بیژن طاهری
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیژن طاهری سرپرست استقلال پاسخ ادعاهای مدیرعامل نود ارومیه را داد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت پس از بازی با نود ارومیه در رقابت‌های جام حذفی گفت: خدا را شکر شرایط بازیکنان استقلال خوب است. در کل مشکل خاصی بعد از بازی نود ارومیه پیش نیامده بود و بازیکنان با قوت تمرینات خود را برگزار می‌کنند و خود را برای بازی با شهرخودرو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کنند.

او درباره رای پرونده بازیکن گابنی تیم گل‌گهر سیرجان و نظرات مختلفی که در این خصوص مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک تخلفی را تشخیص داده و رای صادر کرده است. دیگر در صلاحیت من نیست که درباره این پرونده صحبت کنم. آن‌هایی که حقوق خواندند و قانون می‌دانند، باید درباره این پرونده نظر بدهند و این افراد صلاحیت لازم را دارند. به نظر من رای عادلانه بوده است و افراد متخصص درباره این پرونده احکام مورد نظر را صادر کردند.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا محمد دانشگر و وریا غفوری به بازی با شهرخودرو می‌رسند یا خیر؟ گفت: وریا غفوری مصدوم است و به بازی با شهرخودرو نمی‌رسد و محمد دانشگر هم هنوز معلوم نیست به بازی می‌رسد یا خیر.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های یحیی بهاری، مدیرعامل نود ارومیه که اظهار کرد: "بازیکنان استقلال در داخل زمین به بازیکنان نود ارومیه گفتند که اعتبار و آبروی‌مان رفته است و شما که قصد قهرمانی ندارید پس جان مادرتان در مقابل ما محکم بازی نکنید"، خاطرنشان کرد: در تاریخ باشگاه استقلال، بازیکنی نبوده است که به تیمی بگوید به ما گل نزنید. این حرف‌ها برای مطرح شدن است و او یک هفته است به خاطر بازی با استقلال،‌ خواسته خودش را مطرح کند. به نظر من این ماجرا زیاد ادامه پیدا کرده است و باید به پایان برسد. ما یک فوتبالی با نود ارومیه برگزار کردیم و تمام شد. شما دارید از بزرگ‌ترین تیم فوتبال ایران صحبت می‌کنید. باید آدم بداند چه چیزی دارد می‌گوید. این حرف‌ها در شان استقلال نیست. جنازه بازیکن هم استقلال به هیچکس التماس نمی‌کند. 

او درباره برنامه استقلال برای تقابل تیمش مقابل شهرخودو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما روز پنج‌شنبه یک جلسه تمرینی برگزار می‌کنیم و پس از آن به مشهد می‌رویم و خود را برای این بازی آماده می‌کنیم.

طاهری در پایان در واکنش به گمانه‌زنی‌هایی که درباره لیست ورودی و خروجی فرهاد مجیدی برای نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ اظهار کرد: در طول‌ سال‌هایی که من در فوتبال بودم، در نقل و انتقالات نیم‌فصل و پیش از شروع لیگ، آنقدر نقل و انتقلات خیالی انجام می‌شد که انتها نداشت. این گمانه‌زنی‌ها هم حاشیه‌ای بیش نیست و فرهاد مجیدی هیچ صحبتی برای نقل و انتقلات نیم‌فصل مطرح نکرده است. ما تمرکز خود را برای بازی‌های باقی‌مانده نیم فصل گذاشتیم و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون تنهایی US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    این سخنان بیهوده همواره از عطاری تار عنکبوت بسته استقلال منتشر میشود...علی پروین التماس کرد که کم گل بزنید و به آبروی ما رحم کنید...حالا آقای بهاری هم از شما یاد گرفته.بعدشم با اون بازیشون از کجا معلوم شایدم اینبار شایعه نبوده باشد.
    • شاهرودی US ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
      معلوم نیست از کدوم چاله میدون اومدی داری افکار مریضت رو روی دایره میریزی .اشکال نداره چون پایگاه تو قشنگ همخونی داره با اون قمارخونه عبده .شخصیتت هم می خوره به همون مکتب .البته یه سری از آدمای نسبتا باشخصیت تر از شما وقتی این وضعیت بی کلاسی و بی فرهنگی و حقارت هوادارای این مکتب و بخصوص بی هویتی رو می بینند و از این وضعیت ناراضی هستند تلاش میکنند این تیم رو به مکتب شاهین وصل کنند که همین کار نشاندهنده بی هویتی این تیم بود و به همین دلیل دیگه در موردش صحبتی نمیکنند .از لحن و نوشته هات بوی تعفن حقارت میاد چون حرف دروغ خودت رو تفسیر میکنی. کاش یک درصد حرفهاتون رو قبول داشتید .به خدا قسم اگه قبول داشته باشید
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    خب استقلال مقابل نود ارومیه خوب بازی نکرد بدون برنامه و تاکتیک بود،با تمام انتقادات به ضعف‌های فردی و تیمی که خود مجیدی هم به آن اعتراف کرد این بازی دیگه تموم شد،هر چه که بود استقلال از این بازی قبل از اینکه فاجعه ای به بار بیاید به سلامت عبور کرد و این از جذابیت های جام حذفی است..لیگ برتر از روزهای آینده دوباره از سر گرفته می‌شود و استقلال بعنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نیاز به آرامش و اعتماد به تمامی ارکان خود دارند..
  • محمدطاها IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    اینو هم بگم که استقلال عنوان ترین‌ تیم جام حذفی هست هیچ تیمی به اندازه استقلال فینالیست این رقابت ها نبوده، تیم استقلال با هفت قهرمانی و شش نایب قهرمانی پر افتخارترین تیم این جام است هیچ ترسی از حریفان ندارد و هیچ وقت به تیمی نمی گوید به ما گل نرنید..این حرفا بیشتر شبیه طنز بود..
  • farid US ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    in shoma boudid ke aval hamchin harfey ra zadid? hatman bazykonaneh Esteghlal gofteand ke in agha migoyad man khoudm shenideam, chera inghadr narahat shodeid, shance avardid ke shancy bordid, bazykoneh perspolis be datetan resied

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی