نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
۰ |
۵
آرزویی که بعید است ستاره تیم ملی به آن برسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی و بواویشتای پرتغال اعلام کرد آرزویش بازی برای لیورپول است.

علیرضا بیرانوند در چند سال اخیر بهترین گلر فوتبال ایران بوده و کمتر بازی را در تیم ملی ایران از دست داده است. علیرضا در این سال‌ها آنقدر درخشیده که مربیان تیم ملی نتوانستند به گلر دیگری جز او اعتماد کنند.

بیرانوند حتی در روزهایی که در تیم باشگاهی‌اش هم بازی نمی‌کرد، در تیم ملی بازیکن فیکس بود و نمایش‌های خوبی هم داشت. علیرضا که میهمان یک برنامه اینترنتی بود از آرزوی بزرگ خود پرده برداشت و گفت: «همیشه دوست داشتم در تیمی مثل لیورپول بازی کنم. حضور در لیورپول شاید یک خواب باشد ولی من همیشه گفته‌ام که آرزوهایم سقفی ندارند و به هر مرحله که میرسم به پله بالاتر فکر می‌کنم. خدا را شکر به خیلی از آرزوهایم در فوتبال تا اینجا رسیده‌ام ولی همیشه دوست دارم پیشرفت کنم و بیشتر به دست بیاورم برای همین می‌گویم چرا که نه، می‌توانم به تیم‌های بزرگ هم راه پیدا کنم و این را در خودم می‌بینم.»

در اینکه علیرضا از سخت‌ترین مشکلات در طول زندگی خود عبور کرده و به قله‌های موفقیت رسیده هیچ شکی وجود ندارد و این موضوع یکی از بزرگترین پوئن‌های زندگی بیرانوند به حساب می‌آید. با این حال رفتن به تیم بزرگی مثل لیورپول در این سن و سال شاید آرزویی باشد که رسیدن به آن تقریبا محال است و بعید است ستاره فوتبال ایران به آن برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی