نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مهاجم سابق سرخابی‌ها در اندیشه انتقام از تیم قلعه‌نویی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال مس رفسنجان در حالی که می‌توانست با یک پیروزی خانگی دو پله در جدول رده‌بندی صعود کند و ۲۱ امتیازی شود مقابل نساجی مازندران دو بر یک شکست خورد.

شاگردان محمد ربیعی ابتدا در دقیقه ۳۹ توسط رضا جعفری گل خوردند و بازنده به رختکن رفتند. گادوین منشا مهاجم نیجریه ای در دقیقه ۷۳ توانست از روی نقطه پنالتی گل مساوی را به ثمر برساند و ضربه خود را مخالف جهت حرکت علیرضا حقیقی وارد دروازه نساجی کند اما نه دقیقه بعد این شاگردان ساکت الهامی بودند که صاحب یک ضربه پنالتی شدند و توسط حامد شیری به زیبایی توانستند گل دوم را بزنند و در نهایت نیز مقابل میزبان خود مس رفسنجان ۲ بر یک برنده شوند.

نساجی مازندران بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و میزبان نتوانست به خواسته‌های خود در این بازی برسد و مقابل حریف شمالی بازنده شد.

بازی بعدی مس رفسنجان در مقابل گل‌گهر سیرجان است و دربی کرمانی ها می تواند جالب توجه باشد به خصوص اینکه گادوین منشا آقای گل لیگ برتر مقابل تیم سابق خود گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرد. او انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد و می خواهد به نوعی از تیم سابقش انتقام بگیرد چرا که او را فصل گذاشته کنار گذاشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی