نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جنازه بازیکن استقلال هم چنین درخواستی نمی‌کند!/ واکنش به جنجال نصیرزاده؛ ۳ بر صفر عادلانه بود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن طاهری سرپرست استقلال در مورد آخرین تحولات باشگاه با خبرنگار به گفت‌و گو نشسته است.

بیژن طاهری در مورد شرایط کلی استقلال پیش از دیدار با شهر خودرو گفت: شرایط تیم خوب و همه چیز مرتب  است. کادر فنی و بازیکنان زحمت می‌کشند و انشالله روند رو به رشدی که تیم داشت همین گونه حفظ شود و برای بازی روز جمعه همه چیز خوب پیش برود. کادر فنی حتما حریف را آنالیز کرده و طی جلساتی که با بچه‌ها داشتند تمام نکات را ارائه دادند. من در مورد مسائل فنی نمی‌توانم صحبت کنم ولی کادرفنی تذکر لازم را داده است.

*  رشید به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. او از ناحیه دست آسیب دیده است و دور زمین می‌دود و تمرین می‌کند ولی کار دروازه بانی نکرده است.

* وضعیت ابوالضل جلالی؛ نظر کادر فنی است که چه زمانی به تیم اضافه شود و بازی کند.

* باشگاه شهر خودرو و مورد چک‌های امین قاسمی‌نژاد؛ زمانی که این اتفاق افتاد من در باشگاه استقلال حضور نداشتم و اظهار نظری نمی‌کنم انشالله این موضوع هر چه زودتر حل شود.

* پرونده گل گهر؛ یک حکم بر اساس عدالت صادر کردند و آنهایی که کارشان این است این حکم را داده اند و هر چه قانون بگوید ما تمکین می‌کنیم.

* اظهارات هوشنگ نصیرزاده؛ این یک موضوع حقوقی است و به کسانی مربوط می‌شود که حقوق خوانده اند و قانون را می‌دانند و من در صلاحیت خودم نمی‌بینم که به این پرونده ورود کنم و افرادی  باید ورود کنند که این چیزها را می‌دانند و بهتر است من و خیلی‌های دیگر سکوت کنیم.

* بهاری مدیرعامل نود ارومیه گفته بازیکنان استقلال گفتند بازی را شل بگیرید که آبرویمان نرود. جنازه بازیکن استقلال هم چنین درخواستی را از هیچ تیمی نمی‌کند. ایشان هم به مدت یک هفته است که مطرح شده و ما نمی‌خواهیم به این مسئله دامن بزنیم. این بازی هم همانند خیلی از بازی‌های حذفی گره خورد ولی تمام شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی DE ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    نقد و بررسی بسیار هم عالی هستش و باید در مورد مسائلی که نیاز هست ، خیلی هم موشکافانه و دقیق و پیگیر بود ! اما در مواردی که شیطنت هایی بنا به سلایق شخصی افراد وسط میاد رو به احترام مخاطب در نظر گرفت و اشتباه رو با اشنباه دامن نزد . آوردن هوشنگ نصیرزاده در برنامه رنگی و پراز خصومت مجری معلوم الحال سیمای میلی که بیش از حد توصیه پذیر و گوش بفرمان دستورات مافیای فوتبالی هستش با علم به اینکه تنها منتقد رای صادره از طرف کمیته انضباطی در مورد تخلف فوتبالی و وقوع جرم اجتماعی "جعل" هستش ، کاملا" اشتباه بود و دهن کجی به مخاطبین و هواداران رو بهمراه داشت . آقایان محترم و دست اندرکاران حاضر در فوتبال ؛ با در دسترس بودن اطلاعات و اخبار بنا به در دسترس بودن سایتها و خبرگزاری ها ، مخاطب براحتی آگاهی و اشراف بر موضوعات مختلف رو داره و هرگونه غرض ورزی رو با انتشار اخبار جعلی ، متوجه میشه ! با پافشاری و طرفداری از خیانت صورت گرفته ، خودتون رو در ذهن مخاطبین کوچکتر از این نکنید و با دروغ گفتن های مکرر ، چوپان دروغ گوی فوتبال نشید! اگر جرمی واقع شده باید در آرامش بهش رسیدگی بشه و متخلف و متخلفین مجازات بشن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CA ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    یادش بخیر بازی استقلال تهران استقلال اهواز بازیکن استقلال تهران گفت ما که شل بازی می کنیم همون باخت موجب شده استقلال اهواز در لیگ بمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی