای نامناسب چه به روزگار ما آورده شد، این روزا وضعیت مدیریت قرمزا خیلی شبیه هشتسال گذشته ما هست البته امیدوارم این بلاسر هیچ تیمی نیارن و همه تیمها در شرایط یکسان رقابت کنن. من اصلا به کارما اعتقاد ندارم جیزی که یک نوجوونی همیشه در مورد استقلال و باشگاه جم میگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی