نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
۱ |
۵
باشگاه پرسپولیس پیگیر ثبت تاجیک‌ها شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای دریافت مجوز بازی قانونی دو بازیکن تاجیکستانی خود اقدام کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و خواکین اعضای کادر فنی پیشین سرخپوشان پایتخت توانست مجوز فیفا برای حضور در نقل و انتقالات فوتبالی را دریافت کند.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که با نظر مستقیم یحیی گل محمدی سرمربی تیم اقدام به جذب وحدت هنانوف و منوچهر صفروف از استقلال تاجیکستان کرده بود به بخش بین‌الملل باشگاه دستور داد تا امور مربوط به ثبت قراردادهای آنها در سیستم فیفا را انجام داده تا بتوانند کارت بازی دریافت کرده و بازی کنند.

همچنین صدری تا پایان هفته ضمانت بانکی مد نظر سازمان لیگ را در اختیار مسئولان حقوقی آنها قرار خواهد داد تا بهانه‌ای برای عدم استفاده از آنها وجود نداشته باشد.

این در حالی است که هنانوف یک روز قبل از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد تا مجبور به عمل جراحی شود. از این رو نمی‌تواند برای تیم جدید خود تا پایان دی ماه بازی کند.

از سوی دیگر منوچهر صفروف برای دریافت مجوز بازی نیاز به صدور کارت بازی‌اش در سیستم TMS (سیستم یکپارچه صدور مجوز بازی از فیفا) دارد.

صفروف امیدوار است بتواند نخستین بازی خود را جمعه پیش رو با پیراهن پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان انجام دهد تا پس از حضور نزدیک به ۵۰ روز در تمرینات سرخپوشان فرصت خودنمایی پیدا کند.

باشگاه پرسپولیس به گل محمدی و بازیکنان تاجیکی خود قول داده است کارت بازی آنها را تا قبل از بازی با ذوب آهن از سازمان لیگ فوتبال دریافت خواهند کرد تا کادر فنی اجازه استفاده از آنها در زمین مسابقه را پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۷ جمعه هفته جاری میزبان ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    اصلا به قسمت بین الملل فوتبال و سازمان لیگ که کارت بازیکنا رو صادر می‌کنه دیگه نباید اعتماد کرد . اینا برای خودشیرینی پیش مافیای کیسه دست به هر کاری می زنن بعدش قبل اینکه کسی بدونه به کیسه خبر میدن تا شیرینی خوش خدمتیشون محفوظ باشه !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی