نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیانیه باشگاه خیبر علیه اظهارات سرپرست ملوان/ پژمان و مازیار فوتبال کشور را به هم ریختند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه خیبر خرم آباد در پاسخ به اظهارات سرپرست ملوان درباره داوری مسابقه امروز دو تیم بیانیه‌ای منتشر کرد.

دو تیم قدیمی و پرطرفدار خیبر و ملوان امروز در خرم آباد مسابقه حساسی با یکدیگر برگزار می‌کنند. روز گذشته سرپرست ملوان در یک مصاحبه انتخاب عباس راکی داور خوزستانی را برای این مسابقه کج سلیقگی ارزیابی کرده بود که باشگاه خیبر به این صحبت ها پاسخ داد و آن را نشانه‌ای بر اراده بر تاثیرگذاری روی تصمیمات داوری دانست. 

این بیانیه را بخوانید:  

باشگاه خیبر در روزی که دو تیم پرهوادار فوتبال ایران در لیگ دسته اول قرار است در یک بازی جوانمردانه خاطرات رقابتهای گذشته را زنده کنند با اظهاراتی غیرحرفه‌ای و شائبه برانگیز و احتمالا به قصد تاثیر بر روی داور از سوی سرپرست محترم ملوان روبرو شده که اصالت بختیاری داور این مسابقه را عاملی برای تاثیر روی سوتهای او دانسته‌اند.

•  اولا باشگاه خیبر خواهان پیگیری این موضوع از سوی کمیته اخلاق خواهد بود چرا که این صحبت شرایط برگزاری سلامت مسابقه را زیر سئوال می‌برد. چرا که این اعلام نگرانی یک حرکت نخ‌نما برای زیر فشار گذاشتن داور برای القای این موضوع است که اگر داور خواست در صحنه‌ای تصمیم کلیدی بگیرد،یقینا با این اتهام سرپرست ملوان نکات دیگری را در ذهن داشته باشد .

•  دوما،تیم فوتبال خیبر در دوران تازه فعالیت کمترین سود را از داوری برده و باوجود تلاش برخی باشگاه‌ها برای تبلیغ این موضوع به گواه کارشناسان داوری در فصل گذشته و در مقطع کلیدی صعود به همین دلیل روند مثبت خود را از دست داد که البته آقای عبدالله ویسی سرمربی خیبر کوچکترین اعتراضی به این مسئله به زبان نیاورد حال آنکه بعنوان مثال در بازی ملوان بازی برتر خیبر در انزلی با صحبتهای دور از انصاف سرمربی این تیم زیر سئوال برده شد درحالی که در کارشناسی داوری مشخص شد هیچ سوتی به سود خیبر زده نشده.

•  آقایان مازیار زارع و پژمان نوری که از بازیکنان ارزنده و سابق فوتبال ایران به شمار می‌آیند، درمورد اشتباهات داوری علیه به شدت و به تندی موضع داشته و فضای فوتبال ایران را به هم ریخته‌اند اما درباره پنالتی  مشابه بحث برانگیزی که چند هفته پیش و در انزلی به آنها هدیه داده شد صحبتی نداشته‌اند که این چندان مطابق با مدعای قبلی ایشان در زمینه عدالت در داوری نیست... 

•  در نهایت با تذکر این نکته که فوتبال یک رقابت ادامه دار و جوانمردانه در زمین فوتبال است و همه باید برای بهبود شرایط برگزاری آن کمک کنیم،یادآور می‌شویم که گستره جغرافیایی استان بزرگ لرستان و همزبانی و همجواری آن با تعداد زیادی از استانهای دیگر کشور عزیزمان نباید دستاویزی برای رقبا و سوء نیت برخی از افراد برای صحبتهای نامنصفانه در مسائلی مثل چینش داوران شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    عشق خیبر دمت گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی