نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مشکل کسانی هستند که در همه امور دخالت می‌کنند/ نیامدیم که بین فوتبال و حاکمیت اختلاف ایجاد کنیم/ دیگر سکوت نمی‌کنم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اظهار مشاور حقوقی رئیس فدراسیون گفت: برخی افراد تازه وارد بدون این که مسئولیتی داشته باشند در همه امور دخالت می‌کنند.

غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که «چرا احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون از ادامه روند تأیید اساسنامه خارج شد و امور حقوقی را دیگر انجام نمی‌دهد؟» گفت: بهتر است از خودش بپرسید. من کار کسی را انجام نمی‌دهم. امور حقوقی را رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون به عنوان یکی از مدیران فدراسیون انجام می‌دهد. اگر به مشاوره من احتیاج داشته باشند نظر مشورتی ام را اعلام می‌کنم.

احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این اظهار نظر مشاور حقوقی رئیس فدراسیون گفت: اتفاقا یکی از مشکلاتی که امروز فوتبال و فدراسیون با آن مواجه هستند همین است که معدودی از اشخاص تازه وارد به فدراسیون بدون آنکه مطابق اساسنامه اجازه مداخله داشته باشند و بدون آنکه اثری از خود باقی گذارند در همه امور دخالت می‌کنند و طبیعتا در روز پاسخگویی هم خواهند گفت ما کاره ای نبوده ایم.

این عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: درهمین ماجرای اساسنامه، سال گذشته ملاحظه کردید که ما بدون هیاهو و غوغاسالاری و در سخت ترین شرایط و با حمایت مجمع کار اساسنامه را انجام دادیم و انتخابات را برگزار کردیم اما الان در شرایطی که هیچ دلیلی برای سر و صدا و درگیری وجود نداشت ببینید چه کسی مقابل مجلس می‌ایستد و در شرایطی که به قول خودش کاره ای نیست به مجلس نامه سرگشاده می‌نویسد.

احمدرضا براتی در ادامه گفتگویش تاکید کرد: آیا اینها دخالت نیست؟ آیا مصاحبه‌های متعدد یک شخص بخصوص در مورد اساسنامه و نامه پراکنی وی در باب اساسنامه مداخله در کار کمیته ما نبوده؟ آیا اینها ایجاد تقابل بین فوتبال و مجلس نیست؟

براتی ادامه داد: فکر نمی‌کنم اکثریت اعضای مجمع با این رفتارها و اقدامات موافق باشند. ما با رای اعتماد مجمع آمدیم که به فوتبال کمک کنیم نیامدیم که بین فوتبال و حاکمیت اختلاف افکنی کنیم. بدیهی است که فوتبال حقوقی دارد که نادیده انگاشته می‌شود ولی آیا راه حل گرفتن این حقوق، درگیری و اصطکاک است؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: بدیهی است که در آرامش و با تعامل و گفتمان و توسل به راه حل‌های قانونی و حقوقی بهتر می‌توان به نتیجه رسید. آیا گزارش دهی به مقامات در خصوص اساسنامه بدون اطلاع بنده که بیش از هرکس به جزییات سوابق و مسایل آن اشراف دارم، مداخله در کار کمیته تدوین مقررات نیست؟

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مسوولیت اساسنامه با کمیته تدوین و تطبیق مقررات بوده کاملا واضح است که این اقدامات ، مصداق بارز دخالت بوده و محدود به این موارد هم نیست. این بار خیلی تلاش کردم که خلاصه و مفید صحبت کنم اما اگر مجبور شوم به مسایل دیگری هم اشاره می‌کنم که ساده اندیشانه خیال نکنند ما بی خبریم.

احمدرضا براتی در پایان گفتگویش تاکید کرد: بنده به واسطه تعهدات سازمانی و به خاطر حفظ آرامش فوتبال تاکنون سکوت کردم اما از این به بعد هرکس خارج از چارچوب حرفی بزند یا اقدامی‌بکند به واسطه مسوولیتی که مجمع به عنوان یک عضو هیئت رییسه به من سپرده است، سکوت نخواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرلک IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    فدراسیون فوتبال پر است کارشناسی که قبلا در استقلال مسولیت داشتند. طرف الان مسول باشگاه استقلال هست کری می خواند . فامیل نزدیک اش مسولیت دارد. نباید نشت خبری باشد. باید پاکسازی شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی