نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه مصری به استعدادیابی ها و نتایج خوب کارلوس کی‌روش در تیم ملی این کشور پرداخت.

نشریه «الیوم السابع» مصر امروز در گزارشی به عملکرد رو به رشد و خوب تیم ملی فوتبال این کشور پرداخت و لقب «بابا نوئل فوتبال مصر» را به کارلوس کی‌روش سرمربی و پرتغالی این تیم داد.

رسانه مصری در این گزارش نوشت: روز به روز انتخاب های کارلوس کی‌روش در تیم ملی نشان می دهد که درست بوده و تمام تصمیمات فنی اش در تیم موفقیت آمیز بوده است. او با تحول بزرگ در اسامی بازیکنان در جام کشورهای عربی موفق ظاهر شده و انتظارات مصری ها را برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بالا برده است.

علی رغم اینکه کارلوس کی‌روش سنت شکنی بزرگی کرد و انحصار بازیکنان تیم ملی را از قید دو باشگاه بزرگ الاهلی و الزمالک خارج کرد بلکه در کشف استعدادهای فوتبالی نیاز گام بلندی برداشت.

حسین فیصل یکی از این پدیده های فوتبال مصر در رده جوانان است. این بازیکن در ابتدای فصل از باشگاه الزمالک راهی تیم سموحه شد و با درخشش در لیگ توجه کی‌روش را به خود جلب کرد. مرد پرتغالی به این استعداد مصری فرصت داد تا در تورنمنت جام کشورهای عربی بازی کند و این بازیکن موفق شد تا الان یک گل بزند و یک پاس گل بدهد و عملکرد درخشانی داشته باشد.

احمد رفعت دیگر پدیده مصری است که کی‌روش به فوتبال این کشور معرفی کرد. این بازیکن توانایی خود را در تورنمت کشورهای عربی با مصر ثابت کرد و یکی از زیباترین گل های جام را به اردن زد.

همچنین مروان داودف عمر کمال، احمد یاسین، مهند لاشین و عمر مرموش دیگر استعدادهای فوتبالی مصر است که به دست کی‌روش به تیم ملی مصر دعوت شدند و آینده فوتبال این کشور به شمار می آیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Behnam IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    کیروش مربی سازندس و قدرشو میدونن
  • سیدرضا IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    رایکوف و کیروش دومربی بزرگی بودن که هر کدوم در زمان خودشون رنسانس فوتبال ایرانو رقم زدن ، تیم ملی ایران در دهه ی هفتاد میلادی که قدرت برتر آسیا و اقیانوسیه محسوب میشد با سیستم مدرن چهار سه سه رایکوف که در تاج پیاده کرده بود و با اکثریت مطلق شاگردهایی چون حجازی اسکندریان نصی نظری دانایی فرد روشن کازرانی که رایکوف در تاج پرورش داده بود و در دهه اول قرن بیستو یکم با پیاده کردن سیستمی که به هیچ بازیکنی وابسته نبود و از دست دادن برترین ستاره های تیم ملی هم اصلا در بازی تیم کیروش تاثیری نداشت
  • تاج CA ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    چه مدل تکراری و آشنایی جالبه جهان سومی ها همشون مثل هم هستن مثل هم حرف بی اساس و بی مطالعه میزنن مثل هم قضاوت بی دلیل میکنند و دست آخر وقتی که هم خودشون هم طرف مقابل رو صاف کردن اون موقع افسوس میخورند و مهربون میشن
  • عادل IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    اميدوارم هميشه سلامت و موفق باشه ! يك انسان و معلم بزرگ با ديدگاه و فكر عميق .
  • arash061 IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    کیروش مردی برای تموم فصول، کسی که کارش رو بلده هرجای دنیا بذارنش موفق میشه، خوشحالم که هشت سال کنار ما بود و لذت بردیم، طرفداران تیم خاص هم شل کنید و منطقی قضاوت کنید
  • هیچکس IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اینو . امثال خیابانی و دارو دستش بخونن . که با اشک تمساخ زمینه برکناریشو اماده کردن .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی