پنگ شوآی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنیسور چینی ادعای جنجالی خود در رابطه با تجاوز توسط یکی از مقامات سابق کشورش را پس گرفت.

پنگ شوآی، تنیسور چینی در اوایل ماه جاری در پستی در یک شبکه اجتماعی چینی (Weibo) اتهاماتی را علیه ژانگ گائولی، معاون نخست‌وزیر سابق چین مطرح کرد. ادعا شده بود که پنگ مورد آزار جنسی از سوی این مقام مسئول قرار گرفته است. این پست بعدا پاک شد و سپس هیچ خبری از این تنیسور شنیده نشد و او حتی مدتی ناپدید بود. 

این اتفاق بازخورد زیادی داشت و خیلی ها به انتقاد از مسئولان چینی پرداختند. اکنون پنگ شوآی، ستاره تنیس چینی گفته که هرگز کسی را به تجاوز جنسی به خود متهم نکرده و پستی که او در اوایل ماه گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود، سوءتفاهم بوده است.

او گفت:‌ باید بر یک نکته تاکید کنم که بسیار مهم است؛ من هرگز نگفته‌ام یا ننوشته‌ام که کسی به من تجاوز جنسی کرده است. من باید به وضوح بر این نکته تاکید کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • چکش چینی شکن IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    واقعا باید تاسف خورد به اوضاع چین،مسمونای اویغور رو نسل کشی میکنن،تایوان رو به ورطه جنگ کشوندن،ویروس کرونا رو درجهان پخش کردن،وام و سرمایه به کشورهایی میدن که توان بازپرداخت نداشته باشن و مثل اختاپوس چنبره بزنن به کشورهاشون،و...هر جنایتی که روزها وقت میبره نوشتنش،الانم ورزشکار رو همچین ترسوندن که نتونه حرفشو تایید کنه،با این اوضاع میخوان ابرقدرت بشن!!!!زهی خیال باطل،شما اینقد منفورید که هرلحظه مثل شوروی از هم پاشیده و سرنگون میشید فقط باید منتظر ساعت صفر موند.
  • کوروش IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    اگر حرفشو پس نمی گرفت جای تعجب بود توهمین مدت که خبری ازش نبود به این نتیجه رسوندنش که تکذیب کنه، چین با انتشار کرونا وکشتار مردم دنیا منفور ترین کشور در جهانه
  • کارگرساده IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    بازم باید بره فکر کنه شایدجونیا یه خطایی کرده باشه
  • morteza IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    کشوری که با کرونا کل دنیا رو نابود کرده نبودن یه تنیسور براش از حذف یه پشه اسونتره. پس اینکه تنیسور منکر کل قضیه شده اتفاق عجیبی نیست. چین مثل شوروی یه روز میپاشه از هم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی