نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
ادعای عجیب و جنجالی گلزن هوادار پس از اعتراف به گل مارادونایی؛ هنوز نمی‌دانم توپ به دستم خورده یا نه!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گلزن جنجالی بازی پرسپولیس – هوادار اعلام کرد که هنوز نمی‌داند، توپ را با دست گل کرده یا نه؟!

دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس یکی از بحث برانگیزترین بازی‌های هفته نهم لیگ برتر بود که با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید. گل دوم هوادار در این دیدار، اعتراض شدید پرسپولیسی‌ها را به همراه داشت که عقیده داشتند که بازیکن حریف با دست به توپ ضربه زده و داور باید آن را مردود اعلام می‌کرد. نظر کارشناس هم در مورد این صحنه متفاوت و ضد و نقیض بود اما شاید جالب ترین اظهارنظر مربوط به زننده این گل بود؛ محمد جواد محمدی، شب بازی در گفت و گویی تایید کرد که توپ را یواشکی با دست به گل تبدیل کرده است. این اظهار نظر واکنش جالب عنایتی را به همراه داشت که در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه اعلام کرد، شاگردش جوگیر شده که چنین حرفی زده و گل دوم هوادار در شرایطی سالم به ثمر رسیده است.

چند روز بعد از آن اظهار نظر جنجالی اما بازیکن هوادار موضع خود را تغییر داده و اعلام کرد که دروازه پرسپولیس را با دست باز نکرده است. او در گفت و گوی آنلاین با برنامه فوتبال برتر صحبت‌هایی انجام داد که خیلی با اظهاراتش پس از بازی مغایرت داشت!

محمد جواد محمدی این بار داستان را طور دیگری تعریف کرده و از فرایندی گفت که بسیار پیچیده است: واقعیتش را بخواهید، قصد داشتم که توپ را با دستم به گل تبدیل کنم و تلاش کردم که این کار را انجام دهم اما به دستم اصابت نکرد! توپ از روی دستم عبور کرد و موقعی که آقای لک آمد توپ را دفع کند مثل اینکه خورد به ساعدش و بعد توپ به من خورد و دوباره به بدن حامد خورد و توی گل رفت!

عنایتی در واکنش به اظهارات اولیه محمدی گفته بود: "به نظرم جواد دچار جو زدگی خاصی شد. بازی با پرسپولیس و پخش مستقیم است و دوست داری گل را برای خودت ثبت کنی و در آن شلوغی، جواد دچار جواد جو زدگی شد. من با او صحبت کردم و خیلی ناراحت بود و می‌گفت من اصلا نفهمیدم چه گفتم!"

محمدی در گفت و گویی با تایید صحبت‌های عنایتی گفت: لحظه ای که این اتفاق افتاد تمام فکرم این بود که آره من گل زدم و بالاخره جلوی پرسپولیس که همه بازیکنان دوست دارند مقابل گل بزنند، موفق به این کار شدم. همه بازیکنان آرزو دارند که پیراهن استقلال و پرسپولیس را به تن کنند و حتی به این تیم‌ها گل بزنند. من هم در ان صحنه به قدری شاد بودم که اصلا نمی‌دانستم که توپ به کجای بدنم خورده است.

بازیکن هوادار دلیل تغییر موضع خود نسبت به شب بازی را این گونه توجیه کرد: موقعی که رفتم رختکن، دیدم که همه جا در فضای مجازی پخش شده که گل مارادونایی زدم. خودم هم نمی‌دانستم که هنوز با دست زدم یا نه!؟ آن لحظه که فیلم را دیدم چون دوربین اول بود، به نظر می‌رسید که با دستم گل زدم. چون توپ به بدنم خورده بود و نمی‌دانستم که به دستم برخورد کرده یا جای دیگر؟! همه می‌گفتم که به دستم خورده و من هم فکر کردم این طوری است و خبرنگار که پرسید به دستت خورده گفتم بله. موقعی که رفتم خانه، فیلم‌های دیگری از پشت دروازه آمد که مشخص شد توپ از روی دستم عبور کرده و سایه آن روی دستم است.

محمد جواد محمدی که به نظر می‌رسد صحبت‌های عنایتی تاثیر زیادی رویش داشته با استفاده از بخش دیگری از صحبت‌های سرمربی تیمش اعلام کرد که پرسپولیسی‌ها اگر خطای هندی رخ می‌داد اعتراض می‌کردند. او تاکید کرد: بالاخره بازیکنان پرسپولیس ملی پوش و حرفه ای هستند. اگر در آن صحنه هندی رخ می‌داد همه شان روی من و داور می‌ریختند. هیچ کس آن صحنه را ندید و اصلا دوربین هم جا ماند. خود من هم هنوز نمی‌دانم که با دستم زدم یا نه! 

او که هنوز هم مطمئن نیست که توپ را با دست زده یا نه صحبت‌هایش را این گونه به پایان رساند: چون توپ اول به من برخورد کرد فکر کردم که به دستم برخورد کرده است! در عکس‌ها مشخص است که آقای صفایی صحنه را دقیقا می‌بینند و هندی رخ نداده و تصمیم شان صد در صد درست بوده است. واقعا از ایشان تشکر می‌کنم که تشخیص بسیار درستی انجام دادند. باور کنید که خودم هم هنوز نمی‌دانم! بعد از بازی هر شب که می‌خوابم این فکر را دارم که توپ به دستم خورده یا نه؟! همان اولش هم فکر کردم که با دست گل زدم و بعدا فهمیدم که اشتباه کرده بودم و تصمیم داور درست بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    وقتی صدا و سیما افتاده . دست بچه و افراد رنگی عاقبت این می شود . طرف اورده برنامه زنده . و میگه بخدا قسم بخور با دست نزدی.!!!!! طرف خودش اقرار کرده من با دست زدم. نوع شادی بعد گل هم مشخص بود . توپ به زمین نخورده .این اقا دنبال شادی بعد گل هست. می داند که با دست زده!!!!!!!!!! کلیپ اقرار بازیکن را هم این میثاقی نشان نداد!!!!کلا برنامه ترتیب دادند . در اختیار باشگاه استقلال 3ساعت روی انتن می روند از مدیر حقوقی بگیر تا اخر. سه هفته هست در باره پرونده بازیکن گابنی مانور می دهد . این شخص!! و هی می گوید . برعهده باشگاه خواهد بود . عواقب!!!! انوقت عواقب استعلام پاتوسی هم برعهده استقلال خواهد بود. !!!! کلا به پرسپولیس هم تیکه می اندازد..و هر هفته هم صدری را می اورد تا بند را اب بدهد. چون صدری قدرت بیان ندارد!!!!!! صدری اگه مدیر بود باید دیشب می گفت بدنبال چی می گردی در این پرونده!! به شما مربوط نیست..
  • دامون تنهایی US ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    عجب اینکه بگی نمیدونم توپ به اون بزرگی به جایی از بدنم خورد یا نه دیگه یک دروغ واضح است.و از این بدتر عنایتی هست.در حالی که کارشناسان داوری با نقاله و گونیا مشغول بررسی هستند و حتی کامرانیفر استقلالی مشغول حدس و گمان از روی یک عکس است و ظاهرا این عکس را که ثبت لحظه ای ندارد مبنای بهتری برای نظر میداند تنها و تنها عنایتی کذاب است که با قاطعیت گل را صحیح میداند و بازیکنش را مدهوش.این که گذشت ولی توجه به رسوایان این سناریو ضروری مینماید.1-کامرانیفر(بدلیل مسئولیت رتبه اول) 2-غلامرضا عنایتی دو کذاب متمایل و برخواسته از مکتب دروغ و نیرنگ...
  • دامون تنهایی US ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    هر چه ابتدا احساس کردی همان بوده است محمدی جان.بعد که هیجان گذشت و عقل حاکم شد به آموزش مربی کذابت مشغول رفوکاری شده ای جالب اینجاست که کامرانیفر استقلالی نیز به کمک مربی کذابت اومده.نکته اینجاست که نتیجه برنمیگردد اما اقلال کامرانیفر که در برنامه مستقیم تلویزیونی شبهای فوتبالی و جهت دفاع از فرهاد مجیدی تجاهل به نشنیدن میکرد تشت رسواییش از بام فدراسیون بر زمین افتاد.آقای کامرانیفر یقین بداند بعد از این اعلام نظر از روی عکس زیر ذره بین هواداران بیشمار پرسپولیس است و براحتی به او اجازه داده نخواهد شد که از پشت میز مسئولیت به کارچاق کنی باشگاه محبوبش بپردازد.هزینه کارسازی برای استقلال را برای گران خواهیم کرد
  • 4 در 6 IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    اگه دروغ بگي لعنت بهت و لعنت به کسي که پرت کرده و لعنت به همه کساني که تو اين چند سال فساد تو فوتبال زياد کردن خدا ازشون نگذره
  • مجید عباسی DE ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    تو تصاویر مشخص بود که به دست لک می خوره و توی دروازه میره .بنده خدا می خواست با دست یه گل مارادونایی بزنه تا یه عمر نونشو بخوره ها .نشد که بشه .چون چهار نفر اونجا تو نیم متریش بودند و حتی یک نفر هم نگفت هند .تو این مواقع دید بازیکنان لز همه بیشتر و بهتر هست .اصولا این مواقع بازیکنی که با دست گل میزنه تشویق هم میشه و تو هم محله ای ها و دوستان براش یه برند و موفقیت مهم محسوب میشه و اگر با دست زده بود کاری به مربی و هم تیمی ها نداشت و با افتخار میگفت بله با دست زدم .تو عکس هم مشخص بود سایه توپ رو دستش افتاده و حداقل بیست سانت فاصله داره با دست او
  • مجهول الهویه IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    سلام جوون. اینکه با دست گل زدی همه هم میدونن از جمله خودت و آقای سخندان، خب شاید واسه نود و نه درصد بازیکنا پیش بیاد، همونطور که واسه اسطوره فوتبال جهان هم پیش اومد. اما دیگه واکنشهای بعدی، اتفاق نیست. دست خودته. پس دیگه دروغگویی و تموم کن. نتیجه عوض نمیشه همه پرسپولیسی‌ها هم که گفتن باخت تقصیر خودمون بود. پس یه جوری رفتار کن بعدها بتونی باتفاقات پشت سرت نگاه کنی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی