سیدحسین حسینی - استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش سیدحسین حسینی در دیدار هفته یازدهم مقابل شهر خودرو باعث شد تا بار دیگر سرمربی تیم استقلال در ارتباط با میدان دادن به محمد رشید مظاهری پشیمان نشود.

محمد رشید مظاهری که فصل گذشته بیش از نیمی از مسابقات استقلال در لیگ برتر را بازی کرد در فصل جاری تنها ۸۰ دقیقه در دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ ‌برتر برای این تیم به میدان رفته است؛ در حالی که فصل پیش از ۳۰ هفته در ۱۹ بازی برای استقلال در زمین حضور داشت.

سیدحسین حسینی در دیدار مقابل شهرخودرو گرچه دروازه‌اش خیلی کم تهدید شد اما در معدود دفعاتی که توپ به سمت دروازه اش رفت هر بار ضربات بازیکنان مشهدی درون چارچوب بود که البته با واکنش‌های خوب حسینی ضربات بازیکنان شهر خودرو مهار و یا دفع شد. حسینی تا این مرحله از مسابقات تنها یک بار دروازه اش را باز شده دیده و آن در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز بوده که گل زده فجری‌ها در آن دیدار هم به شکل طبیعی به ثمر نرسید.

حسینی در آن دیدار در حالی گل خورد که بارش باران شیراز زمین را به شدت لغزنده کرده بود و از طرفی دو بازیکنی که تیر دروازه اول را گرفته بودند روی ارسال کرنر هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند و از همه بدتر وقتی بود که حسینی می خواست برای دفع توپ به هوا بلند شود ولی پایش روی چمن خیس مقابل دروازه سُر خورد و نتوانست توپ را دفع کند. غیر از این مورد او در همه دیدارهای دیگر استقلال توانسته با قدرت از دروازه تیمش مراقبت کند و در ۸ بازی و ۶۴۰ دقیقه حضور درون دروازه استقلال تنها یک بار دروازه خود و تیمش را باز شده ببیند.

با این تفاسیر و با وجودی که علیرضا رضایی به عنوان دروازه‌بان سوم در استقلال حالا حکم گل دوم تیم را پیدا کرده تا حد زیادی خیال فرهاد مجیدی بابت جدایی احتمالی محمد رشید مظاهری راحت است که در این صورت لطمه‌ای به تیمش وارد نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی