نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
امیر قلعه‌نویی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: پلیس فتا منشأ ایمیل‌های جعلی درباره بازیکن گابنی را پیگیری کند و اگر کار امیر قلعه‌نویی است به مردم گفته شود.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی دو تیم آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: اول باید از میزبانی مردم اراک و باشگاه آلومینیوم تشکر کنم که نهایت محبت را داشتند. از حضور هواداران و تشویق تیم آلومینیوم که تیم خوبی هم هست لذت بردم.

وی گفت: در بازی امروز در نیمه نخست مالک توپ آلومینیوم بود؛ البته دو تیم درحال محک زدن همدیگر بودند اما در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد کردیم می‌توانستیم بازی را با اختلاف ۲-۳ گل برنده باشیم.

سرمربی گل گهر افزود: در این نوع بازی‌ها باید با حداقل موقعیت بازی را ببری و ما ۳ موقعیت ۱۰۰درصد داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم؛ ۲ موقعیت را گلر گرفت و یکی هم با بی‌دقتی تبریزی به بیرون رفت.

قلعه‌نویی بیان کرد: ولی در دقایق آخر هم می‌شد بازنده باشیم؛ توپی که به تیر خورد شانس آوردیم درون دروازه نرفت و در یک صحنه هم آرمین سهرابیان خود را مقابل توپ گذاشت و گل نشد.

پلیس فتا منبع ایمیل‌های جعلی را افشا و اعلام کند

سرمربی گل‌گهر سیرجان با اشاره به کسر امتیاز از تیمش ادامه داد: خدا وکیلی ۴-۵ هفته تحت فشار هستیم؛ به خدا این روش‌ها خوب نیست، این قدر که درباره این مسئله صحبت شد درباره سایر مشکلات مملکت صحبت نشد و همه برای این مسئله پای کار آمدند؛ صدا و سیما مگر می‌شود این همه دغدغه باشد ولی به این پرونده بپردازد.

وی اضافه کرد: هر حکمی کمیته استیناف بدهد باید گفت هیچ خطایی نکردیم؛ از این تریبون رسماً اعلام می‌کنم پلیس فتا منشأ ایمیل‌های جعلی درباره بازیکن گابنی را پیگیری کند و اگر کار امیر قلعه‌نویی است به مردم گفته شود، آیا حرف بدی می‌زنم؟ منبع این ایمیل‌های جعلی اعلام شود که اگر قلعه‌نویی هست در رسانه ملی مشخص و افشا کنند ولی ۵-۶ هفته است با روح و روان ما بازی کردند، چرا؟ چون خواستیم به فوتبال کشور با آوردن بازیکنی ماهیانه ۳ هزار دلار که کل مجموع قرارداد وی ۷۰ هزار دلار است خدمت کنیم.

قلعه‌نویی بیان کرد: از شما می‌پرسم در لیگ ۲ هم بازیکن ۶۰ هزار دلاری داریم؟ اینطور جواب خدمت به فوتبال کشور را می‌دهند؟ روح بازیکنان ما اصلا مرده شده، نمی‌توانند بازی کنند و این حکم هم برای اولین بار درباره تیم داده شده است.

وی عنوان کرد: در گذشته همین مسائل بوده اما ۳-۰ نشده؛ حالا ببینید چقدر از نظر روحی روانی بعد و قبل حکم تحت فشاریم، هرچند ما چه در حذفی که خوب بازی کردیم. با بازی خوب در مقابل تیم خوب و پرقدرت آلومینیوم ایستادیم و بلند شدیم؛ فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در اراک مقابل آلومینیوم به اندازه ما موقعیت ایجاد کرده باشد.

این همه عجله برای حکم ما چه بود؟

سرمربی گل‌گهر سیرجان در پاسخ به سوالی درباره روند حوادثی که اتفاق افتاده گفت: همه باشگاه‌های کشور سالم هستند اما باشگاهی به سلامت‌تر از گل‌گهر نیست، یک گروهی باصداقت در باشگاه دنبال خدمت به ورزش کشور هستند و تیم‌های کرمانی خصوصاً گل‌گهر به دنبال تبدیل به قطب فوتبال کشور بودند که نگذاشتند و من از مدیران گل‌گهر صمیمانه ممنون هستم.

وی افزود: باشگاه تمام قد نه در این مسئله، پیش از این پشت من بود؛ در محرومیت اخیر هرتیمی بود با سرمربی قطع همکاری می‌کرد ولی مدیران باشگاه همچون آقای عتیقی و... مخصوصاً مردم خوب سیرجان پشت ما بودند.

قلعه‌نویی بیان کرد: از پلیس فتا خواهش می‌کنم عامل ایمیل‌های جعلی را حتی اگر امیر قلعه‌نویی است اعلام کند، ما ۴ هفته است زندگی شخصی و ورزشیمان بهم ریخته ولی باز بچه‌ها مردانگی کردند. به خدا این رفتار را سر هرتیمی آورده بودند کمرش راست نمی‌شد و نمی‌توانست دوباره سرپا شود، این همه پرونده از قبل بوده، این همه عجله برای حکم دادن به این موضوع گل‌گهر برای چه بوده چرا سریع به این مسئله رسیدگی شد؟

به خدا واگذار کردم

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه فکر می‌کنید اتفاقات اخیر دلیل خاصی وجود دارد گفت: من نمی‌دانم، قبلا حرف‌هایم را زده‌ام و واگذارشان به خدا کردم و چیزی هم نمی‌گویم، دنیا دار مکافات و آخرش هم ۱.۵ متر جا است و هرکس را در این دنیا، محشر و برزخ می‌سنجند و سزای اعمالش را می‌دهند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    با چه زبانی بگویند جام امسال مال استقلال هست.
    • ضدمافیا باشیم IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      شما راجع به گل به خودی و پنالتی ذوب آهن صحبت کنی بهتر نیست ؟
    • هادی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      اتفاقا جام امسال هم واسه پرسپولیسه با خریدن مربیان و مدافعین و دروازه بانان حریف و البته کمکهای الهی داوران با نگرفتن پنالت حریفان به ضررتون و گرفتن ناحق پنالت به نفعتون
    • کمک امتیاز معیشتی به کیسه حقیر IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      قلعه نوعی الان کیسه علیه حرف حقی زدی بیانیه میده مثل مصاحبه جام حذفی و جاودانی رفیعی و جاودانی چهارماه محرومت می کنند می خواند کیسه بعد ده سال با فسادخارج زمین قهرمان کنند سربقیه تیم می برند پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی ایست
    • شمسعلی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      جام امسال رو برای کیسه کنار گذاشتن ولی امیرخان از مکتبی داری میخوری که یه عمر سنگشو به سینه زدی! دیدی حالا ؟ دیدی چطور با مافیا بازی، جعل ایمیل و هزار کلک دیگه می‌خوان جام بگیرن ! یه دهه در حسرت جام. دیگه نمی تونن جام می‌خوان ، حتی شده با گدایی امتیاز
    • حسین IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      اولآ این قضيه به لنگیهای جعلپولیس ربطی ندارد دوم اینکه جناب آقای قلعه نویی هوادار استقلال بدش ازتونمی آید ولی بدان که شما هم به نوعی مقصر بودی بخاطراینکه مقابل پیکان وسپاهان هم بازیش دادی واگر کميته انضباطی رای نمیدادهمینطوری می خواستی ادامه بدهی ۲سال پیش هم کاری کردی که سپاهان ۳بر۰مقابل لنگیهای جعلپولیس ببازند درواقع همان حرکت شما باعث شد لنگ فاصله بگیرد چون استقلال درکورس با لنگ بود ازیکطرف اکبریان گل سالمش مقابل صنعت‌ نفت رامردود کرد ازاینطرف شما۳امتیازبه حساب جعلپولیس ریختید همه چیز دست به دست هم داد تاقهرمان شوند ولی آن موقع اعتراض به پرسپولیس وکمیته انضباطی نکردی به خداواگذارشون میکنیم که نگذاشتنداس کبیر قهرمان شود
    • پنالتی صدقه ای IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      پرسپولیس که روزگاری مدیر و مسئول تیمهای دیگه رو تغییر و تعدیل میکرد امروز باید اموراتش رو با پنالتی های صدقه بگذرونه تا بلکه از این ستون به اون ستون برسه خدایا بزرگیت رو شکر
    • ....... US ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      به زبانی که دور و بری هات می فهمند
    • حبیب IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      ببین آش چقدر شور شده که قلعه نویی که پوست و گوشتش از استقلاله دیگه صداش در اومده . کل دنیا میدونن به هر زور و تزویری شده میخوان تیم سوگولی و باجگیر آبی قهرمان بشه
    • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      حالا خوبه پیکان و سپاهان سه امتیاز گرفتن و استقلال دو امتیاز و فقط استقلال نبود که از این ماجرا سود کرد بلکه پیکان و سپاهان هم بودن
  • علی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    بنظر منبع ایمیل جعلی میتواند بیش از حد مشکوک باشد.هم صاحب گوشی وخط تلفن ومحل ارسال ایمیل بدقت وسواس تمام بررسی شود.
    • اولیایی زاده IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      هر کس می تواند ایمیل جعلی برای فدراسیون بفرستد. پلیس فتا باید اون شخص را پیدا کند. کمیته انظباطی اگر از روی این ایمیل جعلی رای داده نهایت بی انصافی هست. از کجا معلوم ذینفع ایمیل جعلی نفرستاده تا اب گل الود شود.. عده ای دست به ایمل خوبی دارند . قبلا ثابت شده. در ثانی اگر گل گهر در خرید بازیکن تخلف کرده . چرا پنجره اش بسته نمی شود. چرا کسر امتیاز نمی شود.. 3 تا 3بر0 داده شده. کل لیگ دچار تغیر شده. با این حساب گل گهر باید کنار گذاشته شود . 9 گل هدیه دادندکه زننده مشخص نیست . 3بر 0 زمانی داده می شود که حریف در زمین حضور نیابد یا نیمه تمام شود . و یا بازیکن دارای اخطار بازی کند.
    • رییس مافیا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      این جریان تبانی رییس مافیا با کیسه و شله زرد اصفهان بوده اصلأ هیچ شکی توش نیست پیکان هم این وسط واسه رد گم کنی بوده والا کیه که ندونه این مافیای کثیف دست به دست هم دادن که پرسپولیس قهرمان نشه حالا یا کیسه یا شله زرد اصفهان قهرمان بشه؟! تبانی#تبانی#تبانی# لجنزار کیسه و شله زرد اصفهان و رییس مافیا
    • کیسه IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      خیلی جالبه از پرسپولیس شش امتیاز میگیرند با این وجود پرسپولیس قهرمان میشه ( زمان قطبی) به کیسه حموم انواع و اقسام پنالتی و امتیاز هدیه میکنند با تبانی؟! با بیشرمی تمام هم کیسه کش جماعت میگن حکومتی نیستیم؟! پس چطور حکومتی نیستید که پنالتی و امتیاز مفت و نتایج سه هیچ فدراسیون همش به شما میدن بعد از پرسپولیس شش امتیاز شش امتیاز کم میکنند گل یک متر داخل دروازه اش رو نمیگیرند و سه هیچ سه هیچ براش نتیجه تعیین میکنند؟! کیسه حموم حکومتی
  • تاج IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    لنگی جماعت منطق حالیش نیست اون تیمی که سود کرد سپاهان بود رقیب اصلی استقلال ۳ امتیاز گرفت و بالا تر از استقلال قرار گرفت
    • نیکویی IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      منطقت رو شکر ، بحث کی سود کرده کی سود نکرده نیست. مگه سود و زیان رو باید بسنجن و حکم بدن؟!! جایگاه قانون پس کجاس؟ مجوز بازیش رو خودشون صادر کردن! حالا گل گهر جریمه بشه یه حرفی . بخشش امتیاز به تیمهای دیگه اونم برای بازیکنی که ITC داشته کجای قانونه؟
    • لنگی هستم اما منطقی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      وقتی لنگیا که خودشون اصل تقلب و جعل در قرارداد بازیکن هستن میان پای کار یعنی بععععععععععععععععععععععله !
  • محمدرضا IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    اقای قلعه نوی عزیزشماحرف دلتون سرزبونتونه که برای بعضیهاخطرناکه.شمااگه هیچ مشکلی هم چه درون تیم وباشگاه وحتی خودتون نداشته باشیدبازم بهتون گیرمیدن.بخداتابحال که سراین گیردادناوحقخوریهاازمربیگری کنارنرفتیدنشون دهنده غیرت وشرفتونه شایدم نمیخوایداونابه هدفشون برسن.انشالله همیشه موفق وسلامت باشی
  • محمد توکلی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    لنگی ها شما دم از شرافت و فوتبال پاک دم نمزنید که با بابا مسعود ۵سال مثل زالو خون مردم رو مکیدیدهنوز قضیه طارمی حل نشده آدم چقدر میتونه وقیح وپر رو مثل شما لنگی ها باشه. قانون گفته جعل مدارک=۳بر۰حالا کجای این اینطوری فشار اورده و میسوزونه؟
  • deep blue IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    جناب.قلعه.نوعی.همسان.پرونده.های.سیاه..قبلی.پشتیبانان.سیسیلی.چه.قول.و.قراری.با.شما.گذاشته.اند.که.شما.زبان.باز.کردید؟.آمر.و.جاعل.شما.و.علی.آقاهای.مشهور.پایور.این. افتضاج.هستند.فرض.بر.این.که.عامل.ارسال.کننده.ایمیل.از.پالرمو.یا.سیسیل.و.یا.دهستانی.در.قبیله.ای.در.قطب.جنوب.باشد.چه.فرقی.می.کند.مهم.این.است.که.منفعت.این.جعل. به.چه.کسی.و.چه.تیمی.می.رسد؟.بگذریم.حرف.از.آخرت.می.زنید.با.شما.موافقم.چون.دنیای.شما.مادی.است.و.برده.ی.زر.و.زور......من.امیدوارم.که.ستم.دیدگان.رفتار.مافیایی.شما. حلالتان.کنند.که.روزها.و.شب.های.قبض.روح.شما.به.درازا.نکشد.اول.انسان.باید.بدون.بدهکاری.اخلاقی.و.شرعی.جان.بسپارد.سپس.در.قبر2متری.جای.بگیرد.
    • حمید علوی CA ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      نمیدونم امیرمافیا مردم رو چی فرض کرده! خب معلومه نامه های جعلی رو تو، با گوشی و خط خودت نفرستادی. اما در جریان این تقلب بزرگ که بودی، نبودی؟! ما رو مث خودت سه نقطه فرض نکن مرد حسابی.بکی از نوچه هات، مثلن همون علی، با یه خط بی نام، نامه های جعلی رو فرستاده.
  • خایدالو IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    بنده به عنوان یک استقلالی هیچکدوم از مربیان استقلال رو از ژنرال بهتر نمی‌دونم و کارنامه اش بیانگر این موضوع هست ولی اینجا چند تا سوال هست ژنرال عزیز شما وقتی بازی با استقلال شکایت کردن چرا بازیکن رو در بازی با سپاهان که چهار گل هم زده بودین وارد زمین کردین که حالا به این وضعیت بیفکنید وقتی استقلال درخواست داد حکم موقت بدید جلوی بازی این بازیکن گرفته بشه همون‌طور که استقلال ریسک نکرد و خارجی ها رو بازی نداد عقل سلیم حکم میکرد که شما هم بازی ندید و عجله برای حکم این بود که اگر حکم صادر نمیشد شما خیال داشتید تا آخرین بازی بزاری ترکیب که دیگه کار کمیته انضباطی برای حکم سه بر صفر دادن سخت بشه که کاملا اشتباه کردید
  • احسان IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    از قبل آقای حیرانی گفته بود از روسیه 10هزار دلار برای شخصی در فدراسیون گابن پوله فرستادند که از سمت باشگاه استقلال بوده تا ایمیل جعلی بزنه! نکته:حیرانی خودش روزنامه نگار استقلالی! ولی این حرف امیر خیلی درست بود که اینهمه پرونده در کمیته انضباطی! پرونده های سبک تر چندماه بررسی میشن چرا پرونده به این مهمی که 3تابازی 3بر0 در دنیا بینظیره! انقدر زود رای صادر بشه!
  • ناشناس۷ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    اتفاقا راست گفت دنیا دار مکافات است .چنین است رسم جهان فریب گهی پشت به زین و گهی زین به پشت .همیشه باید از حق دفاع کرد .ارکان قضائی و پلیس فتا کار خودشون بلدن
  • آنتی کیسه IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    اون کیسه کشی که میگن پنالتی مون پنالتی نبود باید بگم پنالتی هزار درصد بود و باید به مدافع ذوب اخطار میداد.اخطار سید جلال هم اشتباه بود چون باید خطای ذوب باید میگرفت.اخطار به شریفی هم اشتباه بوده چون به کتفش خورده بود.و البته صحنه آخر رو ترابی مشکوکم احتمال پنالتی بودن زباده
  • سرباز CA ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    از کمیته محترم انضباطی و اخلاق درخواست عاجزانه داریم حالا که برای اولین بار در تاریخ فوتبال با شهامت و قاطعیت در مقابل فساد در فوتبال کشور ایستادند کار را با جدیت پیگیری کنند و کلیه اشخاص و افرادی که در این پرونده و جعل دست داشتند مادام العمر از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم نمایند. با تشکر.
    • یه بنده خدا: IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      همه چی معلومه. ایمیل از طرف اطرافیان باشگاه استقلال زده شده با همراهی و راپورت خانوم اسدی به شوهرش سعید فتاحی. نتیجه پرونده هم کاملا معلومه. ۸ امتیاز اهدایی کمیته انضباطی برگردونده میشه به حساب گل‌گهر و اعضای کمیته انضباطی و روابط بین‌الملل فدراسیون هم برکنار میشن و به سازمان لیگ هم اولتیماتوم سفت و سختی داده میشه و به جریمه‌های ریالی محکوم میشن تا از مکافات عمل غافل نشن. اریک باگناما باعث شد ریشه فساد از فدراسیون آبی کنده بشه. گل‌گهر یه بازیکن ارزون خریده. وقتی استعلامها رو خود فدراسیون انجام داده پس دلیل این همه عجله برای صدور حکم که هنوز ایمیل‌زننده معلوم نشده برای چیست. قاضی عادل آهسته و پیوسته راه میره نه مثل حسن‌زاده گیج و مست و ترمزبریده. کمیته انضباطی با این حکمش سر فدراسیون رو زیر ننگ کرد.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    فوتبال که نیست.. محل سیاست کثیف و درآمدزاییست. مردم هم که پرسپولیسی چه استقلالی و چه... بخاطر این تیم ها انقدر بهم توهین میکنن و کیسه کش و لنگی میگن به هم. واقعا اتحاد ما بخاطر دوتا تیم و بازیکناش که میلیارد میلیارد پول میگیرن و ماهم براشون مهم نیستیم به این راحتی میشکنه؟
    • شاهرخ خان: IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      فدراسیون فوتبال گرفتار یه مافیای هزار سر شده که فقط فکر سرکیسه کردن تیمهاست. سالها کل درآمدهای تبلیغات محیطی باشگاهها رو برای خودش برداشته و بعد از حساب و کتاب همه اونها رو بدهکار هم کرده. پولی که بهشون نداده هیچ بدهکارشونم کرده. احکام ظالمانه کمیته انضباطی هم گویای درآمدهای نامشروع فدراسیون فوتبال در این سالهاست و اصلا معلوم نیست این پولها کجا رفته و آیا خرج خونه و ویلای آقایون شده یا نه. شاهکار آخر فدراسیون هم که حذف سرخابیها از آسیاست و جریمه میلیاردی‌ایه که این دو تیم باید به این مفتخورها بدن برای گناه نکرده. اصلا اگه کلیه مدارک این دو تیم هم درست و بی‌نقص باشه باز چون این دو تیم زیرمجموعه وزارت ورزشند ناخودآگاه از آسیا حذف میشدن. پس لزومی به پرداخت جریمه میلیاردی به فدراسیون نیست. از مدیران پرسپولیس و استقلال میخوام زیر بار پرداخت این جریمه نرن و به این مفتخورها بفهمونن که دولت مقصر اصلی این اوضاعه که نمیخواد دست از سر این دو تیم مظلوم برداره چون ظرفیتهای درآمدزایی اینها فراتر از تصور همه ماست. قدم بعدی این دو تیم گرفتن حق پخش تلویزیونیه که باید مجدانه دنبالش باشن و کوتاه نیان.
  • سعید IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    آقای قلعه نوعی خدا وکیلی اون کسی که چند ساله با تصمیم های اشتباهش فوتبال این کشور رو به چالش کشیده کسی غیر از شماست؟ واقعا" به عنوان سرمربی سپاهان وقت اون تصمیمی که گرفتی و جلوی پرسپولیس بازی نکردی چجوری توجیه میکنی؟ مگه بعد از بازی با استقلال بحث غیر قانونی بودن بازیکنتون مطرح نشد چرا به عنوان یک مربی کارکشته دو هفته بازیکن مشکوکتو رو نیمکت ننشوندی تا همه چی روشن بشه بابا بخدا اون کسی که باعث ظلم به فوتبال اصفهان و استقلال و و البته تیم ومردم سیرجان شده خود شخص حضرتعالی هستید؟ فرافکنی نکنید اگه قبول داشتی آخر کار ما 1/5 متر خاک زیر اونم زیر زمینه قبل از اظهار نظر قدری بیشتر فکر می کردی. خدا از سر تقصیرات همه ما بگذرد. انشاءالله
  • سیرک فقط سیرک عبده IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    امیر خان مشخص تو گول موضوع کی روش استنلی خوردی با این اختلاف که آن زمان شخصی با علم ودانش مثل سمیعی در لیگ وجود نداشت ولی این فصل حضور دارد و مو را از ماست بیرون می کشد امیر خان قبل خوردن خربزه باید فکر طب و لرزش می کردی،،،امیر خان پنج سال قهرمانی تاج کبیر توسط بابا مسعود دزدیده می شود کجا بودی که اعتراض کنی ویا دزدیدن سوپر جام تاج کبیر توسط بابا مسعود و دزدیدن سه امتیاز از سپاهان توسط بابا مسعود امیر خان پنج سال کجا بودی که بابا مسعود کاربرد آفتابه را تغییر داد امیر خان کجا بودی که این پنج سال قوم غارنشین صاحب شیافت و سجده بقا دیگر از شیافت و سجده استفاده نمی کرد امیر خان کجا تشریف داشتی پنج سال نتایج توی وزارت ورزش مشخص و توسط داوران بیژن حیدری و زاهدی فر اجرا می شود آنهم به شکل پنالتی کجا بودی امیر خان تاجی ،،،،امروز سمیعی مو را از ماست بیرون میکشد حتی با محکوم کردن نصیر زاده بی دآنش وبی مدرک کارشناسی
  • رضاپرسپولیسی دوآتشه IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    حق شمانبودازتون امتیازکم کنندبازیکن شماکارت بازی داشت ولی بازیکن استقلال از۵بازی فقت ۲بازی کارت بازی داشت ۳بازی بقیه کارته بازی نداشت چراپس بازی استقلال ۳بر۰نشودچون ظورمیگه به شهرستانیها
  • 6 IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    كيسه و كمك معيشت امتياز. شماره حساب براي گلريزون متعاقبا اعلام خواهد شد. باشگاه ناهارخوران دوچرخه
  • ناشناس IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    هر چی می شه صدای لنگ در می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی