نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
۴ |
۱
خشم رئیس فدراسیون مصر از عملکرد کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های مصری خبر دادند که فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارد به دلیل امتناع کی‌روش از پذیرش شکست‌هایش، به پرونده او رسیدگی کند.

حواشی شکست‌های تیم ملی مصر برابر تونس و قطر در جام ملت‌های عربی همچنان ادامه دارد. وب سایت kora۱۱ مصر نوشت پس از شکست تیم ملی مصر در ضربات پنالتی و در دیدار رده بندی جام ملت‌های عربی برابر قطر، باعث خشم اعضای فدراسیون فوتبال این کشور از جمله احمد مجاهد رئیس فدراسیون شده است. 

این وب سایت نوشته است: گزارش‌های مطبوعاتی از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که واکنش‌های کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر پس از هر شکستی، عصبانیت زیادی را بین مدیران اتحادیه فوتبال مصر به دنبال داشت.

این منبع فاش کرد که احمد مجاهد رئیس فدراسیون فوتبال مصر از اینکه می‌بیند که کی‌روش هرگز اشتباهات خود را نمی‌پذیرد و معمولاً عوامل دیگری مانند زمین‌های ضعیف یا انتقاد از داوری را مقصر شکست می‌داند، خشمگین شده است. اتفاقاتی که پس از دیدار با تونس و قطر اتفاق افتاد و کی‌روش داوری را علت شکست تیمش عنوان کرد

این وب سایت در پایان نوشته است: گزارش‌های دریافتی از فدراسیون مصر به این نتیجه رسیدند که مدیران اعتقاد دارند کی‌روش به جای مقصر دانستن داوری، باید بپذیرد که برخی از تصمیمات فنی که گرفته درست نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    کیروش امیر کبیر فوتبال ایران..مصر لیاقت کیروش رو‌ نداره، بیچاره به تازگی سرمربی مصر شده اینقدر هجمه بر علیهش درست شده بهش فرصت بدن خووو..اگر بهش فرصت بدن از تیم ملی مصر یه ابر قدرت میسازد..
  • امیر IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    فوتبال مصر آخه شعورش به این حرفها نمیرسه . مصری ها اخه فکرکردن قهرمان جهان بودند حالا می بایست اول میشدن .کیروش اگه حالیش نبود تو اروپا یکسال هم نمیتونست تو لیگ برترانگلیس مربیگری کنه .این کارها جو دادن رسانه های مصر هست .
  • ابی از فلاح IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    بخدا قسم اگه از همین فردا این وطن فروشها (کیسه کش جماعت) و قلم به مزدها ؛از فردا شروع میکنن به گزاشتن تو کار اسکوچیچ و فضارو بیشتر از قبل مسموم میکنن تا بتشون بیاد.یعنی کسی که بزنه تو سرشون و تحقیرشون کنه.اخه کیسه حماعت تحقیر شدن و دوست داره.لذت میبره از خاری.لذت میبره از اینکه بهش بگن تو هیچی نیستی .تو ماری تو عقربی .تو رتیلی.فکر کردین نام مث شما بودیم که با کله مرغی دعواش شد وجود نکردین حرف بزنید؟؟دیدی تا پاشو از کلیمش درازتر کرد اونم سر برانکو کاری باهاش کردیم که تو تنهاییاش به رفیقاش بگه حیف که این حماعت عشقپولیسی حریفشون نمیشم.اکه اینام مث کیسه عا بودن من بدتر از اینا سر این ملت میاوردمو بیشتر تحقیرشون میکردن که با همه باختها بریزن بیرون.امروز باخت به ارژانتین فردا بع عربستان.یادتونه شما جماعت خود فروخته از باخت به ژاپن هم حماسه ساختین؟؟؟؟؟گفتین نهایت بازیکنا مقصرن وای نگفتین که همین کیروش بازیکنارو عصبی بار اورده و پزخاشگر و بی ادب درست مث شخصیت کیسه عااا
    • کابوی موج سوار IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      چرا حالا ترس برت داشته از اومدن کیروش به ایران! نترس حالا حالاها کیروش رو ولش نمیکنند مصری ها!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی