نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بهزاد غلامپور
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی استقلال بابت عملکرد این تیم در بازی شب گذشته از هواداران معذرت خواهی کرد.

بهزاد غلامپور مربی استقلال در خصوص عملکرد این تیم مقابل نود ارومیه در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: فقط باید بگویم شرمنده هواداران شدیم و با بت عملکردمان از آنها عذرخواهی می‌کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی‌های آینده دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد.

وی در خصوص اینکه آیا فکرش را می‌کردید تیم نود ارومیه این قدر انگیزه برای این بازی داشته باشد افزود: هر چقدر هم تیم مقابل انگیزه داشته باشد نباید ما حریف را دست کم می‌گرفتیم. فکر می‌کردم بازیکنان فکر می‌کردند بازی راحتی در پیش خواهیم داشت که در عمل دیدیم چنین چیزی نیست.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: خداوند در این بازی دو بار معجزه‌اش را نشان داد یکی در هنگام گل خوردن و اینکه توانستیم در دقایق آخر بازی را به تساوی بکشانیم و یکی هم در ضربات پنالتی که باز هم از حریف عقب افتادیم اما توانستیم جبران کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت مظاهری اظهار داشت: فقط می‌دانم که قرار است وی MRI گرفته آن را به کادر پزشکی نشان دهد تا در خصوص وضعیتش تصمیم گیری کنیم.

غلامپور در خصوص دیدار هفته آینده این تیم مقابل پدیده در لیگ برتر اظهار داشت: این بازی به ما نشان داد که همه بازی‌ها سخت است و برای ما که در بالای جدول قرار داریم پیروزی در هر بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مربی استقلال در خصوص اینکه در جام حذفی اکثر تیم‌های لیگ برتری صعود کردند افزود: این نشان می‌دهد که بازی‌ها در مرحله بعدی خیلی سخت‌تر خواهد بود زیرا تیم‌های لیگ برتری باید در مقابل یکدیگر قرار بگیرند ابتدا باید ببینیم در قرعه به کدام تیم برخورد می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آرش برهانی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    واقعا هم اینقده خوشحالی داره ،بالاخره یه تیم دسته سه دیده اومده یه تیم دسته دوئی رو برده اونم تو پنالتی ،اونم تو تهرون ،اونم تو آزادی واقعا کیف داره ،بایدم دور افتخار میزدن با جناب غلامپوز اینا
  • حمید علوی CA ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    عقل واقعن نعمت بزرگیه. آخه مرد حسابی استغفرالله خداوند چیکار داره به بازی نود ارومیه و استقلال، اونم نه یه بار که دوبار معجزه کنه!؟ برداشتتون از مفهوم معجزه ی خداوندی چیه واقعن؟! خداوند مگه بیکاره بشینه بازی نود ارومیه و استقلال رو زیر نظر بگیره که اگه نیاز به معجزه بود انجام بده؟!؟! این توهمات مالیخولیایی و این حرفای عوامفریبانه چیه آخه تحویل مردم میدین؟!
  • 6 IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    خدايي سطح توقعات كيسه جماعت رو ببين: بازي با تيم دسته دويي و معجزه!!! اگه تو سطح بالا بازي ميكردن دنبال چي بودن؟؟!!؟ مردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخ
  • رضایاک IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    با 12 میلیون یورو داشتی به تیم زیر 20 سال نود ارومیه میباختی.ببین قهرناز ما با بودن تو توی کیسه موافقیم ولی دور برت نداره...با لابی گری سعی نکن دور و بر قهرمانی لیگ بچرخی که مال این جریان نیستی.
  • فرزاد ملقب به فری IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    معجزه۱بار،معجزه۲بار،نه اینکه معجزه همه بار،شدیم مایع خنده لنگ حقیر، کار قلعه نوعی رو بیاریم
    • رضایاک IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      البته بجای معجزه بهتره بگی کمکه داوری شانس وقت کشی ضد فوتبال امتیاز مفتی پنالتی،!!! یک بار دو بار... صد بار. کیسه حقیر جاش انتهای جدول کنار هوادار کیسه هست و بس
  • واعظ آشتیانی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    از کی تا حالا اسم داور عوض شده ؟ چیزی که همه دیروز دیدیم کمک‌های سخاوتمندانه داور به تیم کیسه بود ، خطای چشمی و اخراجش را نگرفت ، ۲ بار هم موقعیت ضد حمله نود را سوت پایان نیمه زد ، همه خطاهای کیسه را هم نگرفت . خلاصه اسم خدا را خراب نکنید .
  • میداوودی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    داوری هم معجزه سوم بود
    • لنگی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      چرتو پرت چرا میگی،داوری چه اشکالی داشت
  • دادا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    نگران نباش بازی وتعداد شوت به دروازه مهمه و واقعا بااین بازیکنان ومربیان خارجی هیچ تیمی جلو دار تاکتیک شما نیست نتیجه بلاخره 3-0خواهد شد غصه نخور راحت باش
  • احمد IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    معجزههههههه :\ بیا این بارم معجزه به کمکتون اومد کیسه کشا استرس پنالتی با نود ارومیه رو حس کردین؟ حالا شما فکر کن استرس پنالتی تو نیمه نهایی آسیا چه شکلیه :)
  • کیسه کش حقیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    انصافا شکست دادن نود ارومیه در ضربات پنالتی ، برای کیسه معجزه است . برید سجده شکر بجا بیارید . البته سهم داور را هم سریع بدید .
  • صمدقلی US ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    عموجون به این نمی گویند معجزه خداوند . به این قبیل بردها که با حق خوری تیم ضعیفتر است یا برد هاتون به روش ضیافت جک تری دی می گویند پشت هم اندازی و شارلاتان بازی . معجزه خداوند اونجاست که سال گذشته با کثافت کاری همیشگیتون و نامردی گل گهر سیرجان و پرسپولیس را در جام حذفی بردید خدا گذاشت در کاسه تون و در فینال ضایع شدید و موز بردید . یا وقتی دو سال گذشته با اغوای دروازبان اصلی تیم حریف و اغفالش که برای پیوستن به تیم شما بازی رودرو را بپیچونه باز هم خدا گذاشت در کاسه تون و به تراکتور باختید. معجزه این است .
  • آره ما پیروزی هستیم کیسه کشا بسوزن IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    آه اگر استقلال را قهرمان نکنید عذاب الهی نازل میشود
  • طه IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    هم مجیدی هم بزرگتر از او در تیم تاج و البته متاسفانه برخی حتی خارج از فوتبال گاهی سخنانی بر زبان جاری می کنند که اگر ابتدایی ترین سواد و دانش را در مدارس و کتب دینی آن بخوبی درک و یا آموخته باشند دیگر خود را اینقدر بزرگ جلوه نمی دادند و ذهن و شعور ملت را با توهین خود منحرف نمی کردند هرچند این ادبیات از زبان برخی باصطلاح علما هم متاسفانه بیان می شود، اما باید بدانند معجزه خاص پیامبر و امامان معصوم ماست و حتی پیروزی‌ها ظفرمندی ها و توجهات الهی از منظر معنوی یا مادی مثل ظفر در جنگ تحمیلی از کرامات بشمار می آید نه معجزات رزمندگان یا در بازی‌ها نسبت به تیمی آنرا منسوب کنیم.
  • لنگ ناکام IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    واقعا لنگیا درست میگن داشت میشد مثل لنگ با قشقایی خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی