نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
افشین پیروانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به مسئله حذف این تیم و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده واکنش نشان داد.

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با این تیم برای دیدار با ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، نسبت به مسئله حذف این تیم و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی را مطرح کرد.

پیروانی ابتدا با سؤالی درباره واگذاری تبلیغات محیطی مسابقات خانگی پرسپولیس مواجه شد که به درآمدزایی این باشگاه کمک می‌کند که در توضیح این روند اظهار داشت: روند خوبی است، اما این سؤال را دارم که اگر خوب بود، چرا سال‌های قبل نبود و اگر بد بوده، چرا امسال آن را واگذار کردند؟ این مسئله باید شفاف‌سازی شود که مشکلاتی را ایجاد کرد.

وی با اشاره به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ابطال مجوز حرفه‌ای دو باشگاه ادامه داد: مسئله رفتن ما به آسیا را ببینید که مالیات بدهکاریم، ورزشگاه‌های یکی هستند، دو باشگاه مالکیت مشترک دارند و این بحث‌ها زمان زیادی می‌خواهد. با این حال امیدوارم اتفاقات خیر باشد و به فال نیک می‌گیریم، اما این را باید بگویم که این تیم پرسپولیس زندگی میلیون‌ها ایرانی و هوادار آن است که با تیم زندگی می‌کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خواهشی که دارم، هر کسی به هر طریقی می‌تواند کمک کند تا مشکل رفتن تیم به آسیا حل شود، اما در سه روز فکر نمی‌کنم. مهلت پنج روز بود که دیروز گذشت و امروز هم تمام می‌شود و فکر می‌کنم می‌شد تصمیمات بهتری گرفت. بررسی این موضوع وقت زیادی می‌خواهد و در آینده بیشتر صحبت می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    بنظر هوادارای سرخابی احتزام بگذارید و دوتا فرش زر و نیم به afc کار حله و البته استاد فرش هم که معلومه
  • گچساران ،بام نفت ایران IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    فرناز خانم،قلق عربها را بهتر میشناسن،چطور فرناز را بیندازیم جلو با کمک سرپرست دلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی