نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
حمله فتح‌الله‌زاده به نصیرزاده؛ گاهی هول می‌شود/ پرسپولیس می‌خواهد از پشت میز امتیاز بگیرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبر ورزشی به حرف‌هایی که هوشنگ نصیرزاده در تلویزیون پیرامون ماجرای پرونده استقلال و گل گهر زد واکنش نشان داد.

ماجرای استفاده گل گهر از یک بازیکن غیر مجاز و تبعات آن به اندازه کافی سروصدا کرده بود ولی حرف‌هایی که هوشنگ نصیرزاده دوشنبه شب در تلویزیون بر زبان آورد مانند نفت روی آتش بود و شعله این ماجرا را بسیار بیشتر از گذشته بلند کرد. در همین خصوص سراغ علی فتح‌الله‌زاده رفتیم و با مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال پیرامون ماجرای مذکور، ناراحتی پرسپولیسی‌ها از رأی کمیته انضباطی و البته شرایط استقلال گفت‌وگو کردیم. فتح‌الله‌زاده مانند گذشته با صراحت حرف زد و مطالبی را بیان کرد که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

شکایت به دادگاه عالی ورزش

آقای هوشنگ نصیرزاده از دوستان خوب من است ولی گاهی اوقات افراد هول می‌شوند و حرف‌هایی می‌زنند که بعدا خودشان متوجه می‌شوند اشتباه بوده است. جناب آقای نصیرزاده، دوست عزیز من، اگر براساس گفته شما نباید در فوتبال امتیازات را از پشت میز جمع آوری کرد پس چرا خود شما به عنوان یک مدیر فعال در فوتبال کشور  3 مرتبه بابت احقاق حق  مجموعه مورد نظر خود به دادگاه عالی ورزش شکایت کردی؟ فوتبال قانون دارد و این قانون باید تحت هر شرایطی رعایت شود. اگر قوانین رعایت نشود، یک عده به راحتی بازیکنان مسئله‌دار را ثبت می‌کنند و آنها قهرمان می‌شوند. چنین اتفاقی تخلف مسلم است و کاملاً بدیهی است که برخی مراجع در فوتبال باید باشند تا با چنین تخلفاتی مقابله کنند. اگر برخی افراد نخواهند از قوانین در فوتبال تمکین کنند آیا نباید با آنها برخورد صورت بگیرد؟ همه باید قوانین را رعایت کنیم و به آن احترام بگذاریم. جناب آقای نصیرزاده! اگر قرار باشد همه چیز تحت هر شرایطی داخل زمین رقم بخورد دیگر وجود افرادی تحت عنوان کارشناس و حقوق‌دان و یا کمیته‌های مختلفی مانند انضباطی و استیناف به چه درد می‌خورد؟  

امتیاز گرفتن پرسپولیس

در رابطه با اعتراض شدید مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی صادر شده توسط کمیته محترم انضباطی باید بگویم به هر حال پرسپولیس هم می‌خواهد امتیاز بگیرد. اتفاقاً به نظر من در این ماجرا پرسپولیس می‌خواهد از پشت میز امتیاز بگیرد و چقدر خوب است و دوست عزیز و بزرگوار ما، جناب آقای نصیرزاده در این رابطه به عزیزانمان در باشگاه پرسپولیس هم تذکر بدهند.

درسی برای مجیدی

کاملاً قبول دارم که نباید تیم‌های دسته‌های پایین‌تر را در رقابت‌های جام حذفی دستکم گرفت ولی فراموش نکنیم فرهاد مجیدی در مسابقه مقابل نود ارومیه به تعدادی از مهره‌های اصلی خودش استراحت داده بود. نود ارومیه تیم استان من است و واقعاً به آنها تبریک می‌گویم که با دست خالی چنین نمایش ارزشمند و مردانه‌ای را ارائه کردند. البته این بازی و تیم نود ارومیه برای فرهاد مجیدی عزیز هم درس بسیار خوبی شد تا تمام حریفان را بیش از پیش جدی بگیرد. بسیار خوشحالم که استقلال در جام حذفی ماندگار شده و قطعاً در مراحل بعدی نمایش بهتری از مجیدی و شاگردانش شاهد خواهیم بود.

برهم‌زدن اتحاد

یک عده می‌خواهند اتحاد میان استقلالی‌ها را برهم بزنند و شاکله تیم را از بین ببرند ولی به عنوان یک هوادار به همه استقلالی‌ها می‌گویم قاطعانه پشت سر فرهاد مجیدی و آقای آجرلو بمانند و از تیم حمایت کنند.

رفاقت با مایلی‌کهن

محمد مایلی کهن یکی از دوستان عزیز من است و برای فوتبال این مملکت هم زحمات بسیار زیادی کشیده است. حالا یک بار میان من و ایشان اصطکاک ایجاد شد که این مسئله در فوتبال کاملاً طبیعی است ولی همواره احترام او را حفظ کرده‌ام و روند درمانی این چهره عزیز را هم دنبال می‌کردم. امیدوارم هرچه سریع‌تر شاهد بهبودی کامل آقای مایلی کهن باشیم.

ماجرای گل گهر و قلعه‌نویی

نکته بسیار مهمی که در رابطه با شکایت استقلال از گل گهر باید مورد توجه قرار بگیرد این است که حتی اگر ثابت شود باشگاه گل گهر تخلف کرده، این مسئله ارتباطی به امیر قلعه‌نویی ندارد و نباید تقصیر را گردن او انداخت. سرمربی مسئول امور فنی تیم است و کارهای اداری جذب بازیکنان ارتباطی به او پیدا نمی‌کند. صراحتاً می‌گویم به عنوان یک استقلالی دنبال احقاق حق استقلال هستم ولی حتی اگر کمیته محترم استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کند، باز هم مسئله ارتباطی به قلعه‌نویی ندارد و نباید او را مقصر دانست.

آقای آجرلو آبروی خود را گرو گذاشته و با تمام وجود برای حل مشکلات مالی استقلال تلاش می‌کند. به نظرم حتی اگر اهداف مالی او برای باشگاه تا پایان فصل محقق نشود، باز هم همین که کار بزرگی مثل گرفتن امتیاز تبلیغات محیطی را انجام داد، فوق‌العاده ارزشمند است.

این استقلال باید آنقدر حمایت شود تا بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد. یک کاپ قهرمانی در این فصل کافی است ولی من آدم طمع‌کاری هستم و دلم می‌خواهد استقلال در این فصل دبل کند (می‌خندد).

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس بی نهایت IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    پیرمردپرحاشیه ازغاراومدبیرون
    • فرزاد ملقب به فری IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      لنگب بیخاصیت تو با این طرض فکرت انگار هنوزم تو غاری
    • شمسعلی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      فیفا تنها فینالیست‌های ایرانی باشگاههای آسیا رو ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس دونسته و مطلقا از کیسه بعنوان تیم دیگر حاضر در فینال آسیا هیچ اشاره ای نکرده.فیفا علت لحاظ نشدن مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا قبل از سال ۲۰۰۳ میلادی رو شفاف نبودن قوانین،عدم شفافیت مسائل مالی و اسپانسری و عدم شرکت باشگاه‌های صاحب نام از ژاپن، کره، عربستان، ایران و حتی امارات و قطر عنوان کرده. مسابقات جام جهانی زیر نظر مستقیم فیفا بوده و از همون قدیم دارای قوانین مشخص و مدونی بود و همون موقع این قوانین اجرا می‌شده و بقول معروف هردمبیل نبوده و همین مورد در مورد باشگاههای اروپا هم بوده یعنی وجود قوانین مشخص، معلوم و مدون در همه موارد فنی و مالی. به همین دلیل مسابقات قدیم چه در جام‌جهانی و قهرمانی برزیل،آلمان،ایتالیا و.. و چه باشگاههای اروپا و قهرمانی های لیورپول،رئال،بایرن،میلان و...لحاظ شده اما در آسیا تا همین چند سال پیش حتی کسی نمیدونست تیمی بنام هاپوئل هم در این دنیا هست چه رسد به اینکه به فینال آسیا هم رسیده باشه و اونجا از استقلال مثلا قهرمان باخته باشه.تا فیفا مرجع بالاتر باشه کسی به AFC استناد نمیکنه
    • دادا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      خودتان را بایک شورت ورزشی با مایلی کهن مقایسه نکن اقای حرف اوکجا شما کجا مگه شما توسط سیاسیون وارد مدیرت نشدیدزمانی فوتبال مملکت اصلاح میشه که سیاسیون پای خود را ازگلیم ورزش وفوتبال کنار بکشند یا قانونی باشه شما را که بیخود وارد گود شده اید به بیرون بیندازد همه شما را ازهمه تیم ها کار ورزش را به صاحبان اصلی اش بدهند تا حرافی ها درمورد افراد وورزش بیش ازاین بیان نشه
    • mhb IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      البته شما لنگیا چند ساله تو غار تشریف دارید خودتون خبر ندارید
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      باز این شوالیه شیاد سروکله‌اش پیدا شد تا خودی نشون بده و بگه هنوز زنده است و داره نفس میکشه. معلومه که پرسپولیس میخواد امتیاز بگیره اما امتیازی که عملا ازش کم شده. گل‌گهر تخلف کرده اون وقت دو امتیاز از پرسپولیس کم شده.  پرسپولیس کجای این پرونده است که بخوان دو امتیاز ازش کم کنن. وقتی فاصله امتیازی پرسپولیس با صدر قبلا یه امتیاز بوده حالا برای چی باید بشه سه امتیاز. پرسمولیس قطعا باید دنبال دو امتیاز گمشده‌اش باشه... حالا از پشت میز یا جلوی میز فرقی نمیکنه. اصلا بر فرض اثبات تخلف گل‌گهر برای چی باید به شما امتیاز داده بشه. مگه شما زحمتی کشیدی که منتظر پاداشی. شما فقط میتونستین باگناما رو از بازیهای بعدی لیگ محروم کنید. شما خواسته یا ناخواسته به نفع دیگر تیمها کار کردین ولی کمیته انضباطی علاوه بر محرومیت بازیکن نامبرده به شما دو امتیاز مفت هدیه داده که چی، رفتین از تیمی شکایت کردین. اصلا آقای نصیرزاده برای چی باید به باشگاه پرسپولیس تذکر بده. پرسپولیس نسبت به جدول قبلی دو امتیاز ازش کم شده بنابراین مجبوره بره دنبالش تا سگ‌خور نشه.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      وقتی وکیل باشگاهتون که مثلا حقوقدانه مثل تو فکر میکنه و حرف میزنه دیگه توقعی از توئه بیسواد نیست. یه مشت بیسواد دور هم جمع شدین باشگاه زدین و قوانین رو تفسیر به رای میکنید برا خودتون.
    • لنگی بیخاصیت IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      الان ارتش سایبری لنگ متوهم پاتک می‌زند
    • تاجی اصیل IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      کاش به جای این فرد، تحصیل کرده های استقلال مصاحبه می‌کردن این آدم همش حرفای عامیانه و پوپولیستی می‌زنه . یکی از بیسوادترین آدمای فوتباله که پیک موتوری بود و یه شبه با ارتباط ، رانت و مدرک سیکل شد مدیر فوتبالی
    • انصاف IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      غار که ماله شما لنگیاست که یه عمره توش هستید....خخخخ
    • زاگرس IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      دم تمام مبارزان پرسپولیسی گرم که دارن با ام الفساد فوتبال جهان!!!میجنگن...راستی یکی به من بگه که برای شمردن ولحاظ کردن یک شی یا جانور یا ...اعداد از یک شروع میشن یا دو؟اگه از یک شروع میشه،پس چرا دوتا سیاره یه هوی ،نشست رو لباس نیسان آبی؟قائدتا باید اول یکی می‌چسبید وبعد میشد دوتا....لطفا پیدا کنید پرتقال فروش را
    • یه ایرانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      این استقلال باید آنقدر حمایت شود تا بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد !!!! این که واضحه، یه چیز جدید میگفتی، جالبتر اینه که میگه نصیر زاده هول شده نفهمیده چی گفته!! و در آخر اینکه کسر امتیاز از یه تیم بخاطر تخلف ربطی به امتیاز دادن به بقیه نداره ...
    • فتل استاد جاعل وفتوشاپ IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      فتل صبحت کردنش بلد نیست میاد از دیگران ایراد بگیر فتل وکیل باشگاه کیسه پیش نصیرزاده کم آورد تو که عددی نیستی خخخخخ فتل هول نکن حالت واقعا خوبه ؟؟!!! الان اون کسی که از پشت میز داره امتیازه مفت می گیره تیم کیسه هست کیسه زورش تو زمین به گل گهر نمیرسه امتیازه کامل بگیره خارج زمین پشت میز کمیته انظباطی بدون نتیجه کامل به کیسه هدیه داد بقیه سیزده تیم شاکی هستند فتل تو همون کسی نیستی که در دربی با فتوشاپ و جعل گل صحیح محمد نوری روز روشن مردم می خواستی گمراه کنی یکی بیاد راجع به دیگران نظر بده آدمی باشه جاعل و فتوشاپ نباشه
    • در جواب شمسعلی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      شمسعلی جان لنگی عزیز مرغ پخته از حرف هات خندش میگیره.اگر اون موقع تو باشگاه های آسیا تیم های بزرگی نبودن پس چطور الهلال و پوهانگ هر کدوم دوبار قهرمان شدن و قهرمان های دیگه از ژاپن و کره مثل جوبیلو ایواتا داشته.کنفدراسیون آسیا هم تماما قهرمانی های تیم ها رو قبل و بعد از تغییر شکل مسابقات حساب کرده مثل الهلال که در جمع چهار قهرمانی وچهار نایب قهرمانی داره! در ضمن هاپوئل در زمان خودش جزو بهترین های آسیا بود! کمتر کانال های لنگ رو مرجع قرار بدید چون حتی قهرمانی اول استقلال با چهار تیم نبوده و تعداد هشت تیم بوده! به قول معروف گربه دستش به گوشت نمی‌رسه میگه پیف پیف بو میده چون همه اون سالها هم پیروزی می‌رفت آسیا و حسرت قهرمانی داشت!
    • طارمی گیت IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      کاش پرسپولیسیا که الان لباس رزم به تن کردن و دارن با فساد مبارزه میکنن لااقل از مسعود سلطانیفر و دکتر طاهری و گرشاسبی هم به نحو احسن برای مبارزه با جعل و فساد کمک میطلبیدن و از تجربیاتشون بخصوص در اون ۵ سالِ با جام به نفع فوتبال و فوتبالیان !! عرصه رو بر دشمنان تنگ میکردن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • لنگ متوهم IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      متأسفم لنگیها باحرفهای چرت وپرت خبرورزشی رابه گند کشاندند
    • حسین IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      درودبرحاج فتل خوب لنگیها راسوزوندی شوالیه آبی
    • حسین IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      لنگی جماعت متوهم وبی منطق هست تاابد بگی ماست سفیده این‌ها می‌گویند سیاهه
    • حسین IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      حاج فتل محبوب آبیهایی خارچشم لنگیهایی
    • حسین IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      این لنگیها حقير فکر کردند اگرامتیاز ازاستقلال بگیرند وبه گل‌گهر برگردانند آنها قهرمان می‌شوند کورخوندید لنگیها استقلال عزمش راجزم کرده تاقهرمانی رابدست بياره چون بحمدالله مدیرت خوبی دارد وسلطانی فر ونوچه هاش ديگه نیستند که اس کبیر راازاسب بیاندازند خدالعنت کند سلطانی فر و آلش
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      لنگیها باکمکهای بابامعسود و مامان آذر به جام‌های اسنبی رسیدند باتضعیف کردن تیم‌های بزرگ مثل استقلال و سپاهان، تراکتور توانستند نقشه‌ های شوم راپیاده کنند ديگه نمی‌دانستند یکروزی دستشون ازدنیا کوتاه میشه ویتیم می‌شوند
    • حسین IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      اگر بازیابی که طارمی برای جعلپولیس انجام داده را۳بر۰کردند به نفع حريفان وجام راازلنگ گرفتند وبه صاحب اصلیش دادندآنوقت ماهم رصایت می‌دهیم تا۲امتیاز به گلگهر برگردد
    • شمسعلی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      کیسه هیچ افتخار معتبری در آسیا که مورد قبول «فیفا» باشه نداره و استناد هواداراشون تنها به سایتهای معتبر حاج فتل رویترز هس! AFC فقط و تنها فقط،بدلیل مبالغ کلانی که قدیمها از این تیمها می‌گرفته مجبور شده یه عنوان مثلا قهرمانی هم بهشون بده!! اگر رئال برای هر عنوان مسخره ای میخواست ستاره بزنه از کوپا امجدیه گرفته تا کوپا برنابئو باید دو هزار تا ستاره روی لباسش میزد! ولی مشکل همون تاییدیه فیفا هس که فیفا فقط مسابقات رسمی و دارای قوانین مدون و مشخص فنی و مالی رو معتبر می‌دونه نه هر مسابقات محلی در هر قاره ای. طبق سایت فیفا، پر افتخارترین تیم ایران در مسابقات جام قهرمانان باشگاههای آسیا در حال حاضر تیم پرسپولیس با حضور در دو فینال آسیا و بعد از اون تیمهای ذوب آهن و سپاهان هستند. البته پرسپولیس پر افتخارآفرین تیم ایران در داخل هم هست و ستاره واقعی که داره به همین دلیل هست.
    • فرشاد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      آره مثل زمانی که در فینال جام حذفی 3 از بازیکنانت در کیسه دوپینگ کردند از سرمربی کنوی جک تری دی گرفتند زدند و تو بعنوان مدیر عامل کثیف ابی با زدو بند عزیزمحمدی تخلف آنها را مالوندی رفتی الان هم مدتی بود ازت خبری نبود بهانه بدست آوردی تا بگی پرسپولیس ریده روی ما تا ارزش پیدا کنی
    • شاهرخ خان: (سالهای بدون جام) IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      هیچ بعید نیست که جاعل معروف استاد فتل با کمک گرافیستهای هرزنامه‌ مافیاییش دست به ارسال ایمیل بازیکن گابنی زده باشه و هفت ایمیل جعلی رو با فتوشاپ ناشیانه سربرگ فدراسیون گابن به خانوم حمیرا اسدی همسر جناب آقای سعید فتاحی عضو هیئت مدیره استقلال فرستاده و واسه گدایی دو امتیاز بی‌ارزش کل فدراسیون آبی و کمیته‌های فاسدش رو زیر سوال برده باشه. یعنی تیم کیسه از بس بدون جام مونده مافیای آبی و فدراسیون آبی‌تر و وزیر ورزش ریش آبیش دچار چنان فضاحتی شدن که سر فوتبال ایران رو زیر ننگ بدنامی تو دنیا بردن. شک نکنید کمیته استیناف رای کمیته انضباطی رو میشکنه و آبروی عزیزی خائن رو میخره. آقای رئیسی باید اعضای کمیته انضباطی رو اخراج کن و چند قاضی باوجدان و کاردان رو به جای اونا به کار بگمار. حسن‌زاده و جاودانی و بقیه دوستاشون اصلا شرایط قضاوت رو ندارن و فاقد عدالتند. کجای دنیا بنابر دلایلی تیمی تنبیه میشه و سه تیم دیگه تشویق؟!
    • ابرام US ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      باز آمدی باز آمدی ٬با عشوه لرزان آمدی... با« قندل» و «تر» های جک٬ چون شیر غران آمدی ============================================================================================ یک کم ولی شل آمدی ٬ اصلا چرا دیر آمدی ... اهلا و سهلا مرحبا ٬ دیر٬ شهر تهران آمدی ============================================================================================ «قندل» به کرمان منفعل ٬« شا ه» ات برندان متصل ... با این همه پر چانگی ٬ بینم که لنگان آمدی ============================================================================================ چشم «حمید» خان دور باد ٬ هم دشمنانش کور باد .... با این همه دوز و کلک ٬ بی بند تنبان آمدی ============================================================================================= یاران تو در جویبار ٬ بعضی به کوه اند وکنار.... اما تو با یک لا قبا ٬ قبلاََ به تهران آمدی =========================================================================================== با شد که نوبت چون تو را ٬ بار دگر در ما جرا ..... قاطی مرغان چون شدی ٬ لنگان به جبرا ن آ مدی
    • ابوالفضل IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      چطور استقلال بخاطر ژستد و پاتوسی و یامگا محروم نشد؟
  • یک پرسپولیسی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    اقای فتلی حتما تو کارشناس ارشد فیفا هستی که با مدر ک سیکلم بهت میگن دکتر
    • ارتش سرخ IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      چرابرای همه قانون هست برای کیسه ام الفساد قانون نیست مگر همین فدراسیون نشین‌ها نه گفته بودن هرتیمی بازیکن خارجی جذب کنه بایدیه ضمانت نامه اجرایی بزاره جرا شماکیسه حکومتی بدون ضمانت اجرایی به بازیکن خارجی مقابل نساجی بازی دادید این هم خلاف قانون است پس امتیاز آرتین کیسه کسرگردد چراکم نکردن قدرت دارید قدرت دربرابر قانون هیج نیست
  • شهرام US ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    خودت فهمیدی چی گفتی..پرسپولیس پشت میز امتیاز میگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟..خخخخخخخخخخ
    • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      تو نفهمیدی که چی گفتن، منظور ایشون دفاع کردن امثال نصیرزاده پشت میز برنامه های تلویزیونی به نفع پیروزی و دیگر تیمهاست در حالیکه همین افراد در مورد بازی پیروزی و سپاهان که بخاطر چند دقیقه تاخیر سه هیچ شد یا سه هیچ سوپر جام اعتقادی به یکپارچگی جدول و فوتبال نداشت
    • رضا IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      تو نفهمیدی که چی گفتن، منظور ایشون دفاع کردن امثال نصیرزاده پشت میز برنامه های تلویزیونی به نفع پیروزی و دیگر تیمهاست در حالیکه همین افراد در مورد بازی پیروزی و سپاهان که بخاطر چند دقیقه تاخیر سه هیچ شد یا سه هیچ سوپر جام اعتقادی به یکپارچگی جدول و فوتبال نداشت
  • رمض IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    واقعا جالبه درست زمانی که استقلال از پشت میز امتیاز گرفته مثلا بزرگ استقلال , پرسپولیس را به همین امر متهم میکنه , آقا فتل برای اینکه بگه من هم هستم هر چند وقت یکبار با آوردن اسم بزرگ پرسپولیس خودش را مطرح میکنه.
  • شمسعلی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    خخخخ ...مناظره کوبنده ، مستند و براساس قانون که باشه این جوری میشه! از دیروز بیانیه پشت بیانیه مصاحبه پشت مصاحبه که نصیر زاده سواد نداره، هول میشه، فلان چنان ، همه اینها درست! چرا اینقدر از صحبتهای به ذم خودتون یه بیسواد هول، گرخیدین؟ خخخخخ
  • زاگرس IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    پیرمرد...دیگه از استقلال چیزی به تو نمی ماسه!!!برگرد خانه ات و به خاطر حیف و میل بیت المال از خدا ومردم طلب استغفار کن
  • ۶و۶ IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    حاج فتل ایول دلمون برا حرفات تتگ شده بود ممنونم ک موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی تا ب حرفاتون بخندیم
  • هوادار IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    الان ۳ امتیاز بازی استقلال با گل گهر از تو زمین چمن دراومده یا از پشت میز دکتر!جان
    • لنگ سوز اعظم IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      یکی این حرف را باید به شمالنگیا بزنه که هوچی گری وجام دزدی تو خونتون هست استقلال وپیکان وسپاهان مقابل گل‌گهر از وجود یک بازیکن غیر قانونی ضرر دیدن طبق قانون بازی باید سه صفر بشه که قراره بشه اما شما انگار خیلی بهتون زور اومده که دنبال اینید که قانون را دور بزنید چه طور وقتی افشین فرش دزد آدم فرستاد تا برند جلوی هتل سپاهان تا هواداران سپاهان را تحریک کنن که نزارند اتوبوس سپاهان سر ساعت به ورزشگاه برسه و موفق هم بود وکاری کرد تا تیم سپاهان دیر به ورزشگاه برسه وتاوقتی تیم سپاهان به ورزشگاه نرسیده بود توی زمین بود تیمتون اما تا اتوبوس سپاهان رسید به ورزشگاه فرا کردید به رختکن و حاضر به بازی نشدید با این حال سه امتیاز مفت بهتون دادن تا قهرمانتون کنن اونموقع نگفتید ما که بازی نکردیم چرا باید سه امتیاز الکی بهمون بدن حالا زبون دراوردید واین چرت وپرتها را میگین من خودم دونفر از اون کسایی که از طرف افشین فرش دزد بهشون پول داده شده بود تا از رسیدن اتوبوس تیم سپاهان به ورزشگاه ممانعت کنن را میشناسم که حتی به این دونفر گفته شده بود اگرنتوانستید هوادارای سپاهان را تحریک کنیدراه دیگری را امتحان کنید
  • حامی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    فقط فتل ترقه. یارو هروقت نیاز هست اسمش بیافته سرزبونا میاد هروقتمم میگن تو دوران شما فلان اتفاق افتاده میره و پیداش نمیشه. کاش بجای اینکه اینقدر ماجرا رو پیچیده کنید اجازه میدادید ارکان قضائی درست تصمیم بگیرن.هجمه ای که کیسه تنان به کمیته ها میارن تنها راه حلش اینکه به حرفشون گوش کنن و این خودش یعنی بی قانونی
  • چرتپولیس با دو دقیقه قهرمانی آسیا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    باز این لنگی ها ریختن تو خبرای استقلال . هوچیگرای بی منطق چقدر پیگیر خبرای سرورتون هستید آخه خخخ
    • یه ایرانی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      بی‌تربیتی زده به مغزت خودت تیتر مسخره رو بخون میفهمی چرا وقتشون و تلف کردن اومدن تو این صفحه که جواب امثال تو رو بدن!
  • Morteza US ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    همون نظراتش بسه راجع به مسی واستقلال تا بدونیم ایشون از فوتبال هیچی نمیدونه
  • 6 IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    هول تویی که تو دو سال تو دغوزستان و مکاتبه ای چندتا مدرک ابکی گرفتی و یه شبه شدی دوکتور! هول تویی که مومن زاده گل نزنتو دو هفته ای کردی احمد دل پیارو. دقیقا با همین تلفظ تو برنامه قدیمی نود کنار مهندس عابدینی . هول تویی که بزور بازیکنای متوسط کیسه رو ترانسفر میکردی دسته2 المان یا کلینیک لورکوزن بازم بگم؟
    • دادا IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      دکتری ازاذربایجان فقط بخاطر بالابردن حرافی است نه دانش علم واگاهی بدردبخوربدبختی حاجی دکتربعلت عدم داشتن توانایی مدیریت هرازگاهی شروع به هویچی گری میکنه تاجای ادامه میده اسرارمیکنه بعدکه باهزاران زحمت بالا میادمثل مارپله گزیده میشه می افته ته چاه مدتی خاموش میشه بعدمدتی همان کار روتکرارواویزان میشه اتفاقامعزل تیم ها همین اقایانندکه شایسته مدیریت نیستند
  • زاینده رود IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    نصیر زاده که این همه ادعای حقوقی و تسلط به قوانین فیفا و حقوقی فوتبال روز دنیا رو داره در پرونده تمام بازیکنای خارجی تیم هایی ک مدیر عامل بوده یا سمت مرتبط داشته ، در دادگاه های بین المللی رای رو باخته . مخصوصا در مورد کوین کُنستانت ک طرف بدون یه دقیقه بازی رفته میلون دلاری از تراکتور جریمه گرفته ، بدون انجام تست با این بازیکن قرارداد بستند و حتی به مغز این عقل کل نرسیده ک یک بند ساده ای ته قرارداد اضافه کنه که اعتبار این قرارداد در گروی قبولی تست پزشکیه والا فاقد اعتباره . در این حد این اقا از مرحله پرته خخخخخخ
  • فتل پر حرف IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    این شما این که دائماً در حال شکایت و ایمیل زدن و اعتراض کردن هستین. درسته که مافیای کیسه و شله زرد و حتی سوراختور سعی میکنن جلوی پرسپولیس رو بگیرن اما آخر فصل باید بشینن دبل هتریک کردن سرورشون رو نگاه کنن
  • ایرانی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    حاجی داها بسدی ترکلرین آبریسن آپارما هچ اوزوندبیلمسن نه دیسن
  • طرفدار اسم بی هویت کاج وال استقلال IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    دکترشوالی قلابی تمام بدبختی‌های کیسه است هر چه تمام مشکلات که الان فوتبال داره از همین دکتر آهن فروش قلابی است هوچی گری شماره یک همینه باید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این آقا روزنامه اش تذکر بدن
  • حسین IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آقای فتل تو چه کاره ای که گزاف گویی می کنی چرا استقلال قرارداد پاتوسی را ثبت کرد مگر بازی ملی داشت درضمن بار آخرت باشه اسم سرورت رابیاری
  • ناشناس IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    فتح ا... زاده تو برنامه زنده اون لاک پشت بزرگ اندازه کامیون بود فتوشاب کرده بودند فتح زاده میگفت من اونجا بودم خودم عکس گرفتم زوری میگفت واقعیه اینقدر خندیدیم انقدر خندیدیم مجریه میگفت فتوشاب میگفت نه واقعیه من پیش لاک پشت بودم
    • مکتب هوچی گری IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      نه اینکه خودش فتوشاپ کار است و سالها با فتوشاپ و جعل کیسه را دوشیده ، فکر میکنه همه ملت مثل طرفداران کیسه زود گول میخورن !
  • شمسعلی. GB ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    بابا قهرمان جام حذفی هم شوید هواداران کیسه راضی اند و خشنود ، باور بفرمایید یک ماه جشن میگیرند ، حاج فتل همیشه می گویند سنگ بزرگ علامت نزدن است
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آقای علی فتح الله زاده ملقب به شوالیه تاریکی(کسیکه با کثافتکاری های ادواری لنگی های حکومتی مبارزه می کند) لنگی های حکومتی فاسد توسط ملیجکان و پیاده نظام خود فروخته خود در هر لباسی به قطار تازه روی ریل افتاده استقلال سنگ می زنند فحش می دهند دروغ می گویند مردم فریبی می کنند و ... آقای نصیرزاده وامدار لنگی های حکومتی مافیایی حقیر است و برای خوش خدمتی به این جریان کثیف حتی جلوی قانون عربده کشی می کند زیرا باجگیران مثل اینکه موفق ترند و قهرمانی های کثیف و جعلی و مهندسی شده بسیار کسب می کنند و ۱۴ تیم دیگر لال مونی گرفته اند حال اگر این اتفاق برعکس می افتاد و لنگ حکومتی حقیر جلوی گل گهر بازی کرده بود همین پلشت های لنگی در نقش فدایی و پیاده نظام کمر قانون مندی می بستند و کتاب قانون را سر نیزه های خود می کردند این افراد عمروعاص های زمانه و حقیرترین افراد هستند که نان را به نرخ روز می خورند و در آخر زیر میز می زنند هم مرغ هستند هم شترمرغ و هم تخم مرغ دزد ولی در آخر ژست پلیس به خود می گیرند و جیب من و شما را می زنند
    • دامون تنهایی US ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      بعضی دوستان خواندن مطالب شما را وقت تلف کردن میدانند.حتی خود شما نیز خواننده مطالب خود را بیکار خواندید! اما از لابلای همین نوشته ها میتوان دریافت که آنچه مینویسید را عکس کنیم حقیقت ماجرا را میتوان دریافت مثلا آنجا که میگویید نصیزاده بر منبر عربده نشسته بود و سمیعی با آرامشی مثال زدنی رموز حقوقی را تشریح مینمود!!
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    هوچیگری برای اینا حد و مرز نداره هر ماه دارن امتیاز معیشتی میریزن به حسابشون بهد میاد صحبت امتیازی پشت میزی میکنه اخه فتل در حدی نیستی درمورد پرسپولیس حرف بزنی
  • مختار IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    پیر مرد تو این سن باید دنبال آرامش و کار اون دنیایی باشه بازم مث جوونا دنبال حاشیه هست!
  • آنتی لنگ IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    به شماها چه ربطی داره آخه؟مطلب در مورد استقلاله.شما برید در مورد قرارداد طارمی با تیم ترکیه ای و حسین هدایتی و افشین پیروانی و محرومیتش و مهدی ترابی و تراکتور و امید عالیشاه و تراکتور و1000 تا مورد دیگه صحبت کنید
    • حسن IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      انگار یادت رفته پنج ساله ازچیز پرسپولیس سرورتون میخورید
  • حمید IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    واقعا به حال فوتبال مملکت باید تاسف خورد که فردی چون فتح الله زاده خودش را از کسی چون هوشنگ نصیر زاده تئوریسین آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و مدرس رسمی فیفا بالاتر و آگاهتر دانسته و طبق معمول حرف مفت می زند علی فتح زاده کسی است که باعت افزایش بی رویه قیمت بازیکنان فوتبال شد اولین کسی که خارج از عرف پول اضافی به بازیکنان داد ایشان بود
  • مکتب هوچی گری IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    شوالیه توهم و زد و بند وارد می شود ! وقتی کمیته جاودانی و حسن زاده به نفع کیسه رای میدن ، فتل هم طرفدار قانون میشه . چرا در مورد استفاده غیرمجاز کیسه از بازیکن خارجی در ۴بازی ، فتل چیزی نمیگه ؟ اونجا لازم نیست قانون رعایت بشه ؟ بله عزیزان متوجه شدید که منظور فتل از لزوم قانون گرایی ، تفسیر و اجرا قوانین مطابق میل و سلیقه کیسه است .
  • جک تری دی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    ابر شوالیه بزرگ فوتوشاپ داران تا اونجا که تاریخ میگه هیمشه شما بودید که از پشت میز قهرمانی وامتیاز گرفتین بد نیست تاریخ پنجاه ساله فوتبال ایران رو بخونی اگه اونم فتوشاپ نکنی برعکس
  • مرتضی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    لنگیا هرجامثل قاشق نشسته بایدنشان بدن
  • کیسه سوز IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    فتلی ادم نگات که میکنه اینگار داری حیله میکنی
  • احمد لوکارلی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    شوالیه خود شیفته به استق لال امتیاز زیر میزی دادن حالا کم می‌کنندچی گیر سرورت میاد
  • امید IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    استادحاشیه هرموقع استقلال موفقه پیداش میشه وتوهمه چی دخالت میکنه
  • حق گو IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    لنگیا فکر میکنن همه جا بازور وفساد وتبانی ورانت میتونن برنده باشن....بالاخره بعد از رفتن بابا مسعودشون حق به حقدار باید برسه....
    • محمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      درود بر شما،اگه به ما امتیاز ببخشند ،حقه اما اگه دیگران تو مسابقه برنده بشن ،حمایت وزیر و وکیل و .... اگر مدیرعامل ما از حمله گاز انبری و قلع و قمع و ....حرف بزنه دنبال عدالت هست ولی دیگران که هرگز چنین حرفی نزدند اهل زور و زر و تبانی ........ حقیقتا سنگ پایین
  • عباس IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    از گلگهر باید امتیاز کسر بشه قبول اما چرا به سپاهان و استقلال امتیاز میدن/
    • لنگ سوز اعظم IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      چرا خودتون را به نفهمی میزنید برا اینکه این تیم‌ها از بودن این بازیکن تو ترکیب گل‌گهر ضرر دیدن اگر این بازیکن تو تیم گل گهر نبود امکان داشت نتیجه چیز دیگری بشه
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    دمت گرم حاجی فتح الله کوبنده و محکم که همیشه با آرپی جی تو برجک لنگیهای حکومتی میزنی.. خخخخخخ این هوشنگ لنگی رو آخه کی جدی میگیره چکاره حسنه فوتباله که دور برمی‌داره؟؟! .. حتی میثاقی لنگی هم 10 دفعه ضایع ش کرد و گفت ساکت باش..این عناصر بیخود و بی خاصیت فذراسیون باید از فوتبال برن تا نفس فوتبال چاق بشه دکتر سمیعی هم همینو بهش فهموند..
  • ایمان پرسپولیسی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    سخت ترین و نشدترین کار دنیا پیدا کردن یک کیسه کش منطقیه کل دنیا دارن میگن حق با دیگرانه ولی اینا میگن نه حق با ماست یاد سال قبل برهانی افتادم حتی یک کارشناس نگفت ادعای پنالتی اینا درسته ولی این میگفت پنالتیه واقعا سخته چیزی رو به اینا فهموندن برادر من از پشت میز.سنگر.صندلی.دست انداز شما دارن بهتون امتیاز میدن نه ما
    • /// IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      منطق شما را هم دیدیم که همه میگفتند خطا روی ژستد پنالتی است حتی اسطوره باشگاه خودتان علی کریمی هم میگفت پنالتی است اما باز از نظر شما تمارض بوده!!! الان هم کل دنیا نمیگه بلکه فقط شما هستید که اعتراض میکنید آن هم به خاطر ترسی که از فاصله امتیاز ناشی شده،چرا آلومینیوم اعتراض نمیکنه؟ خود گل گهر اینقدر اعتراض نکرد که پرسپولیس کرد.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    رفیق ابی طالبی و شهر لورکوزن..دسته چک همرات برای خرید بازیکن
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    جناب فتل فتوشاپزاده از قانون حرف میزنه ، اگر قانون در فوتبال این مملکت وجود داشت جناب عالی با اون سابقه درخشان مالی ، الان باید پشت میله های زندان آب خنک می خوردی ؟ یادت هست که مومن زاده را با چند میلیون به استقلال بردی؟ از همون روزها ، فساد و دلالی را در فوتبال ایران جا انداختی . نکته آخر ، یادت هست با پیکان اومدی با بنز رفتی ؟
  • بهزاد IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    همه این هوچیگر رو میشناسند وقتی هم که مدیر بود یکسره دنبال حاشیه بود الان هم بخاطر اینکه برای استقلالیها خودشیرینی کنه افاضات فرمودند!
  • مافیای لنگ RO ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    درود بر شرفت حاجی عین واقعیت رو گفتی
  • بهشت IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    فعلا سپاهان و استقلال از پشت میز امتیاز گرفتن !
  • شاهرخ خان IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    به واقع فتح الله زاده از پرافتخارترین مدیران فوتبالی ایران می باشد لنگیها بهش حسادت می کنند
  • ل IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    اقای‌فتح اله زاده‌در‌خصوص‌تیم خودت‌حرف‌بزن‌یک ماه‌بعنوان‌مدیر‌عامل‌دوام‌نیاوردی‌بعلت‌اینکه‌نتوانستی‌گفتی‌وزیر‌اله حرمت خودت‌را‌نگه‌دار‌هوار‌حمله‌ور‌خواهد‌شد‌پش‌شان‌خودتو حفظ کن
  • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    شما که دارید زیرمیزی امتیاز می گیرید فتحی جون
  • شاهین IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    موندم چرا این بابا هر وقت در هر موردی نطق کردش یسر داستان باید در مورد سرورش پرسپولیس صحبت کنه
  • شهریار IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    ۳ امتیاز داور از استقلال گرفت وهدیه کرد به پرسپولیس الان باید وسط جدول بودید شما مدیون ناداوری استقلال و پرسپولیس هستید
  • امانی..امیدیه IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    هواداران عزیز فوتبالی ازهررنگی فریب تشنجیکه سازمانیافتس نخورید. ایناافرادی معلومحالن که نمیخوان هوادارن متحدباشن. موفق باشید
  • طه IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    فتل و دیگر تاجی ها و البته تاریخ هم نشان داده پرسپولیس نه تنها از پشت میز امتیاز جمع نکرد بلکه امتیازات گرفته شده در بازی ها را هم بر اثر حمایت های قدرتمندان به تیم آبی از دست داده نه 3 امتیاز بلکه گاها6 امتیاز هم از تیم محبوب و دوست داشتنی ارتش سرخ کسر کردند که بکوری اضداد باز هم قهرمان می شد.
  • صادق IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    یک جام پلاستیکی بدهید به این فتح الله که. دارد جام گدایی می کند.
  • ناشناس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    واقعا رای کمیته انضاباتی خند داره تیم گلگهر اگر خطا کرد که نکرد ، چرا پرسپولیس و ... باید جریمه بشن و دو امتیاز بر توکبسه . اینطوری هم نمیتونید قهرمان شد
  • اس اس IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آقای فتح اله زاده تمام عمر تیم لنگ باپارتی بازی،حقخوری،دعواوکتک کاری وحمایت فدراسیون،وزیروسفیرو.....امتیاز میگیره حالا نمیدونم اینچندروزه این ماتحت سوزی تیم لنگ ولنگیا چرا فروکش نمیکنه،همچنان دودش داره همه رو آزار میده،آقای نصیرزاده هم در اصل یه لنگیه ظاهر فریبه مثل خیلیای دیگه،از لنگیا بیشتر از این انتظار نمیشه داشت!لنگ همیشه سوراخه.
  • فیروز IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    سلام نمیدونم اینا یعنی کیسه کشا هروقت کم میارن یا با افراد دیگه ای حرفشون میشه همه رو میریزن رو پرسپولیس ایا این یک نوع بیماری نیست ؟
  • غیرت جنوب IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    آقای نصیرزاده علمش و توانایی هایشان و به روز بودنش برای همه مشخص است و حرف قانونی زده، تازه همشهری من است و میدونم که استقلالی هم است متاسفم برای کسانی که فقط تو توهم هستند و فقط دوست دارند دیده شوند
  • محمد DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    توهنوزبه حدی نرسیدی که نام سرورت ربیاری همیشه ارزوبدل میمانی هیچ وقت لیاقت قهرمانی ندارن چون تیم شماغیرت وجوان مردی نداردهمتون هسودهستم اول برین غیرت وجوانمردی یادبگیریدبعدبیان قهرمان شویدبه شرطی که سرورتون اجازه بده شمااس اسوتقلال و۱۴تیم دکه همدست شدن جلوسرورتون بگیریدولی نمیتوانید چون ارتش سرخ وهواداران همه باغیرت وهمدل هستن برودست دوشایدقهرمان بشن
  • کوهمره_جروق IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    فتح الله زاده قدرتمندترین مافیای فوتبال ایران. دوم برادران مجیدی.و سوم مافیا آجرلو
  • بولینگ علی عبده IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    لنگی سرتا پا متوهم
  • علی IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    حتی اگه حاج فتل عطسه کنه این لنگیا این وسط میسوزن !!!!!!! لنگیای بولینگی برین خدا شکر کنید که داور پنالت واضح روی ژستد نگرفت الان یه لنگی میاد میگه تمارض بود!!!!! سخت ترین کار در عمرم اینه که بخوام یک لنگی توجیه کنم!!!!! البته تقصیر لنگیا نیست چون باشگاه لنگ باجعل بناشده حقیقت تلخ خشت اول بنهدمعمارکج تاثریامیروددیوارکج
  • احمد IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    آقای فتح الله زاده جان را آخر فصل میدهند
  • کارن TR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    فتل موج سوار ....کاری به درست و غلط بودن حرفای نصیرزاده ندارم ولی باید دل شیر داشته باشی با وجود ارتش فحاش مجازی از استقلال اینجور به صراحت انتقاد بکنی .....
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    فَتُلا فقط از لحاظ سنی رشد داشته ولی عقلی هیچ رشدی نداشته.دروغ گفتن و فریبکاری هم تو ذاتش هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی