نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تکرار اقدام عجیب؛ یک سند محرمانه استقلال دوباره منتشر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از انتشار قرار داد مربیان و بازیکنان خارجی استقلال از دل محرمانه ترین اسناد باشگاه بار دیگر شاهد انتشار سندی از درون این باشگاه در یکی از رسانه‌ها بودیم.

 ظاهراً عکس گرفتن از اسناد باشگاه توسط افرادی که به این اسناد دسترسی دارند یکی از رفتارهای معمول در مجموعه باشگاه استقلال است. طی سال‌های اخیر بارها شاهد انتشار محرمانه‌ترین اسناد از دل یکی از بزرگترین باشگاه‌های خاورمیانه و آسیا نزد رسانه‌ها بودیم.

پیرو اتفاقات اخیر مربوط به گلایه‌های شیخ دیاباته از حمله به خانه شخصی‌اش در تهران، ناصر فریادشیران معاون سابق باشگاه استقلال سند اجاره نامه منزل دیاباته را منتشر کرد تا ضمن رد هرگونه اتهامی نسبت به مدیرعامل وقت باشگاه ، تقصیرات احتمالی در این ارتباط را به گردن دیگران بیندازد.

ناصر فریادشیران پیش از این هرگز سابقه همکاری با باشگاه استقلال را نداشت در مقطعی از فصل گذشته به جمع معاونان باشگاه اضافه شد.

فارغ از این مسائل نکته قابل تامل برای روسای وزارت ورزش ، مسئولان حراست این وزارتخانه و نهادهای نظارتی این است که چطور و با چه مجوزی مسئولان باشگاه این اجازه را به خود می‌دهند که اسناد رسمی یکی از نهادهای وابسته به بدنه دولت (وزارت ورزش و جوانان) به سادگی در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد؟ اتفاقی که به لحاظ حقوقی بار سنگینی را متوجه مسئولان وقت و پیشین باشگاه استقلال می‌کند.

گرچه چنین مواردی تنها محدود به باشگاه استقلال نشده و در سالهای اخیر شاهد انتشار قراردادهایی از داخل باشگاه پرسپولیس هم بوده ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج آبی آسیا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    باز استقلال برد و رفت صدر جدول و حاشیه سازی ها شروع شد.....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی