نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بالاخره گل محمدی کوتاه آمد/ یک تغییر مهم در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت بالاخره پس از مدت‌ها بازی در پُست‌های مختلف، از وحید امیری در پُست تخصصی خودش هافبک چپ بازی بگیرد.

شاید بازیکنانی وجود داشته باشند که بتوانند در اطراف پست تخصصی خود جا به جا شوند. مثلا یک مدافع چپ تخصصی گاها به عنوان وینگر و یا مدافع وسط هم به میدان می‌رود اما بازیکنی که بتواند مدافع راست و چپ، وینگر راست و چپ و مهاجم کاذب و هدف بازی کنند، یک آچار فرانسه به تمام معنی است.

این بازیکن‌ها نه تنها در حین تغییر پست، دچار سردرگمی و افت فنی نمی‌شوند بلکه معمولا تحسین مربیان خودی و کارشناسان را هم به دنبال دارند و نشان می‌دهند که نه تنها از نظر بدنی، بلکه از نظر ذهنی کاملا آماده بازی در پست‌های مختلف هستند.

وحید امیری یکی از این بازیکنان است. بازیکنی که به خاطر همین توانایی منحصر به فرد و نجابت ذاتی خودش در پُست‌های مختلف از سوی یحیی گل محمدی و دراگان اسکوچیچ به بازی گرفته شده است. وحید امیری اما یک هافبک چپ تکنیکی و تواناست که این پتانسیل را به خوبی در دقایق پایانی بازی تیم ملی ایران برابر لبنان و همچنین در دیدار مقابل سوریه نشان داد. امیری در سمت چپ قادر است آزادانه و راحت تر بازی کند اما به یک دلیل خاص او مجبور است در پرسپولیس به عنوان هافبک راست، مدافع چپ و حتی فوروارد بازی کند!

این دلیل خاص همبازی و رفیق صمیمی او یعنی مهدی ترابی است. مهدی ترابی که در سایپا به عنوان یک هافبک و وینگر راست سرعتی و تکنیکی شناخته شد از زمان حضور درپرسپولیس بیشتر در سمت چپ خط میانی بازی کرده است. ترابی به یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس هم گفته است که دوست دارد به عنوان هافبک یا وینگر چپ بازی کند و تمایلی به حضور در سمت راست خط میانی ندارد! از آنجایی که یحیی گل محمدی علاقه زیادی به سبک بازی مهدی ترابی دارد این خواسته را اجابت و از این بازیکن در سمت چپ خط میانی و پست دلخواهش استفاده می‌کند.

در این میان بازیکنی همچون وحید امیری که یک ستاره در سمت چپ خط میانی تیم ملی است قربانی شده و بالاجبار با پای چپ در سمت راست بازی می‌کند!

از آنجایی که مهدی ترابی برای دیدار با ذوب آهن صددرصد آماده نشد این فرصت برای وحید امیری فراهم شد تا به عنوان هافبک چپ بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس عشقههههه IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    وحید تو هر پستی بازی کنه عالیه حتی تو خط دروازه‌
  • شمس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    جناب آقای گل محمدی با لج بازی و تک روی نمی توان یک تیم بزرگ را مدیریت کنی باد با خرد جمعی و مشورت حتی با بازیکنان باید تیم را به جلو هدایت کرد چندین نمونه در حال حاضر دارد در تیم پرسپولیس پیش آمده کاملا مشخص است که داری تک روی میکنی در سه سال گذشته با تفکر جمعی به نتیجه رسیدین پس باید به نظر دیگران حتی تماشاگران البته به جا احترام بگذارید
  • پرسپولیس سرور کیسه کش IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    کیسه کشا اوفففف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی