نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
هوشنگ نصیرزاده
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کارشناس حقوقی فوتبال رای کمیته انضباطی را مبنی بر تغییر نتایج گل گهر بابت استفاده از بازیکن گابنی زیر سوال برد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص حکم کمیته انضباطی که با کاهش ۷ امتیاز از تیم گل گهر همراه بود اظهار داشت: با توجه به امتیازاتی که از این تیم کسر شد در خصوص این حکم می‌خواهم صحبت کنم که البته این صحبت‌ها از جایگاه شخصی خودم است و ارتباطی به مسئولیت من در سازمان لیگ و مسائلی از این دست ندارد و می‌خواهم در مورد موضوعی که به ورزش فوتبال ارتباط دارد صحبت کنم.

همانطور که اطلاع دارید ما یک آیین نامه جذب بازیکنان خارجی داریم که این آیین نامه در سال ۹۳ را خود نوشتم ولی در خصوص آیین نامه سال ۱۴۰۰ موضوعی که خیلی برای ما مهم بود گرفتن ضمانت نامه بانکی بود که به دلیل بدهی‌های کلان باشگاه‌ها وضع شده بود.

از زمانی که این آیین نامه را وضع کردیم یک سری اصلاحات هم در خصوص قوائد جذب بازیکن خارجی در نظر گرفته شد که برای بهبود سطح کیفی لیگ صورت گرفته شد. به عبارت دیگر برای اینکه بازیکن با کیفیت جذب شود یک سری قوائدی در نظر گرفته شد که اگر می‌خواهیم بازیکن با کیفیت بیاوریم این بازیکن به واسطه بازی ملی در کشورش، کیفیتش مورد تایید قرار گرفته باشد.

وی افزود: ما در نظر گرفتیم که بر فرض اگر رنکینگ تیم ملی آن کشور بالاست ۲ بازی و اگر پایین است ۴ بازی ملی برای بازیکن در نظر گرفته شود تا جذب شود. خب شما بازیکنی جذب می‌کنی که این تعداد بازی ملی را ندارد آن شرایط که برای کیفی سازی لیگ در نظر گرفته شده مراعات نمی‌شود.

در این شرایط سازمان برگزاری مسابقات می‌تواند معترض شما شود و بگوید چرا کیفیت مسابقات لیگ را پایین آوردی. به عبارت دیگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید به گل گهر معترض شوند که شما چرا بازیکنی جذب کردی که ۴ بازی ملی ندارد. نه اینکه تیم‌های مقابل بیایند اعتراض کنند که چرا مقابل ما از بازیکن با کیفیت‌تر استفاده نکردی. از این شکایت اینطور برداشت می‌شود که باشگاه‌ها معترض شدند که چرا مقابل ما از بازیکن با کیفیت‌تر استفاده نکردی، چون ذات شکایت برای استیفای ضرر و زیان است. اینجا یعنی شما به گل گهر اعتراض می‌کنی و می‌گویی برو و مقابل من بازیکن با کیفیت تر بیاور و استفاده کن، در حالی که شما به گل گهر بازی را باختی.

کارشناس حقوقی ورزش در ادامه گفت: از سوی دیگر وقتی شما برای بازیکن لحاظ می‌کنی که باید ۴ بازی ملی و ضمانت بانکی وجود داشته باشد یکی از باشگاه‌های شاکی از گل گهر در شرایطی از بازیکنانش استفاده می‌کند که ضمانت بانکی ارائه نداده است. اگر برای تمام شرایط و بندها اعتبار یکسان قائل باشیم یک باشگاه می‌گوید من دولتی هستم و ضمانت بانکی نمی‌توانم ارائه دهم و برای همین یک اصل دیگر از این قانون نادیده گرفته شده است.

نصیرزاده در مورد اینکه گفته می‌شود گل گهر با استناد به آیین نامه سال ۹۳ خودش را تبرئه می‌کند در حالیکه دستور العمل سال ۱۴۰۰ به روز شده و اصلاحیه خورده است و باید به آن استناد شود گفت: نه اینطور نیست. آیین نامه سال ۹۳ که خودم آن را نوشتم در آن تنبیه مربوط به استفاده از بازیکنی که برای مثال ۴ بازی ملی ندارد در نظر گرفته شده در حالیکه در دستور العمل سال ۱۴۰۰ تنبیهی لحاظ نشده است. وقتی در دستور العمل جدید تنبیهی در نظر گرفته نشده یعنی شما باید به همان آیین نامه‌های قبلی که این مورد در آن لحاظ شده مراجعه کنی. وقتی این تنبیه لحاظ نشده شما تنبیه ۳-۰ کردن بازی را از کجا آوردید؟

وی افزود: بحث صلاحیت با کیفیت دو مقوله جدا هستند. بازیکن وقتی آی تی سی از باشگاه مبدا گرفته و ثبت شده است یعنی غیر مجاز نیست و وقتی پایش را از فرودگاه ایران بیرون بگذارد می‌تواند بدون هیچ مشکلی بازی کند پس هیچ موردی دال بر غیر مجاز بودن بازیکن وجود ندارد، فقط او شرایط مطابق دستور العمل‌ها را ندارد. خب وقتی شرایطش برخلاف دستور العمل است کارت بازی او را باطل کن، گل گهر را جریمه کن و دیگر خود گل گهر می‌داند با بازیکنی که در اختیار گرفته چکار می‌کند. دیگر اینجا ۳-۰ برای چه است؟ آیین نامه مربوط به جذب بازیکن که در کل دنیا با قوانین مشابهی در حال انجام است و بر اساس آن هیچ اشکالی در جذب این بازیکن که او را غیر مجاز کند وجود ندارد و بازیکن را قانونی در اختیار گرفتند. برای مثال اگر یک بازیکن برگ خروج از استان نداشته باشد مگر شما به واسطه آن می‌توانید نتیجه بازی را ۳-۰ اعلام کنید؟ این ها یک سری موارد قبل از صدور آی دی کارت است که می‌تواند برود آن را بعداً ارائه دهد.

کارشناس حقوقی ورزش در مورد اینکه گفته می‌شود ایمیل‌های مربوط به این بازیکن جعل شده است هم توضیح داد: اینکه می‌گویند ایمیل تایید بازی ملی این بازیکن جعل شده اصلاً ما می‌گوییم او از کوچه آمده است. این بازیکن در ترکیب تیمش بازی کرده و تیمش بازی را برنده شده است. به همین دلیل اصلاً ۳-۰ کردن مسابقات مناسب ورزش فوتبال نیست و خیلی وقت است که در دنیا دیگر بازی‌ها را ۳-۰ نمی‌کنند. بعد هم شما به ماده‌ای استناد کردید که این بازیکن را غیر مجاز اعلام می‌کند در حالیکه این بازیکن کاملاً مجاز است. ما باید برویم به سمتی که با مسائل این چنینی برخورد منطقی‌تری داشته باشیم.

نصیرزاده در مورد نقش مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در این موضوع گفت: گفته می‌شود این ایمیل‌ها از طریق یک گوشی شیائومی با آی پی هنگ کنگ از تهران ارسال می‌شده و چند جا می‌چرخیده و به فدراسیون ارسال می‌شده است. ما یک فیفا دایرکتوری داریم که در آن ایمیل رسمی همه فدراسیون های کشورهای مختلف وجود دارد. حالا به واسطه هک کردن یا هر موضوع دیگری با مهارت‌های رایانه‌ای این ایمیل تایید می‌شود در اینجا کمیته بین‌المللی چکار می‌تواند بکند؟ وقتی تاییدیه‌ ۴ بازی ملی بازیکن به فدراسیون فوتبال می‌رسد کمیته روابط بین الملل هم باید آن را تایید کند. در اینجا ۴ بازی ملی تایید نشده بلکه ارسال ایمیل‌ها تایید شده است. ما یک وظیفه‌ای در یک جلسه بر دوش روابط بین الملل فدراسیون فوتبال انداختیم که خودش آن را امضا نکرده و در جلسه حضور نداشته است.

وی در پایان گفت: بازهم می‌گویم این بازیکن غیر مجاز نیست و بر اساس قوانین فیفا همه پروسه جذبش به درستی طی شده و هرجایی خارج از ایران می‌تواند بازی کند. ما یک بندی نوشتیم برای اینکه کیفیت جذب بازیکن بالا برود برایش شرط بازی ملی گذاشتیم. حالا وقتی یک بازیکن اصلاً از کوچه جذب شده و دارد خوب بازی می‌کند باید با این موضوع کنار بیاییم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیکویی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    «حالا به واسطه هک کردن یا هر موضوع دیگری با مهارت‌های رایانه‌ای این ایمیل تایید می‌شود در اینجا کمیته بین‌المللی چکار می‌تواند بکند؟» عذر بدتر از گناه ! پس پول میگیرن برا چی؟ چون اونا نتونستن تشخیص بدن حق تمام تیمهای لیگ رو باید لگد مال کنن؟ عجب توجیهی، بقول فردوسی پور: میتونم قانع نشم؟
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      آقا هک کیلو چنده!!! باشگاه گل گهر تقلب کرده خودشون هم می دونستند ایمیلها ساختگیه ولی چون منفعت داشتند سکوت کردند چه بسا ایمیلهای تقلبی با اراده خودشون هم سازماندهی شده محال مطلق هست باشگاه متومل و پر از مسئول حقوقی گل گهر ندونه که بازیکنی که در هیچ سایتی چهار بازی ملی اش قابل سرچ نیست بازیکن مجازی هست
    • ع.شرقی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      من برنامه میثاقی را کامل دیدم...این آقای نصیر زاده فقط به نمایندگی از پرسپولیس در برنامه حضور داشت و نه بیطرف و جالب اینه که وکیل باشگاه گل گهر هم خودش گفت که قبل از این وکالت وکیل حقوقی پرسپولیس بوده!!!! بحث تخلف گل گهر عیان است اما تکلیف تیمی مثل سپاهان که در حضور این بازیکن باخته چی میشه یا استقلال که در یک بازی برتر مساوی کرد یا پیکان.... جالب اینجاست که نصیرزاده دائما با استفاده از الفاظ انگلیسی میخواست مخاطبان را با توجه به عدم آشنایی از این ادبیات گمراه کرده و خود را موجه کند...حتی پارا فراتر گذاشت و از وکیل استقلال دائما میخواست این کلمات را معنی کند!!! نتیجه رای استیناف به نظر می آید با این آدم های مغرض عوض میشود!!! متاسفم برای فوتبالی که فساد سرتاپایش را گرفته....اینطور باشد از فردا بازیکنان خارجی با گرفتن یک کیسه دلار برای انجام دو سه بازی با اسناد تقلبی راهی ایران میشوند و با کسب امتیازات لازم برای تیم خریدار!...با رای عدم ادامه بازی کشورشان برمیگردند...
  • دوچرخه سواران بی خاصیت DE ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    با قانون من درآوردی ایران که در هیچ جای دنیا اعمال نمیشه به تیم‌های سپاهان و استقلال امتیاز هدیه دادن برای چی ؟ برای اینکه قهرمانی‌های این چند ساله پرسپولیس بدجوری داشت حکومتیا رو اذیت می‌کرد . به قول نصیرزاده زمانی تیم‌ها رو سه هیچ برنده اعلام میکنن که تیم‌ها متضرر شده باشن . پس وقتی گل‌گهر از یک بازیکن ضعیف که هیچ بازی ملی نداشته استفاده کرده استقلال و سپاهان چه ضرری رو دقیقا متحمل شدن ؟؟؟؟؟
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      طبق نظر جنابعالی بازیکنی که بازی ضعیفی انجام بده حتی تست دوپینگش هم مثبت در اومد می تونه مدعی بشه بگه من‌که ضعیف ترین بازیکن تیمم بودم تیم رقیب باید قدردان من هم‌باشه!!!
    • مشروح 86 IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      خطاب به تتلیتی باهوش :وقتی بازیکنی تست دوپینگش مثبت میشه بازی رو سه بر صفر نمی کنند
  • مسعود IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    من تا حالا فکر میکردم آقای نصیرزاده یک کارشناس حقوق ورزشی کاربلد است ولی این مصاحبه نشان داد چیزی حالیش نیست!! مرد مومن وقتی فدراسیون فوتبال آئین نامه مسابقات رو تدوین و تصویب و برای اجرا به سازمان لیگ می فرستد باید تمام بندهای آن اجرا شود یعنی چی که تیم گل گهر از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده فقط باید کارت بازیکن را باطل کرد!!! یا اینکه بازیکن خوب بازی میکنه با این موضوع کنار بیایم!! پس اینهمه وقت برای تهیه و تصویب آیین نامه های اینچنینی برای چیست؟ وای به حال فوتبالی که کارشناسش تو باشی!!!
    • مسعود IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      میگه جذبش درسته...بازی ملی نداره....خب...کارت بازیش رو باطل کنن....تیمها اعتراض دارن که چرا بازیکن ملی پوش جلومون بازی نکرده؟...مسخره س
    • مصطفی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      ایراد مملکت ما همینه که هرکسی به خودش اجازه میده بدون دانش در هر زمینه ای نظر بده. اقای نصیرزاده کارشناس حقوقی هستند و صحبت هاشون رو حقوقی ها متوجه میشن حالا چون خلاف امیال شما حرف زدن ایشون بیسواده و حتما شما از اساتید حقوق هستید؟
    • آریهان DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      شما ببه من جواب بده. وقتی فدراسبون کارت بازی رو میده,یعنی از نظر ما همه چیز تایید شده هست.اصلان این فدراسیون بی خاصیت کارش و وضایفش چیه؟اداره و کنترل. وقتی یه تیمی حتی با اسناد جعلی میاد بازیکنی رد ثبت میکنه اینجا وظیفه فدراسیون هست که کنترل کنه. حالا گفته میشه که این بازیکن مدارکش تقلبی بوده و بهانه های دیگه. گناه گل گهر اینجا چیه؟ گل گهر از بازیکنی استفاده کرد که خود فدراسیون براش کارت بازی صادر کرده و اگه خلافی پیش اومده باید کارت بازیکن باطل و دنبال کسانی بگردند که این اسناد جعلی رو دریت کردند. این مسخره بازی ها در کشور بی قانون ما پیش میاد. جای تاسف واقعان.
    • حق گو IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      حرفت بسیار منطقی هست باید بازی کیسه و نساجی هم 3بر0 شود
    • عباس IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      پس چرا قانون عدم بازی دوتا خارجیتون که خود فدراسیون تصویب کرده اجرا نشد؟ مگه قبل بازی با نساجی ناظر نگفته حق بازی ندارن مگه گزارش به کمیته انظباطی ندادن؟ چرا رای نمیده کمیته انضباطی؟ پس قانون وقتی خوبه که به نفع تیم شما باشه و در غیر اینصورت میشه ظلم
  • احمد US ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    باری سپاهان و السد تیم سپاهان بازیکن غیر مجاز داشت و سه بر صفر توسط ای.اف.سی بازنده شد.بازی امید ایران و عراق تیم المپیک ایران بازیکن غیر مجاز داشت و بازهم سه صفر بازنده شد.اینطوری که شما میفرمایید سنگ رو سنگ دیگه بند نمیشه هر تیمی میتونه بازیکن غیر مجاز بگیره و استفاده کنه اگر کسی فهمید و شکایت کرد فوقش کارت بازی بازیکن لغو میشه
    • حجت الله IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      با نظرت موافقم این نصیر زاده چرا در هیچ کاری موفق نشده تراکتور ماشین سازی نفت آبادان رو با خاک یکسان کرده فقط خود را علامه میداند ولی در کل هیچ نمونه اگر قرار هست در قضیه ویلموتس کسانی گیر کنند شخص نفر اول ایشان هست وبا قانون های من‌در اوری نماینده لنگ‌بودن رو افتخار میداند
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    خوب به سلامتی جناب نصیرزاده هم لنگی از آب در اومدن! مرد حسابی باشگاه مورد نظر تخلف کرده بازیکن غیر مجاز استفاده کرده جریمه مالی چه چیز قضیه را حل می کنه!؟
  • ناشناس IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    احسنت گل گفتین
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    جناب نصیرزاده تمام حرفهای شما درست.اما وقتی قراره یه تیمی که ده ساله رنگ قهرمانی و جام رو ندیده و تمام ارکانش از بالا تا تدارکچیش له له میزن برای یه مقام رو قهرمان کنند دیگه این قوانین جای بحثی نمیگذاره!امر از بالا اومده حالا که این تیم خاص عرضه ولیاقت قهرمانی نداره اقلا با اختراعات و ابداعات من دراوردی یجوری این تیم رو قهرمان کنند تا هم جلوی رکوردهای بینظیر پرسپولیس رو بگیرن وهم این تیم خاص رو از بدبختی و فلاکت و افسردگی نجات بدن.شما حساب اینو بکنید که پیرمردهای این تیم بی عرضه هم افسردگی گرفتن از بس نشستن قهرمانیهای سرورشون رو دیدن و هی مصاحبه پشت مصاحبه کردن و نالیدن .بنابراین با اینجور قوانین شاید بشه این بینواها رو یه تسکینی داد.هرچند بازم با این کمکها و حمایتهای پیدا وپنهان و اوانسها از کیسه ی تهران پرسپولیس قهرمان خواهد شد.چون قهرمان شدن و قهرمان بودن باید در ژن باشه نه با گدایی کردن از این و اون!
    • النگی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      برو اون دو تا جام آسیا رو ببین اگه تونستی جلوی اشکت رو بگیری بیا اینجا هی جام جام کن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • شمسعلی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      خخخخ اون جام آسیایی شما که تو‌ منیریه زیاده، شما جلو اشکت بگیر که فیفا تیمهای ایرانی فینالیست آسیا رو ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس می‌دونه ، اصل اونه الباقی فرعیه خخخخخخ
  • مهرداد IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    نصیرزاده در قضیه طارمی هم خیلی تلاش کرد تیم پیروزی رو مبرا کنه اوج کارش پرونده خلعتبری بود که با رویانیان بسته بود و بعد مشخ۱ شد تخلف شده و فیفا خلعتبری رو جزینه کرد اما در کشوی محمد نبی خاک خورد ایشون به نرخ روز نظر میدهند
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    اینم اضافه کنم جناب نصیزراده پرسپولیسی ،در ان بخش که فرمودید سازمان لیگ میبایست شاکی باشد فرمایشتان صحیح هست اما در ارتباط با ذات ضرر باید توجه داشته باشید باشگاه های دیگر هم متضرر شده اند(به لحاظ مالی)چون شرایط لازم برای بازیکنهای خارجی باعث متمایز شدن ایشان و افزایش قیمت نسبت به بازیکنی که شرایط را ندارد میگردد.به طور مثال بازیکن گل گهر بدلیل نداشتن بازی ملی یا قرار نگرفتن در دسته یندی مورد نظر به قیمت 30 هزار دلار استخدام شده اما بازیکتی که شرایط لازم را داشته باشد به لحاظ رنج قیمت بالاتر میباشد و سایر باشگاه ها مجبورند این تقاوت قیمت را بخاطر شرط مذکور پرداخت نمایند و این به عنوان ضرر سایرین شناخته میگردد
    • الی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      مرز های مباحث حقوقی رو جابجا کردی با این استدلالت.... قیمه رو به جای ماست ریختی تو دوغ...
  • Amir perspolisi IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    حالا وقتی یک بازیکن اصلاً از کوچه جذب شده و دارد خوب بازی می‌کند باید با این موضوع کنار بیاییم.» اینا رو ببین چجوری دارن دست و پا میزنن!!! اقای نصیرزاده جوری صحبت نکنید که همه متوجه بشن که پرسپولیسی هستی لطفا فکر منافع باشگاه مورد علاقه من‌ هم‌ باش ، قانون چه خوب چه بد قانون و وقتی قانون زیر پا گذاشته میشه و جعل صورت میگیره تنبیهش ۳_۰ شدنه دیگه هم صحبت نکن
  • متاسفم ؟! IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    آقای نصیر زاده خود شما میگین من خودم اون آئین نامه رو تنظیم کردم (البته شما راجع به همه قوانین فوتبال ایران سالهاست همین رو میگین !) که تیمها بازیکن با کیفیت بیارن بعد حالا چرا تیمها میگن گلگهر چرا بازیکن با کیفیت نیاورده و شکایت کردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ شما هنوز گویا نه از آئین نامه و جایگاهش اطلاعی دارین و نه از اهمیت قانون و قانونمندی البته شما هم مقصر نیستین وقتی چندین سال با هر مدیر و مسئول و وزیری که در ورزش و فوتبال بوده همکاری کردی و تکون نخوردی در تیمها هم بهت مسئولیت دادن نتیجه میشه همین حرفها
  • طرفدار IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    بابا نو را خدا فوتبال را مسخره نکنید بابا تخلف کرده باید پاسخگو باشند محروم شده اند و امتیاز گرفته شده حمایت شود تا ریشه کن شود پرسپولیس استقلال ندارد همه یک چیزیمی گویند گل گهر تخلف کرده خوب حمایت کنید تا دیگر تکرار نشود والا فردا دیگر تیمها هم انجام می دهند
  • قالی شویی افشین IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    احسنت کاملا درست و به حق
    • قهرمان همه دوران IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
      دقیقا... باور کنید من قبلش به این فکر کرده بودم که چه مسخره بازی هست، یعنی این دوستان دوست داشتند که بازیکن سطح بالاتر جلوشون بازی می‌کرد...!!! عادلانه ترین رای بنظر من اونم فقط بخاطر جریمه که تکرار نشه، اونم تازه به شرط اینکه اثبات شود گل گهر متخلف هست یه امتیازی از گل گهر کم بشه مثلا هر بازی که بازیکن رو بازی داده یه امتیاز کم بشه...تازه گفتم اگر ثابت شود که گل گهر تخلف کرده، مخصوصا تو قضیه ایمیل جعلی... و دیگه 3 امتیاز به تیم‌های روبرو دیگه اهدا نشه...سر قضیه فصل پیش پیکان که 6 تا تعویض کرد همین نظرم بود که یه امتیاز فقط از پیکان کم بشه... نکته دیگر این وسط اینکه قوانین ناقص هست، همون بندی که اشاره شده که مسئولیت تهیه مدارک بر عهده باشگاه هاست، همون بند هم گفته که تاییدش بر سازمان لیگ هست... یعنی تناقض آشکار... و در آخر اینکه اصلا من خودم به شخصه دوست دارم که رای نشکنه و ببینیم دیگه اونوقت این دوستان چه بهانه هایی دارند...
  • deep blue IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    کم.کم.با.اظهار.نظر.و.تقابل.با.آرای.صادره.پایوران..سیسیلی.سرک.می.کشند.وبرای.دفاع.از.منافع.مالی.ومقامی.خود.وسایر.پیروان.زشتی.ها.وپلیدی.ها.به.دفاع.می.ذبربط.جکومتی.چه.قضایی.و.چه.امنیتی.فرصت.مناسبی.است.که.برای.روشنگری.و.انهدام.شبکه.های.فساد.سازمان.یافته.مصاجبه.ها.وجهت.گیری.های.جهت.دار.را.پیگیری.کنند...پا.پردازند...برای.ارکانیور.آمر.امیروی.بزرگوار.کل.یوم.سیسیلی.در.فراموشخانه.ی.سکوت.جا.خوش.کرده.وبه.نوبت.عوامل.زیردستی.را.به.ایجاد.بلبشو.به.میدان.می.فرستد.جناب.نصیرزاده.که.در.انجام.امور.مشکوک.ومشکل.ساز.سوابق.درحشانی.دارند.به.پشتیبانی.سایر.همراهان.مشترک.المنافع.آمدند.و.رجز.خوانی.کردند.اتفاق.خوبی.است.چون.این.بار.رویارویی.دوقطبی.بین.طرفداران...رنگها.نیست.بلکه.بین.خیر.وشر.زشتی.وزیبایی.سیاهی.وسپیدی.ست.خیلی.هم.عالی.است.جناح.خود.را.مشخص.کنید.که.مسئولان.وطرفداران.شناسایی.کامل.کنند.
  • فرشید IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    برویدکارتش راباطل کنیییییدخخخخخخخخخ
  • علی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    جدیدا افرادی که رنگی بودنشون رو سالها در برنامه نود پنهان میکردند بدجوری وا دادند.اقای نصیرزاده کارشناسی های خلاف واقع شما در نود یادمان نمیرود
  • احمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    بله آقای نصیرزاده ماشرط میزاریم بعدمیزنیم زیرش اشکالی نداره!!درست مثل اینکه ماقول میدهیم بهم دیگه دروغ نگیم ولی اگردروغ هم گفتیم اشکالی ندارد،یعنی میگوییم قانون،بی قانون اشکالی نداره.بدبخت مردمی که شماهاالگوی انهاشده اید.
    • ۱ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      اتفاقا تمام بدبختیهای سازمان لیگ و کمیته انضباطی فوتبال ما برمیگرده به همین آیین‌نامه‌ای که شما مدعی‌ نوشتن اون هستید. حداقل چند تاییش که در این چند روزه رسانه‌ها روش مانور دادن نشون داد که پر از تناقضه آقای نصیرزاده. شما شاید حقوقدان باشید ولی نویسنده خوب و شیش دونگی نیستین. نوشتن کتاب قانون یا فرضا پزشکی یا رمان کار هر کسی نیست. در حوزه نشر و مطبوعات ما چیزی داریم به نام ویراستار که میتونه ویراستار ادبی باشه یا علمی یا حقوقی یا هر چیز دیگه‌ای. من که ویراستارم و سالها کارم این بوده و به اندازه کافی با انواع ممیزیها آشنا هستم چندین اشتباه فاحش در همین موادی که این روزها در موردشون صحبت شده پیدا کردم و در موردشون بحث کردم. یک ویراستار خبره و زبردست روی تک تک کلمات و جملات دقیق میشه و به سادگی از کنارشون رد نمیشه. کاش شما رو میدیدم و باهاتون بحث میکردم و از گمراهی در میاوردمتون. شما میگید قانون جدید برای افزایش کیفیت بازیکنای خارجیه در صورتی که بهترین بازیکن ملی فرضا مالدیو معلوم نیست از بهترین بازیکن لیگ یک ما بهتر و تکنیکی‌تر باشه. پس ملی‌پوش بودن تضمینی در کیفیت هیچ ورزشکاری نیست.
    • ۲ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      ما الان تو همین لیگ خودمون بازیکنایی داریم که چهار تا پاس درست نمیتونن بدن یا یه سانتر درست نمیتونن بکنن ولی میلیاردی پول میگیرن. ملاک کیفیت اریک باگناماست که میگن بازیکن خوب و باکیفیتیه. بنده شخصا حاضرم آیین‌نامه‌های فدراسیون فوتبال رو بازبینی و بازنویسی کرده و موارد مشکوک و مردود رو با نظر حقوقدانهای خبره برطرف کنم. وقتی باشگاهها نمیتونن چیزی رو از فیفا یا ای‌اف‌سی استعلام کنن بنابراین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نمیتونه گناه دپارتمان مربوطه رو ندید بگیره و از فدراسیون رفع تکلیف کنه و باشگاه رو مقصر جلوه بده. آقای نصیرزاده عزیز یک قانون زمانی معلوم میشه بده که بتونه بد تعبیر بشه و چنین بلبشویی رو به وجود بیاره که شاهدیم هر کی یه چیزی میگه و تعبیر خودشو از آیین‌نامه داره.
  • پدرام IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    کاش استقلال امسال قهرمان بشه تا یه کم از این نظرات بی منطق وهوجیگری و جمع شدن جلو وزارت و.‌.. فارغ بشیم. بابا اینا امسال قهرمان نشن کل اساسنامه فیفا رو زیر سوال میبرن.بعدشم شکایت میکنن به فدراسیون عربستان!!!
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
    دمش گرم راست میگه دیگه مجیدی یادگرفته ازعربهاامتیازیامفت بگیره قهرمانی سریالی پرسپولیس خوب لجشونودرآورده وهوادارهاروگول میزنندکه بابامسعودبودولی الان هم دیگه چشمشونوبستن وعلکی به سپاهان واستقلال امتیازمیدن وبدبخت گل گهرقربونی کردن اگه راست میگین کارت بازیشوباطل میکردیدچراامتیازکم کردیدچرااستقلال ۳تابازی بازیکن غیره مجازداشت ولی بازیها۳بر۰نشدفقت یک بازی کارت بازیش باطل شددقیقن شرایت گل گهرمثل استقلال استقلال ازترسش نمیتونه مردونه رقابت کنه دست به این کارهامیزنه اوناایکه هوادارهای استقلال گول زدن بلت نیستن جام بگیرن میگفتن بابامسعوداگه راست میگین الان که بابامسعودنیست چرامردونه توزمین بازی نمیکنیدپس ۵قهرمانی عین آب زلال شمابلت نیستیدجام بگیریدعلکی میگیدبابامسعودمردباشیدخالی نبندیدکیلومترنمیدازه ولی بازم پرسپولیس قهرمانه
  • شیرازی ام IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    کم کردن امتیاز درست نیست می خواهند بابی عدالتی استقلال قهرمان کنن ولی نمی توانند چون قرمز برنده وقهرمان استقلال لنگی
  • 6 IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    تا چند روز آينده...
  • عباس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اقای نصیر زاده مثلا خاوری هم که پول این مملکت رو برده کانادا بگیم برده که برده کاری بهش نداشته باشید یا زنجانی و یا هرکس دیگری چرا طلب پول و خسارت میکنید چرا با ان معامله کردید
  • نگین سرخ فوتبال ایران IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    تاریخ کیسه پر است از جعل و تبانی و دروغ و کسب ننتیجه از راههای غیر فوتبالی.این تیم بیش از ۶۰ سال است که از این روشها برای کسب نتیجه استفلده میکنه و متخصص هست
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    نطق عاغای حصیرزاده هم باز شد!؟
  • فرهان IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    خب پس چرا این قانون رو خودت تصویب کردی جناب نصیرزاده
  • sepahan IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    بنده خدارو توتلوزیون نمیارندمیخواددیده بشه یه چیز گفته باشه شمابروفکرتراکتورباش بااین همه طرفدارباتعصب هوشنگ
  • امید IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    کاش همه بامنطق اول رأی به اخراج و محاکمه عزیزی خادم ودوستانش میدادم که واقعا یک ملت رو به مسخره گرفته واینطور همه ملت و فوتبال رو به حاشیه برده.ودم رای به اخراج اسکوچیچ می‌دادیم وسعی به ریشه کن کردن فساد میکردیم تا فوتبال و تیم هامون درست بشن و سروسامان بگیرن.تمام این حاشیه ها از سمت فدراسیون وافراد حاضر در فدراسیون هستند که فکر کیف خودشون هستند و فکرتون نابودی ورزش و تمسخر ملت شریف ایران هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی