مهدی شریفی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:داور مثل هلو بازیکن ما را اخراج کرد و قشنگ انگار یتیم هستیم و هر کسی می‌رسد به سر ما می کوبد.

مهدی شریفی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: وقتی بازیکن ما را به استادیوم راه نمی‌دهند همین اتفاقات رخ می‌دهد. در بیرون از زمین کسی پشت این تیم نیست، تا وقتی مشکلات ادامه داشته باشد این تیم همین است.

وی افزود: داور هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد چون با خودش می‌گوید کسی پشت این تیم نیست.آبرو و شرف تیم ما می‌رود ولی کسی پشت ما نیست.همین بازی با استقلال باعث شده 4 نفر بیایند و بروند وگرنه کسی را اینجا نمی‌بینید.

مهاجم پدیده تاکید کرد:مسئولان استان پشت تیم بیایند، تا کِی می‌خواهید با هم بد باشید؟ مگر می‌شود بازیکن تیم ما را روی سکو راه ندهند؟ داور مثل هلو بازیکن ما را اخراج کرد.قشنگ انگار یتیم هستیم و هر کسی می‌رسد در سر ما می کوبد.

شریفی خاظر نشان کرد: اسم هر کدام از بازیکنان ما را یک تریلی نمی‌کشد ولی بعد از 11 هفته 2 امتیاز داریم. باز هم می‌گویم این بازیکنان کیفیت خوبی دارند، این همه مربی تغییر کرد ولی مشکلات اینها نیستند. مقامات استان باید پشت این تیم باشند. اگر قرار باشد با هم لج کنید هیچ کاری پیش نمی رود.

وی در خصوص اینکه مجموعه باشگاه هم در این مشکلات مقصر است گفت:سر کادر فنی ما را بریدند. من حرفم این است حق ما هر روز پایمال می شود. نمی‌دانم مشکل کجاست ولی کاری کنند مشکلات حل شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    هر تیمی که سر تیمتون نمی بره ! این بریدن به دست پر توان تیم کیسه انجام میشه که در بریدن سر تیمهای شهرستانی مهارت خاصی داره .‌‌گل گهر که دیگه سری براش نذاشتن بس که هر سال میبرن، امسال گفتن یه سری هم از پدیده ببریم !!
    • شاهین IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      پوست کنی دایر شده.مگر نمی دانی. هر مسولی ان حرف را می زد کمیته اخلاق شبانه می برد . و پشت استقلال قدرتی فرا فوتبالی هست. استقلال بغیر این فرمول نتیجه نمی گیرد. برای همین بود 5 سال وزیر وزیر کردند. الان به مقصود رسیدند ساکت و ارام.
  • فوتبال پاک IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    خجالت نمیکشی اسم خودت رو گذاشتی ورزشکار و فوتبالیست ؟ ۴ تا بازی برای پرسپولیس کردی دیگه کاملا دگرگون شدی و بازی جوانمردانه رو فراموش کردی ؟ اون چه کاری بود با رضا آذری کردی ؟ قلدر شدی توی زمین دعوا راه میندازی ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی