۲
سردار آزمون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال روسیه در خصوص انتقال احتمالی ستاره کشورمان به لیون صحبت کرد و مدعی شد که تیم فرانسوی مقصد مناسبی برای آزمون نیست.

 موضوع تیم بعدی آزمون به سوژه رسانه‌های اروپایی بدل شده و بسیاری معتقد هستند که ستاره کشورمان در زمستان راهی لیون خواهد شد.

قرارداد آزمون در تابستان به پایان می‌رسد و برخی تیم‌های مثل اورتون یا وستهام قصد دارند با لیون بر سر انتقال آزمون رقابت کنند.

گندی اورلوف، بازیکن سابق زنیت و کارشناس فوتبال روسیه در خصوص انتقال آزمون با رسانه رادیو زنیت صحبت کرد و اظهار داشت که منچسترسیتی نیز می‌تواند برای خرید ستاره ایرانی شانس خود را امتحان کند.

او در خصوص اینکه آیا منچسترسیتی باید سردار را خرید اظهار داشت: خب، آزمون با لیون به چه افتخاری می‌تواند برسد؟ کمی به این فکر کنید. من به سردار احترام می‌گذارم و امیدوارم که او در تیم‌های بزرگ اروپایی ببینم. من دوست دارم سردار در تیم‌هایی بزرگی مثل منچسترسیتی، بایرن مونیخ یا برخی تیم‌های ایتالیایی بازی کند. به خاطر برخی دلایل، آن تیم‌ها به دنبال ستاره ایرانی نیستند.

اورلوف در ادامه اظهار داشت که لیون مقصد نسبتا ضعیفی برای سردار آزمون است و او می‌تواند در سطحی بالاتر پیشرفت کند و در آن تیم‌ها بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    سردار آزمون با وجود عملکرد خوب در بازی های اخیر تیم ملی که عملکرد مایوس کننده بازی های رفت مرحله اول مقدماتی جام جهانی را جبران کرد ولی همچنان در هیچ لیگ معتبری خواهان نداره و در لیگ درپیتی روسیه میخکوب شده
    • بی نام US ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
      همین تتلیتی بودنت کافیه که آدم به بقیه‌ی اظهار وجودت بخنده... آخه بچه تو به لیگ روسیه میگی در پیت، در حالی که کشورت لیگش در حد لیگ هند و سنگاپور هم نیست سر تا پاش؟! احتمالا تتلو و لوران بلان بهت گفتن اگه بازیکن بیاد توی تیمای شما بهتره تا توی لیگ روسیه بازی کنه... خارج از بازیای رسمی تیمای ایرانی نمی‌تونن خواب بازی با تیمای عربی و شرق آسیا رو هم ببینن و توی اردوای تدارکاتی با تیمای نونهالان دسته سه‌ی ترکیه بازی می‌کنن، بعد درباره‌ی بازیکنی که با بازی تو همون لیگ روسیه تو لیگ قهرمانان گل زده نظر میدی با هوش وحشتناکت؟! حرف نداری جیگیلی ، اخماتو وا کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی