انتظار ما از وزیر ورزش این نبود/ کمر به نابودی پرسپولیس بسته‌اند/ سوابق این مدیر مشخص است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت سرخها نسبت به انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس هشدار داد.

حسین کلانی درباره قوت گرفتن تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و احتمال حضور رضا درویش در قامت مدیرعاملی این تیم گفت: من شناختی از آقای درویش ندارم اما امیدوارم سوابق کاری او را بررسی کنند و سپس تصمیم آگاهانه بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس باشگاهی نیست که هر کسی را به عنوان مدیرعامل یا رئیس هیئت مدیره بیاورند. باید برنامه کاربردی و نقشه راه داشته باشد تا بتواند به مجموعه‌ای که ۴۰ میلیون هوادار دارد کمک کند.

وی ادامه داد: من باز هم می‌گویم شناخت دقیقی از او ندارم اما کافی است سوابق آقای درویش را بررسی کنند. به هر حال او مدیرعامل باشگاه سایپا بوده و عیار خود را نشان داده است.کلانی با دلخوری از عدم دیدار با حمید سجادی از زمان حضور در قامت وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما فکر می‌کردیم در سیستم جدید وزارت ورزش آقای حمید سجادی به عنوان کسی که خودش سابقه ورزشی داشته درک خوبی خواهیم دید اما بارها خواستیم او را ببینیم و نشد. مشغله‌های وزیر ورزش به قدری زیاد است که نتوانستیم او را ببینیم ولی واقعا انتظار داشتیم آقای سجادی را حداقل برای یک بار و دادن مشورت و استفاده از نقظه نظراتش در حوزه مدییت ورزش ببینیم.

او درباره چینش جدید برای هیئت مدیره پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال آنچه برای شخص من به عنوان یک هوادار و پیشکسوت پرسپولیس مهم است توجه به جایگاه کسانی است که در پرسپولیس پوست انداخته‌اند. من نمی‌گویم چرا آقای درویش یا هر شخص دیگری را انتخاب می‌کنند بلکه انتظار دارم مشورت گرفته شود.کلانی هشدار خود درباره انتخاب مدیریت پرسپولیس را اینگونه ادامه داد: نگاه آقایان باید مانع از این شود که مدیر جدید بلای جدید سر پرسپولیس بیاورد. من باز هم تکرار می‌کنم حرف من صرفا آقای درویش نیست چون او را نمی‌شناسم اما می‌گویم باید بحث مدیریت پرسپولیس را در ورزش به صورت کلان دید. خیلی‌ها کمر به نابودی پرسپولیس بسته‌اند و بهتر است وزارت ورزش در قبال این موضوع هوشمندانه رفتار کند.

او که از ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی پرسپولیس ناراضی بود، افزود: گرگ‌هایی در لباس میش برای پرسپولیس دندان تیز کرده‌اند. امیدوارم واقعا توجه ویژه ای صورت بگیرد. خسته شدم اینقدر تکرار حرف‌های ابتدایی در حوزه فوتبال حرفه ای کردم. واقعا همه چیز مشخص است و انتخاب آدم‌های دلسوز و در عین حال مدیر راحت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهراب IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    جناب مهندس کلانی: فقط شما خسته نشده ین، همه متخصصا و دلسوزای وطن در هنه حوزه ها خسته و کلافه ن! هیچ کس هم از اون بالاییها هم نیست بخواد قدمی برای بهبود برداره. یک چیز مشخصه: باید کاری کرد وگرنه چیزی از این مملکت نمیمونه.
  • کامیارفرزام IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    سایپا بخاطر بی کفایتی مدیریت به لیگ یک سقوط کرد حالا با پول تو جیبی که به وزیر کیسه کش دادن میخوان پرسپولیس رو بهشون بده تا تو لیگ برتر دوباره حضور داشته باشن و بخور بخور کنن از کنار پرسپولیس پرسپولیس و هواداران کیلویی چند مهم اینه جیب آقایون و بچه هاشون تو اروپا و آمریکا پر بشه واسه زیبارویان اونجا از کنار پرسپولیس میلیارد دلاری میخورن بعد که حسابی خوردن استعفا میدن مثل انصاری فرد نامرد یا عرب یا رسول پناه این وسط پرسپولیس و هوادرانش شدن گوشت قربانی دست یک مشت بی کفایت الان چرا امثال دادکان و طاهری با اون رزومه عالی مدیریتی بیرون باشن یا همین آقای کلانی با این تحصیلات و منش نباید راس کار بیان که پرسپولیس رو دوباره آقای آسیا کنن گرشاسبی که خوب داشت کار میکرد رو گفتن بازنشسته و قانون نمیذاره الان چرا پس تو فولاد هست؟قانون و این مزخرفات من در آوردی فقط برای پرسپولیس و ضربه زدن بهش هست ولاغیر
  • email@gmail.com IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    تا مدیریت کشورمون بصورت من درآوردی و دل بخواهی و دستور از بالا اداره میشه و مطابق قانون نیست، اوضاع مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و ورزشی و ... ایران عزیزمون بدتر از اینهم خواهد شد!!!
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    هرکیوبزارن نبایدمثل استقلال بریم توهاشیه بایدبازی خودمونوبکنیم
  • حمید علوی US ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    درویش از سرتان هم زیاده
  • فرش فروشی افشین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    جناب کلانی پیشکسوت لنگیها شما که میفرمایید نظرخواهی شود امروزه همه نظرخواهیها باندبازی شده یاتایید می‌کنند یا تکذیب بگذار فدراسیون تحلیل کند کسی را انتخاب کنندلطفا جو درست نکنید چند سال به کمک داور و بابا مسعود و جادو جنبل جامو بردید وحق بقیه تیم‌ها رو خوردید
  • جک تری دی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    خداوکیل بگو اومدن پرسپولیس رو نابود کنن اینها با کدوم رزومه چند قهرمانی چند درامد زایی وووو تو کارنامه قبلیشون هست که انتخاب شدن .. رسما بگید اومدیم نابود کنیم تیم رو اقای دکتر سجادی جناب ورزشی .. الان به این نتیجه رسدم چه ورزشی و چه سیاسی درب به همون پاشنه خواهد چرخید و اسم ادمها عوض میشه وهمه سرکاریم.... تنها کسی هم از این قضیه خوشحال کیسه کشها هستند هرچند ماهم قهرمان نشیم شک نکن سه پاهان قهرمانه ولله خجالت خوبه رقابت رو بیارین تو زمین
  • غضنفر IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    مرسی مهندس، شما باید از تیم مراقبت کنید!
  • داود IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    من آقای حسین کلانی رو از بدنه فوتبال مبینم و میشناسم حالا که انقدر نگران فوتبال است آیا ظلم هائی که بابت امتیاز دادن به همین تیمی که سنگشو به سینه میزنی بودی یا همان شرایط را دوست داشتی تحمل کن برادر تحمل.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی