نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کارلوس کی روش
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی سرشناس تیم ملی مصر با اسطوره فوتبال این کشور وارد چالش شد.

نشریه «المصری الیوم» امروز در گزارشی به شکرآب شدن رابطه کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر با عصام الخضری اسطوره فوتبال این کشور پرداخت.

این رسانه مصری نوشت: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی مصر بعد از رصد وقایع رخ داده در اردوی تیم ملی در تورنمت جام کشورهای عربی تصمیم گرفت علیه عصام الحضری مربی دروازه‌بان‌ها موضع‌گیری قاطع کند.

طبق گزارش‌های رسیده به دست کی‌روش این اسطوره فوتبال فراعنه در اردوی تیم قبل از بازی با تونس با یکی از بازیکنان درگیری لفظی و فیزیکی داشته و باعث برهم خوردن جو اردو شده است.

گزارش مهم کی روش علیه اسطوره فوتبال مصر به کمیته اخلاق/ درگیری لفظی و کتک کاری قبل از بازی با تونس

همچنین الحضری که یکی از اسطوره‌های شناخته شده فوتبال مصر است در وظیفه خود کوتاهی کرده و یادش رفته که او مربی دروازه‌بان‌ها است و نباید با گلرهای تیم رقابت کند بلکه باید به آنها آموزش بدهد.

در همین رابطه کی‌روش بعد از تخلفات متعدد از سوی الحضری تصمیم گرفت گزارش تخلف را به کمیته اخلاق فدراسیون بدهد تا برخوردهای لازم با این مربی گلرها انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی از تبریز IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    کیروش همینه هر جا میره با همه درگیر میشه و عالم ادم را به جان هم میندازه.ببین چیه که بازیکنان پرتغال هم قبل بازی با ایران به سمت او نرفتند.یک مربی پرمدعا بدون دستاورد و بدون جام که فقط در ایران برایش سرو دست میشکستند.
  • علی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    این اولشه، کم کم همه مربیای انتخابی اونارو با همین حربه ها میندازه بیرون و افراد مدنظر خودشو جایگذین میکنه، نوبت به نوبت خحخخخخ
  • ناشناس IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    یک از خود راضی عوضی هیچی هم جز فوتبال دفاعی حالیش نیست ویک شخص کاملا بی ادب ..این شخص اسمش کیروش وهرجا میره توهین وبی احترامی به اون کشور میکنه ..
  • تاجی اصیل IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    حیف فوتبال مصر با این بازیکنان خوبش که افتاده زیر دست کیروش
  • هیچکس IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    انقدر چرت و پرت نگید . شما با همین اوسکولیچ تون ببینیم چه خواهید کرد . این تیمی که الان ادعاش رو دارید ثمره هشتصت سال همون مربیه . بعد این بازیکنها خسارم ندارید جایگزین کنید . بنویس گوشه دفتر خاطراتت . جام جهانی میریم مثل برانکو برمیگردیم .
  • علی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
    ویلمتس دلال دخل کار که از کیروش بی ادب تر و بیشور تره . برانکو هم که یک مغرور پورو کج محور موافق و مخالف ترکیب تیمه ‌. اما ویلمتس که اصلا محور نداره که هیچ دفاعی بی برنامه مخالف داره حمله ای که اصلا بلد نیست . بعد به کی‌روش توهین می کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی