نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
۵ |
۴
امیر قلعه نویی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود این که مسئولان کارخانه گل‌گهر نسبت به اتفاقات رخ داده در تیم فوتبال این کارخانه واکنش داشته‌اند و خواستار شفاف‌سازی در مورد دلایل جعل نامه‌ها شده‌اند، اما فعلا همه سکوت کرده‌اند.

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید جعل و تقلب در نامه هایی که برای بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر صورت گرفته است، حواشی زیادی برای تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی به وجود آمده و علاوه بر کسر امتیاز از سه دیدار برابر استقلال، پیکان و سپاهان، مسائل دیگری هم گریبان این تیم را گرفته است.

پس از اعلام این رای مسئولان کارخانه گل گهر که اعتقاد دارند اتفاقات رخ داده به اعتبار معنوی این کارخانه لطمه زده است خواستار شفاف سازی از سوی باشگاه شده اند تا مشخص شود که مقصر این جعل و تقلب در باشگاه گل گهر است یا در مجموعه فدراسیون فوتبال.

برخی مسئولان کارخانه خواستار برکناری عوامل درگیر با این ماجرا از سوی باشگاه شده اند اما پس از صحبت هایی که صورت گرفته مقرر شده تا زمان اعلام رای کمیته استیناف صبر کنند چرا که اگر افراد مقصر برکنار شوند به نوعی تداعی کننده پذیرفتن اشتباه و تقصیر از سوی باشگاه است و این به صلاح این تیم نیست.

به همین خاطر قرار شده مسئولان کارخانه گل گهر تا زمان اعلام رای کمیته استیناف در این مورد صبر کنند و اگر این کمیته رای کمیته انضباطی را تایید کرد، تغییرات را در باشگاه گل گهر انجام دهند.

در این مورد عنوان شده که در صورت تایید رای توسط کمیته استیناف برخی مسئولان باشگاه و حتی امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در معرض برخورد و حتی کنار گذاشته شدن هستند. به همین خاطر اوضاع در این باشگاه فعلا مسکوت مانده تا رای کمیته استیناف اعلام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    این خبر پایه و اساس درستی ندارد و صرفا خبری تحریک کننده کمیته استیناف است تا آنهارا تحت فشار برای گرفتن تصمیمات نا معقول و تأیید رأی کمیته انظباطی کنند . متأسف هستم برای خبر ورزشی که با این گونه جبهه گیری در جهت اخفای حقیقت و تقویت ناسره و نادرستی است . امتیازات با د آورده آنهم وقتی مقصر اصلی مشخص است که فدراسیون فوتبال است . یعنی کمیته انضباطی باندازه من و امثال من آگاهی از اصل مطلب ندارد ؟ حکا یت دادگاه بلخ است . بازای اشتباه نکرده یک تیم ٬تیم های دیگر را تشویق می کنند ۱۱۱
  • وحید کاظمی اسطوره کیسه IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    بیچاره قلعه نوعی بعداز مصاحبه جام حذفی با کیسه و فساد داوری ها به نفع کیسه و تاعدالتی ها فدراسیون ازش،التزام گرفتن حق نداری راجع به مسائل فساد فوتبالی راجع کیسه حکومتی حرف بزنی
  • رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    حکومتی کسی است که 5 تا 5تا جام اسنپی بهش می دهند نه استقلال که جامی نیاورده
  • حسن IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    ارج و قرب ژنرال بیشتر از این حرفاست ،مطمئن باشید
  • deep blue IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    دفاع.جانانه.پایوران.عضو.دار.ودسته.ی.سیسیلی.و.با.مشارکت.و.طراحی.امیروی.بزرگوار.آیینه.تمام.قد.زشتی.ها.که.گذشته.ی.درخشان.او.در.فروپاشی.افراد.وباشگاه.ها.که.نیازی.به. بازخوانی.و.بازگویی.ندارد.مدیران.کار.نابلدکه.تمامی.اموررا.به.قندلی.جان.جانان.دلالی.وشرط.بندی.سپرده.بودند.اندک.اندک.به.خود.آمدندکه.نه.اصلن.اینجوری.هام.که.امیروی.سیسیلی برایشان.عمو.زنجیرباف.بافته.بود.احتمال.سقوط.به.دسته.پایین.تر.هم.می.رود.با.مشاوره.های.حقوقی.به.این.نتیجه.رسیدند.که.بگویند.بله.جرم.و.جعل.اتفاق.افتاده.است.ولی.ما.خبر.نداشیم.من.نیز.با.آنان.موافقم.چون.تمامی.این.بازیها.زیر.سر.پایور.محور.اردشیرقلعه.نوعی.است.کسی.که.نزدیک.نیم.قرن.در.ارتباطات.تنگاتنگ.با.زشتی.وپلیدی.ها.بوده.است.چگونه از.این.قانون.یک.خطی.خبر.نداشته.است؟او.با.زیرکی.شانه.از.زیر.این.انتخاب.ارتباط.جعل.مدارک.ارسال.پیام.های.بازسازی.شده.از.گوشی.های.داخلی.وسایر.جرم.های.مرتبط.خالی کرده.و.سایر.عوامل.را.به.میدان.می.فرستد.که.آب.را.گل.آلود.کنند.چنانچه.دست.اندرکاران.باشگاه.گل.گهر.اشاره.ای.به.نقش.اصلی.طراح.زشتی.ها.امیروی.کل.یوم.کنند.همانا.به.بلا دچار.خواهند.شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی