۹
واکنش جالب مربی پورتو درباره طارمی؛ تنبیه فایده‌ای ندارد/ او در سرش یک رادار دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال پورتو با وجود تداوم ناکامی مهدی طارمی در گلزنی، از مهاجم ایرانی این تیم حمایت کرد و گفت: تنبیه بازیکن فایده‌ای ندارد.

در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو برابر ویزلا به میدان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که در بازی قبلی پورتو نیمکت نشین شده بود، در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست روند هفته‌ها ناکامی در گلزنی را قطع کند و برابر ویزلا هم موفق به گلزنی نشد.

با این حال مربی تیم پورتو از طارمی به خاطر عملکردش در زمین حمایت و تاکید کرد که تنبیه این بازیکن فایده‌ای نخواهد داشت.

«ویتور برونو» مربی تیم پورتو که در غیاب و محرومیت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی شرکت کرده بود، گفت: با گل نزدن، طارمی در کانون توجهات قرار گرفت. زوم روی این بازیکن زیاد بود و سرمربی تیم فکر کرد بهتر است او را بیرون بگذارد تا با آرامش ذهنی بتواند در بازگشت، کاری که می‌خواهد را انجام بدهد.

وی با تاکید بر اینکه طارمی به تیم پورتو چیزهای زیادی می‌دهد، تصریح کرد: طارمی در سرش یک رادار دارد که قطع نمی‌شود! مهم است که مردم نه تنها به آمار و ارقام بلکه به هر چیزی که به بازی می‌آورد، نگاه کنند.

مربی پورتو همچنین درباره فرصت خوبی که طارمی در بازی با ویزلا از دست داد، بازهم از مهاجم تیمش حمایت کرد و گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و هیچکس از آن مصون نیست. تنبیه کسی که می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد، فایده‌ای ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    من خودم طارمی رو خیلی دوست داشتم اما الان ازش متنفرم ، یه محاجم مگه میشه توی ۱۰ بازی هیچ گلی نزنه ای خاک توی سرت کنن طارمی که مدافعتون به اون قشنگی گل زد تو مثل ماست موقعیت هارو یکی یکی خراب میکنی ، همون حقته که نیمکت نشین باشی ، برو جای دیاز بازی رو ازش یاد بگیر، حیف اون همه وقتی که برای نگاه کردن بازیت گذاشتم ‌.
  • Aaaa IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    احسنت به این مربی
  • امیر حسن IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    خیلی خوب است که یک مربی می تواند به بازیکن آرامش روحی دهد البته به نظر من باید کمی استرس هم در بازیکن ایجاد شود که مجبور بشود تلاش کند اگر بخواهد به موفقیت برسد
  • طالب والموس IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    مغز این بازی کن دوچار شوک شده یه نا باوری به وجود آورده که دیگه توانای گول زدن نداره باید پیش یه روان شناس بره روحیه طارمی رو برگردونه درواقع بین نو شوک میگن پریشانی مغز
  • ناشناس IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    این درخون ما ایرانیان است تا احساسات مان راتحریک نکنند آرام و ساکت هستیم اما خدا نکند که احساسات ما راتحریک کنند آن وقت یک فرد عادی ایرانی کارهای میکند که بزرگترین مهمترین ومکتشفین هم انگشت به دندان می مانند الان اگر هم میخواهید طارمی مثل طارمی دوماه قبل شود فقط کافیه انگ بازیکن بیعرضه یاازفوتبال چیز نمی فهمه یا اگر درواز خالی.را هم بدون دروازبان طارمی نمیتوانه نود دقیقه پرواز خالی روهم گل کنه آن وقت است که طارمی طارمی میشود وباچشم بسته هم گل یا پاس گل هم می هد
  • جواد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    گل دوم پاس خوب طارمی به دیاز.... گل سوم تاثیر گذار بود تا مدافع اشتباه کنه ... گل چهارم توپ گیری از دو دفاع .... خوب به نظرم بهتره بی انصاف نباشیم هرچند در چند موقعیت هم خوب عمل نکرد
  • کاوه ایرانی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    خب نذاریدش پشت مهاجم تا به جای پاس دادن ، گل بزنه ... طارمی و دیاز تو تیم نباشن جزو چهارتا تیم اول لیگ پرتغال هم جاتون نیست
  • رضادشتابی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    خداییش حساب کنیدیک نفر که تادیروز ,ارزوی نان گندم داشته ,یکباره چلوماهیچه به اوبدهدمعده اش ازتعجب میرقصد,مسلما امثال طارمی خودزودگم میکننددرپرسپولیس هم خیانتش نشان داد درتیم ملی نشان دادمرتب مرتکب اشتباه نمیشوداوخودش راگم کرده هرگز یک نوکیسه ,تازه به دورا ن رسبده دراوج ثروت هم نمیتواندعملکردنرمال یک سخص بااصالت داشته باشد ازرفتارامثال سردارازمون کریم باقری هاشمی متواضع ارام بی حاشیه هال میکنم چون این افراددرزندگی کمبودحقارت احساس نکردندتادرموقعیتی که قرارگرفتنداغده ان کمبودهاتخلیه کنند این چندنفربااصالت هستند,خدادادعزیزی بسبارحرف باارزشی زدبایدحرفش طلاگرفت,اگرتیم ملی به دو سه بازیکن متکی باشدبه جام جهانی نرودبهتراست,دیدبم بانبودسه بازیکن,بهترین نتیجه ایران در برابرسوریه,تاعبرت شودبازیکن بایدجایگاه خودبشناسدفدراسبون بایدجلو ورودافرادحاشیه دار ونادا ن وجوگیر به تبم ملی بگیرد,تیم ملی شایسته بااخلاقترینها,باهوشترینها,عاقلترینها,بی حاشیه ترینها, بااصل ونسبها,حرفه ای ترینها,متواضعترینها,باغیرت ترینها,صبورترینها,وتابع سرمربی وکادر بودن ها میباشد(بازیکن یاد بگیرددرموردبازیش اظهارنظرکندولاغیر)
  • حامد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    این از اولشم بازیکن نبود. یه مرده خور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی