نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
۰ |
۵
انتقاد سرمربی تراکتور از وضعیت بدنی بازیکنانش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تراکتور معتقد است که فشردگی مسابقات لیگ برتر به او اجازه نمی‌دهد تا شرایط بدنی بازیکنانش را بهبود دهد.

تراکتور و نفت مسجد سلیمان فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال در تبریز به مصاف هم می‌روند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: دو بازی گذشته که نتایج خوبی برای ما حاصل نشد، به خاطر اشتباهات فردی برخی بازیکنان و چند تصمیم بد داوران علیه تراکتور بود که در نتایج رقم خورده تاثیر به سزایی داشت.

او افزود: چیزی که مسلم است، ما در تمرینات این هفته تلاش کردیم. ما روی اشتباهات تاکید کردیم که تکرار نشود. امیدوارم بازیکنان فردا بازی خوبی به نمایش بگذارند.

سرمربی تراکتور درباره تقابل با فراز کمالوند، سرمربی اسبق پرشورها گفت: ما از نفت آنالیز خوبی داشتیم ولی با تمام احترامی که برای نفت مسجد سلیمان قائل هستم، باتوجه به شرایطی که تیم ما دارد و دو باختی که داشتیم، کاملا انگیزه بالایی برای این بازی داریم. من درباره مربی حریف نمی‌خواهم صحبت کنم چون همکار من است. تمام عزم ما برای بازی فردا کسب نتیجه خوب مقابل نفت است.

سولدو ادامه داد: من در روزهای اول کارم تاکید کردم که تراکتور کار زیادی دارد و فصل سختی پیش روی ماست که دلیل آن جدایی بازیکنان اصلی بود. همچنین جایگزین‌های خوبی جذب تیم نشد و آماده‌سازی خوبی نداشته است. با تمام این‌ها ما با تیم کار کردیم. همچنین مشکل بزرگتر این است که ما هر چهار، پنج روز بازی داریم که شرایط را سخت‌تر می‌کند. با این حال بازیکنان می‌دانند چه مسئولیتی برعهده دارند و یک بازی خوب به نمایش می‌گذارند تا شرایطمان بهتر شود.

او در ادامه درباره مشکلات بدنی بازیکنان تراکتور و همچنین فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه توضیح داد: من و بازیکنان می‌دانیم که از نظر بدنی آماده نیستیم ولی شما توجه کنید که به خاطر فشردگی مسابقات زمان نداریم تا این مشکل را حل کنیم. برای تقویت تیم در فکر اضافه کردن چند بازیکن هستیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا تعداد مصدومان تیمش بالاست، بیان کرد: دنبال بهانه نیستم ولی برخی از مصدومیت‌ها به خاطر مشکلات بدنی است. البته فوتبال آسیب‌دیدگی هم دارد. برخی حادثه‌ها مانند حادثه‌ای که برای اخباری رخ داد، در بازی‌ها اتفاق می‌افتد. ما باید تلاش کنیم تا بازیکنان را حفظ کنیم تا کمتر آسیب‌دیدگی داشته باشیم. ضمن این که باید تاکید کنم که به خاطر فشردگی برنامه‌های سازمان لیگ فرصتی برای بهبود شرایط بدنی بازیکنان ندارم.

سولدو در پایان درباره غایبان تیمش گفت: آسیب‌دیدگی بازیکنانم تقریبا تمام شده و به تمرینات اضافه شده‌اند ولی اخباری را در اختیار نداریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی