نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جورجینا رودریگس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو در تعطیلات کریسمس منتظر خواستگاری فوق‌ستاره پرتغالی است!

جورجینای ۲۷ ساله که الان ۵ ماه می‌شود که دوقلوهایش را باردار است در مستند نتفلیکس که قرار است در مورد زندگی او ساخته شود، اعتراف کرد که منتظر خواستگاری کریستیانو رونالدو است.

هنوز زمان انتشار مستند «من جورجینا هستم» اعلام نشده و طرفداران کم‌کم در رسانه‌های اجتماعی شروع به نقد و انتقاد از تأخیر در پخش برنامه کرده‌اند. اما جورجینای پوست کلفت می‌گوید که برای هر نقد بدی که در پی مصاحبه جدیدش به او وارد شود، آماده است.

جورجینا در مصاحبه‌ای که قرار است هفته آینده در نسخه اسپانیایی مجله سبک زندگی «کازموپولیتن» منتشر شود، گفت: «من همیشه خیلی قوی بودم و اعتمادبه‌نفس بالایی داشتم. من به سرنوشت و بیشتر از آن به کارما معتقدم. شما با هر دست بدهید با همان دست دریافت می‌کنید.»

جورجینا رودریگس

این بانوی آرژانتینی در بوتیک لباسی در مادرید با درآمدی در حدود ساعتی ۱۰ پوند کار می‌کرد که کریس از در وارد شد و این دو همدیگر را دیدند و از همان روز در ماه ژوئن ۲۰۱۶ رابطه آن‌ها شروع شد.

جورجینا که برای سه فرزند دیگر کریستیانو مادری می‌کند و به تازگی آن‌ها را به سفر ۱۵۰۰ پوندی به لاپلند برای دیدن بابانوئل برد، قرار است با لباس قرمزش روی جلد مجله کازموپولیتن طرفداران را شگفت‌زده کند.

کریستیانو رونالدو به خاطر تعهداتش به تیم در منچستر ماند و جورجینا ۳ فرزند او را به همراه دختر ۳ ساله‌شان آلانا مارتینا برای دیدن بابانوئل به سفر برد. آن‌ها با جت شخصی سفر کردند و در کلبه‌ای دنج که گفته می‌شود شبی ۱۵۰۰ پوند هزینه دارد و مخصوص جشن‌های کریسمسی است ساکن شدند.

جورجینا رودریگس و فرزندان کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگس و فرزندان کریستیانو رونالدو

خانواده کریستیانو از جمله مادر دلسوزش دولورس آویرو و ۳ خواهر و برادرش می‌خواهند کریسمس امسال در منچستر دور هم جمع شوند. دولورس که بعد از سکته خطرناکش در ماه مارس حس بویایی و چشایی خود را از دست داده، می‌خواهد روز کریسمس برای خانواده آشپزی کند. او در مصاحبه‌ای گفت که می‌خواهد غذای مورد علاقه کریستیانو را درست کند؛ گوشتی که با سیر و ترشی مزه‌دار شده و کاد نمکی با خامه.

دولورس که در ماه سپتامبر در توصیف جورجینا از عبارات «دختر خوب» و «حامی بزرگ برای کریس» استفاده کرد، گفت: «همیشه وقتی دور هم هستیم کریسمس خیلی خوبی را می‌گذرانیم. مهمانی بزرگی می‌گیریم. هدیه رد و بدل می‌کنیم و شوخی می‌کنیم. تجربه زیبایی است. من دوست دارم به دیگران لباس هدیه بدهم و دیگران هر هدیه‌ای به من بدهند خوشحال می‌شوم. خدا رو شکر هرچه می‌خواهم دارم.»

دولورس همچنین اشاره کرد که از ستاره منچستریونایتد انتظار دارد که به مادیرا سفر کند و پس از تولد ۶۷ سالگی او با هم شروع سال نو را جشن بگیرند. دولورس آویرو در حال برنامه‌ریزی برای جشن تولدش در تاریخ ۳۱ دسامبر است و با خانواده به پیشواز سال نوی میلادی می‌رود.

کریستیانو رونالدو، جورجینا رودریگس و دولورس آویرو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Fs IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    من نمیدونم تو چی هستی، بشری فوق بشری زمینی هستی فضای هستی هر چی هستی خدا را ساهد میگیرم که یک انسانی، همین که برا مادرت ارزش قائلی و احترامش رو میگیری فوس العاده ایی. درود بر تو
    • تاج کبیر IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      مردی دوتا بچه داره از زنه اما هنوز جاست فرندن
    • م IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
      جاست فرندن چون زنه واسه پولای کریس نقشه کشیده! وکیل این خانم علنا گفته هواسمون هست موقع ازدواج پول خوبی گیر خانم بیاد ازاون طرف خبرنگار مشهور گفته حاج خانم خیانت میکرده کریس خواسته دکمشو بزنه یدفعه گفته حامله ام و ... سر همین کاراش مادر کریس با ازدواجش کلا مخالفه. کلا موقع ازدواج تو غرب باید هواست باشه همون اول قانونی بگی پول بی پول وگرنه راحت 50% اموالتوم میکشن بالا
  • ز IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    من نمی فهمم کی میخواد رونالدو اینه بگیره بچه هاشون دارند بزرگ میشن دیگه
    • محمدرضا DE ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      تو خارج قانونشون اینکه ک زنو شوهر وقتی باهم ازدواج میکنن مرد هرچی بعداز ازدواج ب دست بیاره نصفش ب اسم زنش میخوره بخاطره همینه خیلی از پولداریه خارجی فقد دوس دختر دارن ازدواج نمیکنن جز مسی ک زنه واقعیشه
  • ... IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    دور همتون بگردممممممممممم نفس های من:)
  • محمدطاها IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    چقدر ازدواج کردن رونالدو لوس و مسخره شده بعد از اینکه چند تا بچه داره تازه شاید اون موقع به ازدواج فکر کنه:))شاید میخواد بچه هاش با هفت توپ طلای مسی برابر بشه بعدش ازدواج کنند خخخخ..شایدم‌میخواد یه تیم فوتبال تشکیل بده بعد ازدواج کنه الان چهارتا بچه داره با این دو تا نوگل در راه میشن شش تا، پنج تا دیگه پس بندازن دیگه تکمیل میشه میتونن به ازدواج فکر کنن خخخخ..
  • سوگند IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    درود بر رونالدو
  • رونالدو عشقه IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    رونالدو توی منچستر ضعیف دیده میشه
  • مهربان IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    جناب fs آخه مگه رونالدو میاد اینا رو میخونه که شما خطاب بهش حرف میزنی و اون یکی کاربرم بهش میگه دو همتون بگردم و فداتون بشم آخه چرا اینجورین شما
  • حمید IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    رونالدو دیگه باید برای پسرش بره خواستگاری واقعا که این خارجی ها چه رسم هایی دارن
    • ناشناس IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      دادش مثل ما ایرانی ها بود خوب بود به نظر من کار خوب رو اونا میکنن تعهد برای ازدواج این نیست ببرن یه اخوند ۴ تا شر ور بخونه بعد محرم بشه بعد ۲ تا بزای بعد به این نتیجه برسی به درد هم نمیخورید برید به هم خیانت کنیم بعد برای دوزار مهریه یارو رو بندازیم زندان زنه باقاضی بریز روی هم ووووووعشق واقعی خودش ادم رو به هم حلال میکنه به نظر من ادما نباید به زور باهم زندگی کنن خدا شاهد میشه گفت توی مملکت ما هیچ کسی از رضا ورغبت باهم زندگی نمیکنن فقط از سر اجبار یا از ترس مهریه یا از ترس ابرو یا به خاطر بچها اخه این شد زندگی الان ۹۰ درصد مردم طلاق عاطفی گرفتن وفقط داران الکی ادای زندگی رو در میارن متاسفانه
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    چهارتا اوردی هنوز منتظرخاستگاری هستی
  • استقلال سرور پیروزیه IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    بعد ۶ ۷ تا بچه تازه میخواد ازدواج کنه؟ اینا جای اینکه اول ازدواج کنن بعد بچه دار بشن اول بچه دار میشن بعد ازدواج میکنن.
  • علی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    توی این دوره زمونه تنها کسی که ولایت مدار هست و داره تند به تند بچه پس میندازه همین کریس رونالدو هستش.خدا کمک کنه هممون رونالدو بشیم
  • الهه IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    آره من حتی شنیدم بچه اول رونالدو وقتی که با جورجینا دوست پسرش بوده به دنیا اومده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی