نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
برانکو ایوانکوویچ
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان از احتمال پذیرش هدایت تیم الزمالک مصر خبر داد.

برانکو ایوانکوویچ کروات سرمربی قرمزهای عمانی فاش کرد که به تازگی پیشنهادی از سوی مدیران باشگاه الزمالک مصر دریافت کرده است تا هدایت این تیم را بپذیرد. پیشنهادی که به نظر می رسد با استقبال این سرمربی نیز مواجه شده است.

ایوانکوویچ در گفتگویی که در برنامه شماره ۱۰ با کریم رمزی در شبکه یک مصر گفت: الزمالک تیمی خوب با تجربه عالی و گروهی از بازیکنان برجسته است و با توجه به این بزرگی می توان با این تیم به مقام قهرمانی نیز رسید. الزمالک تیمی است که از هدایت آن لذت می برید.

وی ادامه داد: در کرواسی، فرانسه، چین و آلمان سابقه مربیگری دارم. خوشحالم که فرصت هدایت الزمالک نیز برایم فراهم شده است. آنها در کنار الاهلی بزرگترین تیم‌های مصر هستند و تعداد زیادی از ملی پوشان را در ترکیب خود دارند.

صحبت‌های جالب برانکو با واکنش‌های زیادی در کشور عمان نیز مواجه شده است. اینکه سرمربی کروات با وجود داشتن قرارداد با تیم ملی این کشور از پیشنهادهایش سخن گفته و تمایلش را برای قبول هدایت باشگاه مصری بیان کرده، باعث خشم عمانی‌ها شده است.

کی روش

در صورتی که برانکو این پیشنهاد را قبول کند، چالش او با کی‌روش در مصر نیز دیدنی خواهد بود. الزمالک یکی از باشگاه‌هایی است که بیشترین تعداد ملی پوش مصری را در ترکیب خود دارد و باید دید اگر این مربی کروات برای یک چالش جدید راهی مصر شود، چه چیزی در انتظار او و کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی مصر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    جالبه میگه در کرواسی، فرانسه، چین و آلمان سابقه مربیگری دارم ولی کسر شانش میشه بگه مربی پرسپولیس هم بوده . وای بر ما
    • حیدر IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
      تو غصه نخور. همین که فرهاد دلال عکس شیوخ عرب زیر پیراهنش داره تو امارات میدرخشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی