نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اختلاف نظر شدید مربیان و مدیران تیم‌ها/ لیگ برتر تعطیل می‌شود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شیوع سویه جدید کرونا باعث شده که ۹ بازی از مسابقات اخیر لیگ برتر انگلیس به تعویق بیفتد که پنج مورد آن مربوط به شنبه و یکشنبه همین هفته است.

لیگ برتر انگلیس دچار بحرانی جدید بابت اوج گیری دوباره ویروس کرونا شده است. کار به جایی رسیده که بین باشگاه‌های انگلیسی اختلاف بر سر اینکه لیگ متوقف شود یا نه هم ایجاد شده است.

شیوع سویه جدید کرونا باعث شده که ۹ بازی از مسابقات اخیر لیگ برتر انگلیس به تعویق بیفتد که پنج مورد آن مربوط به شنبه و یکشنبه همین هفته است.

قرار است دوشنبه این هفته جلسه‌ای بین مقامات باشگاه‌های لیگ برتر و همچنین مسئولان لیگ انجام شود تا در مورد تعطیلی موقت بازیها تصمیم‌گیری شود چرا که باشگاه‌های مختلف در اثر ابتلا شدن بازیکنان و کادر فنی خود به ویروس اُمیکرون دچار بحرانی جدی شده‌اند.

مدیران و مربیان باشگاه های مختلف بر سر احتمال تعطیلی موقت مسابقات این فصل اختلاف نظر شدیدی پیدا کرده‌اند. بعضی از آن‌ها اصرار دارند که نیازی به تعطیل کردن اورژانسی مسابقات وجود ندارد در حالی که دیگران بر این عقیده هستند که اینکه فقط چند تیم بازی‌های خود را ادامه دهند، منصفانه نیست.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال خواستار ارائه توضیحات و شفاف‌سازی بیشتر در مورد علت به تعویق افتادن بازی‌ها شده و تاکیده کرده که لیگ برتر انگلیس باید دستورالعمل‌هایی در مورد قوانین موجود منتشر کند تا رعایت انصاف و جوانمردی بشود.

ادی هاو سرمربی نیوکاسل با این قضیه موافق است و تاکید دارد که هرچه زوتر باید تصمیمی در مورد آینده لیگ گرفته شود تا انسجام و یکپارچگی مسابقات حفظ شود.

با این وجود، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول جزو گروه مخالف تعطیلی مسابقات است و پنجشنبه شب تاکید کرد که هیچ دلیلی برای تعطیل کردن مسابقات وجود ندارد. او فقط از مسئولان برگزارکننده مسابقات خواست که در مورد برنامه‌ریزی بازیها انعطاف بیشتری داشته باشند و بتوانند بازی‌های به تعویق افتاده را به موقع برگزار کنند.

استیو پریش، مدیر باشگاه کریستال پالاس هم مخالف تعطیلی بازی‌ها است و می‌خواهد تا جایی که امکان دارد بازی‌های بیشتری در این مقطع انجام شود چون معتقد است که تعداد بازی‌های لغو شده به حدی نیست که لیگ را مجبور به تعطیلی کند.

میکل آرتتا که تیمش شنبه به مصاف لیدز می‌رود در مورد این ماجرا گفت: «امیدوارم از نظر سلامتی بازیکنان و همه اعضای درگیر در فوتبال هر کاری که می‌توانیم را انجام دهیم. ما نیاز به شفافیت بیشتری در مورد اینکه چرا بعضی بازیها لغو شده‌اند، داریم و اینکه بدانیم چه شرایطی برای لغو شدن یک بازی لازم است. مطئنم افرادی هستند که خیلی بیشتر از من اطلاعات دارند که چه راهی می‌تواند بهترین راه حل برای این مشکل باشد. این چیزی نیست که من بخواهم در موردش نظر بدهم چون من متخصص نیستم. ما باید روی قوانین لیگ و دولت تمرکز کنیم تا تصمیم درست را بگیریم. هر موقع شرایط مهیا باشد ما صد در صد حاضر به انجام بازی‌های خود هستیم اما در اوضاع فعلی شرایط مناسبی برای بسیاری از تیم‌ها فراهم نیست که با آمادگی در میدان حاضر شوند.»

توماس فرانک مربی دانمارکی نیز با مارتتا و هاو موافق است و موضع باشگاه خود را موافقت با تعطیلی موقت بازی‌ها در شرایط فعلی اعلام کرده است. او گفته سویه جدید کرونا مثل گردباد در حال چرخیدن در جهان است و اینکه تعطیلی فوتبال حتی برای یک هفته می‌تواند به باشگاه‌ها کمک کند که اوضاع را در کنترل خود بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی