نوشیدنی ردبول رایگان تا آخر عمر برای یک ایرانی/ به معجزه نیاز داشتیم؛ این راننده ایرانی ما را به قهرمانی رساند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستین هورنر، مدیر تیم فرمول یک ردبول، وعده ارسال رایگان نوشیدنی این شرکت به نیکولاس لطیفی را داد.

یکولاس لطیفی در جریان رقابت نهایی فرمول یک قهرمانی جهان با موانع کنار زمین برخورد کرد و ورود خودروی ایمنی به زمین مسابقه شرایط را به طول کلی به سود فرستاپن تغییر داد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که همیلتون علیرغم فرسوده بودن لاستیک ماشینش توانسته بود از فرستاپن فاصله بگیرد اما پس از خروج خودروی ایمنی از زمین، این راننده هلندی بود که توانست از شرایط بهتر خودرویش استفاده کرده و به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کند. 

فرستاپن با قهرمانی در این رقابت‌ها موفق شد به سلطه چهار ساله همیلتون بر رقابت‌های جهانی پایان داده و جام قهرمانی را به خانه ببرد. 

هورنر در پاسخ به سوالی درباره لطیفی به کانال چهار گفت: «مطمئنا او مصرف رایگان ردبول تا پایان عمر را به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. ما در ۱۰ دور آخر به معجزه نیاز داشتیم. از نیکولاس لطیفی به خاطر این خودروی ایمنی سپاسگزاریم. تلاش مسئولان برای ادامه بازی عالی بود. ما در حال فریاد زدن بودیم. این رقابتی دیوانه‌وار بود و مکس توانست قهرمان شود. من باید از عملکرد لوییس هم تشکر کنم. او رقیبی عالی در تمام سال بود. او قهرمانی بزرگ است و همین ارزش این قهرمانی را بیشتر می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی