عجیب اما واقعی؛ یک استقلالی در ۲۴ ساعت ۴ بار باخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه نویی چهارشنبه شب در رقابت‌های لیگ برتر یک بر صفر در خانه مغلوب فولاد خوزستان شده بود، پنجشنبه هم با حکم کمیته انضباطی در سه بازی سه بر صفر بازنده شد.

گل گهری ها در خانه از پس فولادخوزستان بر نیامده اند و باخت بدی را به این تیم متحمل شدند. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند شاگردان امیر قلعه‌نویی در سیرجان از سد فولاد عبور کنند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه فولاد برنده بازی بود و ۱۶ امتیازی شد.

از طرفی پنجشنبه هم با حکم کمیته انضباطی سه بازی گل گهر یعنی دیدار با استقلال، پیکان و سپاهان ۳ بر صفر شد و این در حالی است که گل گهر با نتیجه ۴ بر ۲ از سد سپاهان گذشته بود و با استقلال یک بر یک مساوی کرده بود. شاگردان امیر قلعه‌نویی پیکان را هم با نتیجه یک بر صفر برده بودند و در واقع هفت امتیاز از این تیم کم شد تا با احتساب باخت به فولاد آنها در ۲۴ ساعت چهار بار شکست خورده باشند. اتفاق عجیبی که در دنیای فوتبال کمتر شاهد آن هستیم.

همان طور که می‌دانید نماینده سیرجان به رای کمیته انضباطی اعتراض کرده و باید دید در نهایت اعتراض آنها جواب می دهد یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    این کیسه کش ۴بار در یک روز باخت!اما به کیسه ی کیسه کشان تهران ۳امتیاز مفت ریخت تا اقلا به اون مکتب فسادی که ازش اومده یه حالی داده باشه. امسال بغیراز ابرو باد ومه وخورشید و فلک و داورها و فدراسیون انگار تیم گل گهر هم اجبارا به کمک کیسه ی تهران اومده تا جامی بگیره و اونجاهایی که ده ساله بد سوخته یکم فرصت ترمیم پیدا کنه! ولی اگه اینها هم افاقه نکنه احتمالا سال دیگه پای اف ای سی و فیفا هم برای جام گرفتن کیسه به وسط میاد.خب بابا یه جام بدید به این کیسه وشر رو کم کنید تا جنگ جهانی سوم نشده.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    بازی دادن به بازیکن متخلفشون در بازی با سپاهان بعد هشدار های متعدد اون برنامه تلویزیونی تصمیم مسخره هیات مدیره باشگاه بود که مثلا تعداد بازی های این بازیکن متخلف زیاد بشه کمیته انضباطی نتواند این باشگاه را بازنده این بازی ها معرفی کنه چون وضعیت جدول به هم می ریزه!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    در مورد اینکه میگن فدراسیون تایید کرده پس فدراسیون مقصره یه مثال در سطح فهم لنگیها و گل گهری ها میزنم تا خوب قضیه رو متوجه بشن: وقتی شما میخوای بری سر جلسه امتحان میگن گوشی ممنوعه و مراقب بر فرض اول شما رو میگرده و می‌فرسته سر جلسه اما وقتی سر جلسه ازت گوشی بگیرن نمیان مراقب رو جریمه کنن که شما رو جریمه میکنن اینم همونجوریه تو آیین نامه نوشته شده مسئولیت تایید مدارک با فدراسیونه اما چنانچه اگر بعدا مشخص بشه که مشکلی وجود داشته تمام عواقب آن با باشگاهه چون اونا مسئول استعلام هستن موقع خرید بازیکنشون که ببینن بازی ملی داشته یا نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی