نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
۲ |
۳
زمان بازگشت لژیونر پرسپولیسی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل زاده از هفته آینده می‌تواند در تمرینات تیمش شرکت کند.

تیم ملی فوتبال ایران در حالی ماه قبل  به ۲ پیروزی مهم مقابل لبنان و سوریه دست پیدا کرد که هر دو دیدار تیم ملی در زمین های بسیار بد و با کیفیت پایین برگزار شد. موضوعی که تقریبا همه بازیکنان تیم ملی به آن اشاره کردند و نارضایتی خودشان را از زمین های خراب در لبنان و اردن اعلام کردند.

شجاع خلیل زاده مدافع فیکس و تاثیرگذار تیم ملی که در هر دو بازی مقابل لبنان و سوریه به صورت کامل به میدان رفت ؛ بعد از دیدار دوم مقابل سوریه درد زیادی داشت و فکر می‌کرد از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شده است. بعد از گذشت چند روز و بازگشت شجاع به قطر، مشخص شد خلیل زاده مشکلی از ناحیه کشاله ندارد و درد فتق او را اذیت می‌کرد. همین موضوع باعث شد تا شجاع بلافاصله فتقش را جراحی کند.

بعد از چند روز استراحت و گذراندن دوره نقاهت، حالا شجاع آماده بازگشت به میادین می‌شود. آنطور که شنیدیم مدافع ایرانی الریان از هفته آینده می‌تواند می‌تواند به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود و با تیم تمرین کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلمان NL ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    دلار زیاد جابجا میکنه بهش فشاراومده
    • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      داداش قشنگ حرف بزن داداش شجاع از این حرف ها بهش نمیاد مخالف های مثل شما زیاد داره داداش شجاع امیدوارم هر چی زود تر دوباره برگردی پرسپولیس و اوضاع مون خوب بشه و مثل قبلا که بودی نه حرف داشته باشیم نه حریف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی