شیخ دیاباته
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد اتفاقات پیرامون شکستن در آپارتمان دیاباته در زمان مدیریت احمد سعادتمند در این باشگاه رقم خورده است.

اظهارات شیخ دیاباته در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در اواخر هفته گذشته همچنان مدیران پیشین این باشگاه را دچار چالش کرده است.

بعد از اینکه دیاباته ادعا کرد مسئولان استقلال در خانه وی را شکسته و وسایل وی را بیرون انداختند معاون و مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به این ادعا واکنش نشان دادند.

 ناصر فریادشیران ضمن انتقاد از احمد سعادتمند گفت: زمان مدیریت سعادتمند وسایل دیاباته به بیرون ریخته شده و این کار را هم صاحبخانه وی به دلیل پایان قراردادش انجام داده بود. در آن زمان این بازیکن در ایران حضور نداشت و به همین دلیل وسایل وی را بیرون ریختند. بعد از اینکه آپارتمان وی تحویل صاحبخانه شد مددی  برای این بازیکن خانه جدید اجاره کرد.

وی افزود: آقایان مدعی هستند این اتفاقات در زمان مدیریت مددی و حضور ما در باشگاه رخ داده ولی واقعیت این نیست که گفته‌اند. ضمن آنکه اگر دیاباته هم این صحبت‌ها را کرده باید و قصدش تخریب ما بوده باید بداند سرمربی تیم او را نخواست. وقتی سرمربی او را نمی‌خواست مدیریت باشگاه باید چه کاری انجام می‌داد؟

سند اجاره خانه جدید دیاباته که بعد از حضور مددی و مدیریت جدید در باشگاه امضا شده را در زیر ببینید:

عکس| ادامه ماجرای شکستن درِ آپارتمان مهاجم خارجی استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرشاد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    مکتب کیسه همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی