نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱
دو پیشنهاد جذاب اروپایی برای لژیونر استقلالی/ باشگاه ایتالیایی ۵ و نیم میلیون یورو هزینه می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم زوریا لوهانسک با پیشنهاداتی از دو تیم تورینو و آلکمار مواجه شده است.

اللهیار صیادمنش بعد از درخشش در تیم ملی نوجوانان در رقابت‌های جام جهانی راهی استقلال شد. نمایش خوب در استقلال تحت هدایت شفر باعث شد صیادمنش بعد از تنها یک فصل لژیونر شود و به فوتبال ترکیه برود. اوضاع در فنرباغچه آنطور که اللهیار می خواست پیش نرفت و فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد. از همین رو صیادمنش با قراردادی یک سال و نیمه و به صورت قرضی راهی فوتبال اوکراین و باشگاه زوریا شد. حضور در لیگ اوکراین باعث شد تا اللهیار دوباره شکوفا شود و عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش بگذارد. قرارداد قرضی صیادمنش بعد از پایان دیدار زوریا مقابل دیناموکیف به پایان رسید و این ستاره ایرانی باید به فنرباغچه بازگردد.  نکته جالب اینکه  اللهیار صیادمنش تنها گل تیمش را در بازی مقابل دیناموکیف  به ثمر رساند تا با خاطره ای خوب این تیم را ترک کند.

صیادمنش با گلزنی در این دیدار شمار گل‌های خود را به عدد ۷ گل در ۱۵ بازی در لیگ اوکراین رساند.

پیش از این دیدار از بلندگوهای ورزشگاه اعلام شد که الله یار صیادمنش آخرین بازی خود را برای زوریا برگزار می‌کند و او در زمستان به تیم پیشین خود فنرباغچه باز خواهد گشت و مذاکرات برای خرید دائمی او به نتیجه نرسیده است.

به این ترتیب مهاجم ایرانی که به صورت قرضی در اوکراین بازی می‌کرد به تیم فنرباغچه برخواهد گشت.

اما آینده اللهیار در کدام تیم خواهد بود؟ شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال ماندن صیادمنش در فنرباغچه کم است و هم اللهیار و هم مدیران باشگاه ترکیه ای علاقه ای به همکاری مجدد با هم ندارند. با این حال مدیران فنرباغچه برای فروش اللهیار خواستار ۵/۵ میلیون یورو هستند. صیادمنش از چند وقت قبل با پیشنهادات مختلفی روبرو شده و تیم‌هایی از بلژیک ، ایتالیا و هلند خواهان به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی شدند. به گفته منابع موثق دو تیم تورینو ایتالیا و آلکمار هلند جدی ترین مشتریان اللهیار هستند و در حال حاضر برای به خدمت گرفتن این بازیکن تلاش می‌کنند. مذاکرات مدیران این دو باشگاه با مسئولان فنرباغچه در حال انجام است و هرکدام از این باشگاه‌ها بتوانند خواسته‌های باشگاه فنرباغچه را انجام دهند، می‌توانند اللهیار را به خدمت بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    تورینووووووووو♥️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی