نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن جوان پرسپولیس قبل از حضور در میکسدزون برای مصاحبه با خبرنگاران از کاپیتان تیم اجازه می‌گیرد.

سعید شاه نظری؛ در زمان مربیگری برانکو به یکی از بازیکنان پرسپولیس پیام دادم تا با او مصاحبه کنم. وقتی از او پرسیدم که می‌خواهد مصاحبه ای داشته باشیم با کمال میل قبول کرد. بازیکن جوان پرسپولیس که آن روزها زیاد هم در ترکیب اصلی دیده می‌شد به من گفت سید جلال حسینی از آن‌ها در خواست کرده که در خصوص بازی‌های فشرده تیم صحبت کنند تا شاید بازی پیش رو لغو شود و در غیر این صورت هم در آینده چنین برنامه ریزی‌هایی صورت نگیرد.

میکسدزون ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و ویستا توربین یک چهره جدید را مقابل دوربین‌ها دید. مهدی شریفی بعد از گلزنی به ویستا برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن‌ها پاسخ داد تا احساسش را بعد از اولین گل زده بگوید. در این بین مهدی شیری از راه رسید و با شوخی به شریفی گفت: تا گل زدی ایستادی مصاحبه کنی؟ که بازیکن جوان پرسپولیس جواب داد: آقا سید اجازه داد...

کاپیتان پرسپولیس درون زمین یک رهبر و فرمانده است ولی او تنها درون زمین برای پرسپولیس ارزشمند نیست. سیدجلال در رختکن مثل مربی‌ها بازیکنان را تهییج می‌کند، مثل یک مدیر آتش اعتراض‌ها را کنترل می‌کند و مثل یک مدیر رسانه ای به حواشی تیم جهت می‌دهد. سیدجلال حواسش به همه جا هست و نه تنها درون زمین حتی در رختکن، سکوها و حتی بیرون زمین روی نتایج پرسپولیس تاثیر دارد. کاپیتان پرسپولیس با مدیریت مصاحبه بازیکنان علاوه بر جهت دادن به افکار عمومی تلاش می‌کند تا انگیزه لازم را به بازیکنان جوان تیم بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی