نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
۸ |
۴
 سوژه خنده فوتبال اروپا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تابستان گذشته ستاره‌های زیادی به این تیم آورده شدند تا پی‌اس‌جی را به سطحی بالاتر برسانند اما حالا این تیم بیشتر تبدیل شده به یک سوژه خنده در فوتبال اروپا.

فصل عجیب پاری‌سن‌ژرمن را شاید بتوان با نمایش چهارشنبه شب این تیم در ورزشگاه موستوار به طور خلاصه توصیف کرد.

در یک بازی سرد و کسل کننده در لیگ یک فرانسه مقابل لوریان، شاگردان مائوریسیو پوچتینو با تساوی ۱-۱ متوقف شدند، مسابقه ای که در آن پاریسی‌ها به نظر می‌رسید از نشان دادن توان واقعی حود عاجز هستند و به سختی با یک گل دیرهنگام از شکست نجات پیدا کردند. گل آخرین دقیقه مائورو ایکاردی و نمایش خوب تیم میزبان نکات قابل توجه این مسابقه بودند اما آنچه بیش از هر چیز، توجه بینندگان تلویزیونی به ویژه بینندگان بین‌المللی این مسابقه را جلب کرد عملکرد ضعیف ستاره‌های این تیم بود به ویژه مدافع اسپانیایی و سرشناس این تیم.

سرخیو راموس در دومین حضور در لیگ فرانسه، نیمه دوم به زمین آمد اما فقط ۴۱ دقیقه در زمین دوام آورد و با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد. با وجودی که کاپیتان سابق رئال مادرید سابقه ای طولانی در دریافت کارت زرد و قرمز دارد اما عملکرد او در این بازی، به خوبی نمایانگر وضعیت پرنوسان پاری‌سن‌ژرمن در این فصل بود. 

تابستان گذشته ستاره‌های زیادی به این تیم آورده شدند تا پی‌اس‌جی را به سطحی بالاتر برسانند اما حالا این تیم بیشتر تبدیل شده به یک سوژه خنده در فوتبال اروپا. در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان قبل، پاری‌سن‌ژرمن بابت عملکرد فوق العاده خود، مورد تحسین و توجه فوتبال جهان قرار گرفت. لیونل مسی از بارسلونا، سرخیو راموس از رئال مادرید، جورجینیو واینالدوم از لیورپول و جانلوئیجی دوناروما از میلان همگی به عنوان بازیکن آزاد و بدون هزینه نقل و انتقالات راهی پاریس شدند. با این وجود تا این لحظه، هیچکدام از این چهار ستاره نتوانسته‌اند روی عملکرد تیم پوچتینو تاثیر مثبت بگذارند.

در مورد راموس که توضیح داده شد. واینالدوم هم هنوز نتوانسته از ابتدا در ترکیب تیم قرار بگیرد و دوناروما هم در ۱۹ بازی ابتدایی این فصل لیگ فرانسه فقط ۸ بار در ترکیب اصلی حضور داشته و در بقیه بازی‌ها نیمکت نشین شده است. مسی بدون شک به پاریس آمد تا این تیم را به سطحی متفاوت برساند ولی او هم‌فقط یک گل و ۵ پاس گل در ۱۱ بازی لیگی به نام خود ثبت کرده است، طوری که خیلی‌ها به سختی باور می‌کنند او کار خود در پاری‌سن‌ژرمن را جدی گرفته باشد و بسیاری او را به بی‌انگیزگی متهم می‌کنند. شاید تنها خرید تابستانی که وظیفه خود را به خوبی انجام داده اشرف حکیمی دفاع راست مراکشی این تیم است، بازیکنی که ۳ گل و ۳ پاس گل در ۱۸ بازی لیگی تا اینجا به نام خود ثبت کرده است. شاید به این دلیل باشد که او تنها بازیکنی بوده که در تابستان به خاطر نیاز واقعی پاری‌سن‌ژرمن جذب شد و نه بابت بازیکن آزاد بودن و سرشناس بودن.

پی‌اس‌جی با همین اوضاع هم می‌تواند قهرمانی لیگ یک فرانسه را به دست بیاورد و احتمالاً در لیگ قهرمانان اروپا نیز یک مدعی است اما انچه تا اینجا می‌توان در مورد ستاره‌های جدید تیم گفت این است که نه تنها کمکی به پاریسی‌ها نکرده‌اند بلکه بیشتر یک بار اضافه و عامل ایجاد حاشیه برای این تیم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامیارفرزام IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    پی اس جیبی هم به زودی به سرنوشت استیل آذین خودمون پیدا میکنه اینو خوبان عالم عزیزی خادم گفته
  • آندرس ❤️ IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    وقتی آندرس به روز های اوجش خودش بر گرده پاریس هم به قدرت می رسد ❤️
  • ابوالفضل IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    جایی که رونالدو نباشه همیشه سوت و کوره
  • رونالدو IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    خیر
  • Zizou GB ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    الکی جو ندین.برای هماهنگ شدن کمی زمان نیازه، روز به روزم بهتر میشن.از همین الان قهرمان جام حذفی و لیگ یک هستن.کدوم تیم تو بقیه لیگای معتبر چنین شرایطی داره؟ هیچکدوم... بیشترین امتیازم نسبت به بقیه صدرنشینا کسب کرده.زنده باد پاریسی ها
    • Hhh IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      آخه آدم لیگ یک فرانسه مگه لیگ محسوب میشه تو لیگ فرانسه رو با لیگ های معتبر دنیا مثل لیگ انگلستان و اسپانیا مقایسه میکنیخخخ
  • sajjad IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    اقای Zizou قهرمانی تو لیگ کشاورزان چه افتخاری داره که بقیه بخوان چنین شرایطی داشته باشن. لوشمپیونا کی لیگ معتبر شد ما نفهمیدیم
  • احمد IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    برو بابا فقط پیشرفت لیورپول ومحمد صلاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی