نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
محمد شریفی - پرسپولیس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد شریفی ستاره جوان پرسپولیس معتقد است این تیم دوباره قهرمان خواهد شد.

محمد شریفی‌هافبک جوان و خوش آتیه پرسپولیس ، سورپرایز یحیی گل محمدی در بازی مقابل پیکان بود. شریفی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته هم چند بار برای پرسپولیس به میدان رفته بود، اکثرا در بازی‌های لیگ برتر نیمکت نشین است و کمتر فرصت بازی کردن پیدا می‌کند. محمد با این حال از فرصت به دست آمده در دیدار مقابل پیکان نهایت استفاده را برد و نمایش بسیار خوبی در میانه میدان داشت. صحبت‌های پدیده جوان پرسپولیس را در خصوص اولین حضورش در ترکیب اصلی یک بازی لیگ برتری (پیش از دیدار با ویستاتوربین) در این فصل را در ادامه می‌خوانید.

اولین حضورت در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر چطور بود؟

اول باید از اعتماد کادرفنی تشکر کنم که این فرصت را به من دادند تا بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم. از اینکه حضورم با برد تیم همراه شد بسیار خوشحالم و خداراشکر می‌کنم که توانستم برای تیم بزرگ پرسپولیس بازی کنم. فکر می‌کنم مهم تر از بازی کردن من گرفتن ۳ امتیاز بازی مقابل پیکان بود که خداراشکر به این مهم رسیدیم و وضعیتمان را در جدول بهبود بخشیدیم.

از اینکه کمتر فرصت بازی کردن به تو می‌رسد ناراحت نیستی؟

همین که عضوی از تیم بزرگ پرسپولیس هستم جای خوشحالی دارد. یک دقیقه بازی کردن هم برای پرسپولیس افتخار بسیار بزرگی است. ضمن اینکه این را از ته دلم می‌گویم که موفقیت پرسپولیس از بازی کردن من بسیار مهم تر است. هروقت هم آقا یحیی صلاح بداند با افتخار برای تیم محبوبم بازی خواهم کرد.

برای اولین حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس استرس نداشتی؟

اگر راستش را بخواهم بگویم، چرا استرس داشتم. به هرحال اولین حضورم در ترکیب اصلی آن هم در لیگ برتر بود و من واقعا استرس داشتم. جا دارد اینجا از کاپیتان تیم، سیدجلال حسینی یک تشکر ویژه کنم که خیلی قبل از شروع بازی به من کمک کرد و با من حرف زد تا بتوانم آرامشم را پیدا کنم و به زمین بروم. واقعا صحبت‌های سید جلال تاثیرگذار بود و باعث شد تا استرس من خیلی کمتر شود و بتوانم راحت تر بازی کنم.

به داوری هم خیلی معترض بودید و حتی یحیی گل محمدی هم از عملکرد داور گلایه داشت.

خب شما از اول فصل نگاه کنید که چند امتیاز ما به خاطر اشتباه داوری از دست رفت. آقا یحیی و بقیه تیم حق دارند که ناراحت باشند. همین در بازی با پیکان و موقعی که داور برای حریف پنالتی گرفت، کمک داور اولین نفر به خودم گفت که خطایی نبود و داور اشتباه کرد. حتی کمک قصد داشت این موضوع را به داور هم بگوید ولی او حاضر نشد با کمک خودش مشورت کند.

آینده خودت را در پرسپولیس چطور می‌بینی؟

خب من همیشه تلاش کردم که مهره مفیدی برای تیمم باشم. وظیفه من این است که خوب تمرین کنم و در اختیار کادرفنی باشم و هروقت صلاح بود، بازی خواهم کرد. البته این قول را هم به هواداران پرسپولیس می‌دهم که گل‌ها و پاس گل‌های من هم به زودی از راه می‌رسد و بی صبرانه منتظر زدن اولین گلم با پیراهن پرسپولیس هستم.

پرسپولیس پیشنهاد دهد چشم بسته قبول می کنم/ شک نکنید امسال هم قهرمان خواهیم شد/ سیدجلال به من کمک کرد

پرسپولیس می‌تواند امسال هم قهرمان شود؟

به نظرم ما جدی ترین و اصلی ترین مدعی قهرمانی در این فصل هستیم. مشکلاتی که در سر راه پرسپولیس قرار می‌گیرد خیلی زیاد است ولی شک نکنید باز هم ما قهرمان خواهیم شد و در پایان فصل جام را به هواداران هدیه خواهیم داد.

تو شانس این را داری تا زیر نظرکریم باقری که یکی از بهترین‌هافبک‌های تاریخ فوتبال ایران است کار کنی. در خصوص این موضوع چه صحبتی داری؟

اول می‌خواهم حرف شما را تصحیح کنم. آقا کریم بهترین‌هافبک تاریخ فوتبال ایران است نه یکی از بهترین‌ها. شاید باورتان نشود ولی همین حالا هم آقا کریم می‌تواند با این آمادگی که دارد، در لیگ بازی کند. باعث افتخار من است که زیر نظر ایشان کار می‌کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. به شخصه چیزهای زیادی از آقا کریم یاد گرفتم که به طور حتم  برای پیشرفت کردن به کارم خواهد آمد.

وضعیت قراردادت با پرسپولیس به چه شکلی است؟

من در پایان فصل قراردادم به پایان خواهد رسید و بازیکن آزاد خواهم بود.

باشگاه پیشنهادی برای تمدید قرارداد به تو نداده است؟

فعلا که نه. حضور در پرسپولیس برای من افتخار بسیار بزرگی است و به جرات می‌گویم بهترین اتفاق فوتبالی که در زندگی من افتاده، همین حضور در پرسپولیس است. با کمال میل از پیشنهاد تمدید باشگاه استقبال می‌کنم و اگر به من برای تمدید قرارداد پیشنهاد دهند، چشم بسته قبول خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشق فقط پرسپولیس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    امیدوارم بیشتر بهش بازی برسه هافبک آینده داری هست
  • عشقپولیس IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    درست اعتقاد داری گل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی