نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها می‌گوید مشکل پرسپولیس و استقلال برای صدور مجوز حرفه‌ای حل شده است.

داریوش مصطفوی درباره جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، سعی کرد توضیحاتی به خبرنگاران بدهد. بخش‌هایی از مصاحبه مصطفوی را در زیر می‌خوانید:

*این کمیته یک کمیته مستقل است اما تصمیماتش به اوضاع مملکت ارتباط دارد یعنی در باشگاه پرسپولیس و استقلال مسائلی به گردن مدیران این باشگاه افتاده که اصلاً ربطی به آنها ندارد. امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه شده که این باشگاه ها دچار مشکل هستند و ما با آنها صادق نبودیم یعنی متوجه شدند آنطور که کشورهای دیگر انجام می‌دهند ما کار را پیش نبرده‌ایم برای همین تحت فشار و تحت کنترل هستیم. به همین خاطر همه مسائل و مشکلات استقلال و پرسپولیس به مدیران این باشگاه‌ها اعلام شد. البته این باشگاه ها یک مشکل بسیار بزرگ دارند و آن هم مالکیت مشترک است. یعنی باشگاه استقلال ۹۷/۵ درصد و باشگاه پرسپولیس ۹۸/۵ درصد در اختیار دولت است.

*فوتبال دولتی فوتبال حرفه‌ای نیست. در فوتبال آسیا می گویند یک باشگاه باید مستقل و حرفه‌ای باشد اما در مملکت ما با این موضوع آشنا نیستیم. خوشبختانه اکثر مشکلات پرسپولیس و استقلال حل شده است و مسائل بسیار کوچکی باقی مانده است در این زمینه آقای عزیزی خادم خیلی کمک کردند و امروز به این نتیجه رسیدیم که می‌شود با همبستگی کار را پیشبرد.

*درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس هم  باید بگویم متاسفانه در این زمینه یک کارشناس همه چیز را خراب کرده است. به آن کارشناس باید تفهیم شود که این موضوع کار حیاتی برای مملکت است. امروز ما گرفتاری های متعدد در مملکت داریم و نباید گرفتاری جدیدی ایجاد کنیم.

*درباره اینکه آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تایید کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای را می پذیرد یا خیر، ذکر این نکته را ضروری می دانم که آنها باید امضای من را قبول کنند. وقتی من را قبول ندارند نباید چنین پستی به من می‌دادند. ما هم دروغ نمی گوییم. آنها هم می‌دانند که یک شبه همه مشکلات حل نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    اون کارشناس هر کس بوده. اهل فن هست و متخصص!!!!!!!! مگر می شود وزیر ورزش دو تا تیم داشته باشد . یکی را مسلح کند دیگری را نابود.!!!!! تیم برشکسته کجا مجوز حرفه ای دارد.. تا کی باید دروغ بگوییم..مگر یکبار شیون هم یکبار . فقط ای اف سی می تواند پرسپولیس را از دست سیاسیون نجات دهد..
    • نچسب نباشیم IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      فوتبال ایران در تلاشه تا خودش رو از دست مافیای پرسپولیس نجات بده بعد تو داری میگی پرسپولیس از دست سیاسیون نجات پیداکنه؟ درست از فردای انقلاب پرسپولیسیا با سوءاستفاده از وضعیت تیم تاج رفتن پشت سیاسیون سنگر گرفتن و خودشون رو همه کاره فوتبال ایران کردن در هر جایی هم که فکر کنی نفوذ کردن از خبرگزاریها و رسانه ها و مطبوعات و صدا و سیما و عکاسان و ...... دائم هم پشت سر سیاسیون از چپ و راست و تند رو و نرم رو و .......بودن هنوزم هستن چی داری میگی عمو
  • علی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    قابل توجه تیم حکومتی لنگ «یعنی باشگاه استقلال ۹۷/۵ درصد و باشگاه پرسپولیس ۹۸/۵ درصد در اختیار دولت است» حالا معلوم شده کدوم تیم دولتی تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی