رضا قوچان نژاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که گفته می شود مهاجم اسبق تیم ملی با پرسپولیس توافق کرده این خبر صحت ندارد.

 درحالی که هنوز پنجره نقل و انتقلات باشگاه پرسپولیس باز نشده خبری مبنی بر توافق این باشگاه با رضا قوچان نژاد ملی پوش اسبق تیم ملی کشورمان منتشر شده است.

این درحالی است که اصلا رضا قوچان نژاد در لیست مورد نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله سرخپوشان نیست. باشگاه پرسپولیس هم هرگونه مذاکره ای با این بازیکن را رد می کند.

قوچان نژاد که آخرین بار در تیم زووله هلند بازی می کرد مدتی است که بدون تیم است و حتی چندی قبل به نقل از سایت ترانسفرمارکت مطرح شد که او از فوتبال خداحافظی کرده اما این مهاجم سابق تیم ملی در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد.

یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس قطعا به فکر جذب مهاجم است اما برنامه ای برای جذب قوچان نژاد ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    درحال حاظرشاه یحیئ بایدبه فکردروازبان مطمعن باشدتامهاجم درحال حاظرپرسپولیس بهترین خط حمل لیگوداره اما دروازبان مطمعن نداره یکیومیخوادمثل دربازبان سپاهان چون بامدافعان خوبی که داریم یک دروازبان پنالتی گیردرحدپرسپولیس قهرمان میخواهیم همیشه پرسپولیس بهترین دروازبانهای لیگ داشت امااولین باره که پرسپولیس مشکل دربازبان داردبهترین وقت که امیرعابدزاده جای پدرشوبگیره
  • زهرا سادات IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    بهتره که علی رضا بیرانوند رو برگردونید اگر سجادی با دغل بازی میخپاد تیمشو قهرمان کنه همین حالا اعلان کنه جام رو بهشون بدن که حسرت به دل نمونه تیمش لیگ رو هم تعطیل کنه نامرد آشغال داره همه تیمهارو بیچاره میکنه برای تیم لاشخوزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی