نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی جلسه‌ای که بین معاون وزارت ورزش و جوانان و معاون امور اقتصادی و دارایی برگزار شد بر تسریع روند واگذاری سرخابی‌ها تاکید شد.

به منظور تسریع در فرایند واگذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس و احصاء موضوعات مبتلا به و چالش‌های موجود برای اجرایی نمودن آن جلسه‌ای بین قربانزاده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان خصوصی‌سازی، شکوه‌فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌ها و فلاح مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا شکوه‌فر در خصوص اهمیت تعیین و تکلیف وضعیت خصوصی سازی دو شرکت و چالش های فرارو و اقدامات به عمل آمده برای این امر توضیحاتی را بیان کرد و سپس رئیس سازمان خصوصی سازی نیز ضمن حائز اهمیت بودن این امر برای درج نماد و ثبت در سازمان بورس و اوراق بهادار مواردی را اعلام داشت. همچنین طرفین درخصوص نحوه و نوع واگذاری، مدیریت بعد از واگذاری و جلوگیری از هرگونه آسیب ها و تبعات حقوقی و اجتماعی و مدل هایی که می بایست واگذاری انجام شود، مباحثی را مطرح و تبیین کردند.

در پایان مقرر شد وزارت ورزش و جوانان با هماهنگی سرخابی‌ها نسبت به تسریع در ارائه گزارش حسابرسی صورت های مالی منتهی به 31/4 – 31/3/1400 و برگزاری مجمع در اولین فرصت، ثبت صورتجلسه مجامع و آخرین تغییرات شرکت استقلال در سامانه ثبت شرکتها، تعیین تکلیف و اقدامات لازم برای رفع بندها و ایرادات گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در سال مالی گذشته را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند تا در اولین فرصت انجام مقدمات خصوصی سازی دو شرکت عملیاتی و اجرایی به نحو صحیح و متقن شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی