نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عصبانیت شدید کاپیتان پرسپولیس از داوری/ سیدجلال به یحیی و پیروانی چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی که در بازی با پیکان عصبانی به نظر می‌رسید از یحیی گل محمدی و افشین پیروانی خواست به داوری اعتراض کنند.

سیدجلال در پایان مسابقه هم اعتراضاتی به داور بازی داشت ولی هنگامی که به سمت خارج از زمین می‌رفت به سرمربی و سرپرست تیمش گفت به خاطر صحنه پنالتی به داوری اعتراض کنند. کاپیتان پرسپولیس در لحظه اعلام ضربه پنالتی به سود پیکان اعتراضات شدیدی داشت ولی داور تصمیم خود را گرفته بود و در نهایت تک گل پیکان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

 سیدجلال با وجود برد ۳ بر یک پرسپولیس در پایان بازی آرام نشده بود و به پنالتی حریف اعتراض داشت که این مسئله را به یحیی گل محمدی و افشین پیروانی هم انتقال داد.

 گفتنی است پرسپولیس با این برد ۱۹ امتیازی شد و تا حدی به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
    هوووووچیگیری تا این حد ندیده بودم................لورن بلان وطنی چی پس؟؟! به اونم میگفت اعتراض کنه دیگه!!!! همه اش حرفشو تو زمین میزنه و اصلا به هیچی کار نداره....... فقط باهاشون فنی باید صحبت کرد وگرنه باهات حرف نمیزنه......!!!!
  • م IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    اینا حرفشونو تو زمین میزنن :)) جالب اینجاست اگه بازیکن استقلال اینجوری به داور اعتراض کنه نه تنها کارت میگره بلکه بعد بازی هم کمیته انضباطی نقره داغش میکنه! نمونه واضحش اینه تو چند هفته گذشته این همه علیه داوری صحبت شده ولی فقط از استقلال شکایت کردن!
  • داود IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    همه اعضائ تیم پرسزوری تمام تلاش میکنند که نتیجه با منطق یا غیر بگیرند و کمیته اخلاق باید ترمز این عده را که زور میگویندبگیرند اینا فکر میکنند از دماغ فیل افتادن فقط اینا باید مطرح باشند ببین بدبختی اینا چقدر است که کاپیت تیم به سرپرست و سر مربی فرمان میده با داور درگیر بشوند دیگه یادشون رفته دیگه بابا مسعود رفته و نمیتواند اعمال نفوذ بکنه شما میخواهین مانند زمان گلادیتورها با زور شمشیر کارهاتونو پیش ببرین که دیگه شدنی نیست ......؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی