نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
قشقایی توانست پرسپولیس را حذف کند/ نتایج در لحظات رقم می‌خورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم قشقایی شیراز معتقد است بازیکنان تیمش انگیزه زیادی دارند تا در جام حذفی شایستگی‌های خودشان را نشان دهند.

مهدی رجب‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: می‌دانیم یک بازی سخت با پیکان داریم. این تیم لیگ برتری و با امکانات خیلی خوبی است. شناخت کافی از مجتبی حسینی دارم و در مقطعی شاگرد و همبازی او بوده‌ام. خیلی بچه‌های ما جوان هستند و اولین سالی است که در لیگ یک بازی می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه از اول فصل نتایج خوبی در لیگ دسته اول گرفته‌ایم و بچه‌ها برای این بازی خیلی انگیزه دارند. در جام حذفی بازیکنان دوست دارند خودشان را نشان دهند و شایستگی‌های خودشان را به نمایش بگذارند. ان‌شاءالله تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. با توجه به فشردگی مسابقات در لیگ دسته اول ما چند مصدوم هم داریم و سعی می‌کنیم در تیم‌مان تعادل را برقرار کنیم تا یک بازی جاندار و زیبا را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی در مورد اینکه این تیم در گذشته سابقه پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی را دارد و به نظرش چقدر این موضوع می‌تواند به انگیزه بازیکنان قشقایی در جام حذفی کمک کند، گفت: بازی را کامل دیدم، قشقایی توانست پرسپولیس را حذف کند. این موضوع بار روانی خوبی در تیم ما می‌تواند داشته باشد، ولی باید این را در نظر بگیریم هر فصل و هر مکان شرایط خاص خودش را دارد. نتایج در لحظات رقم می‌خورد، ولی این عقبه روحیه‌بخش است و می‌تواند به بچه‌ها انگیزه بدهند.

رجب‌زاده تصریح کرد: در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتیم قرار نبود در این بازی شرکت کنیم. تیم‌مان مشکلات زیادی دارد. تیم قشقایی متعلق به یک ایل بزرگ است و در سراسر کشور هوادار دارد. قرار بود شرکت نکنیم ولی مسئولان قول مساعدت دادند اما تا الان کمکی نشده است. امیدوارم کمکی شود تا در ادامه راه لیگ دسته اول خوب جلو برویم.

وی در پایان در خصوص مشکلات زمین بازی در شهر شیراز نیز توضیح داد: متأسفانه در شیراز مشکلات وجود دارد. درباره زمین که از گذشته درگیر آن بودم. ای کاش یک بار برای همیشه هزینه می‌شد و یک زمین خوب به فوتبال شیراز تحویل می‌دادند. نمی‌خواهم ریز شوم. فکر می‌کنم مشکل برنامه‌ریزی و نظارت وجود دارد. ما الان نزدیک ۲۰، ۳۰ سال است هزینه می‌کنیم و چیزی که در شأن استان فارس باشد درست نمی‌شود. حق هر باشگاهی است که یک زمین خوب داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی