منتقد ژستد بودم و هستم/ این استقلال برای قهرمانی بسته شده است/ گل ژستد هدیه کریسمس او به ایرانی‌ها بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت مسیحی استقلال گفت: گلی که رودی ژستد مقابل شهر خود به ثمر رساند تا حد زیادی فشار را از روی او خارج کرد اما همچنان انتظار می‌رود این بازیکن در قواره تیم استقلال بازی کند و بیشتر گل بزند.

مهاجم فرانسوی تیم استقلال شب قبل از کریسمس موفق به گلزنی در لیگ برتر ایران شد تا طلسم هفته‌های گذشته که نمی‌توانست دروازه رقبای استقلال را باز کند را بشکند.

سبو شهبازیان بازیکن ارمنی اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره ایام سال نو میلادی، فوتبال ارامنه و غیبت فوتبالیست‌های این قشر در سطح اول فوتبال ایران، همچنین بازی بعدی استقلال مقابل فولاد حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.

کریسمس مبارک! چه صحبتی در این روزهای خاص دارید؟

جا دارد به همه مسیحیان تبریک بگویم. روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاریم و از همه عزیزان می‌خواهم دعا کنند که بیماران هرچه زودتر شفا پیدا کنند و با سلامتی وارد سال نومیلادی شوند. امیدوارم سال ۱۴۰۱ به طور کلی بیماری کرونا از دنیا برچیده شده باشد و بتوانیم به راحتی در کنار همه اعضای خانواده جشن بگیریم.

ژستد هم هدیه کریسمس خودش را گرفت. اینطور نیست؟

بله! ژستد هم توانست گل بزند که از این بابت خیلی خوشحال شدم چون فشار زیادی روی او بود. یکی از منتقدین ژستد خود من بودم و هنوز هم هستم. چون معتقدم بازیکنی که از خارج می‌آید باید اینقدر توانایی داشته باشد که از سطح بازیکنان داخلی بالاتر باشد.

این گل می‌تواند هدیه کریسمس ژستد تلقی شود. هدیه ای که هم به طرفداران استقلال و هم به خودش داد؟

بله! امیدوارم گلزنی‌هایش ادامه پیدا کند.

گل ژستد هدیه کریسمس او به ایرانی ها بود/منتقد ژستد بودم و هنوز هم هستم/این استقلال برای قهرمانی بسته شده است

پاس گل ژستد را هم کوین یامگا داد تا یک گل کاملا فرانسوی زده شود. قبول دارید؟

گل فرانسوی یا ایرانی فرقی نمی‌کند. گل همیشه گل است. مهم این است که استقلال موفق باشد. چون همه بازیکنان داخلی و خارجی از این تیم می‌روند و فقط استقلال است که می‌ماند. امیدوارم خارجی‌هایی که به استقلال می‌آیند همیشه در قواره این تیم بازی کنند.

چرا دیگر خبری از آندرانیک تیموریان‌ها، ادموند اخترها، ادموند بزیک‌ها و بازیکنانی مانند خود شما از فوتبال ارامنه در لیگ برتر ایران نیست؟

ما یک باشگاه به نام آرارات داریم با پیشکسوتانی صاحب نام. این افرادی که شما اسم بردید هر یک در رده‌های باشگاهی و ملی تا بالاترین سطح کار کردند و تجربیات زیادی دارند. نمی‌دانم هیئت‌مدیره باشگاه آرارات چه تصمیماتی برای فوتبال ارامنه می‌گیرد! ما می‌توانیم با استفاده از نفراتی مثل آندرانیک تیموریان که سابقه حضور در چند دوره جام جهانی را دارد فوتبالیست‌های خوبی را به فوتبال ایران تقدیم کنیم، اما متاسفانه فوتبال آرارات و ارامنه را به امید خدا رها کردند.

بازی استقلال مقابل فولاد را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به نظرم فولاد جزو تیم‌های خوب شهرستانی است که امسال پس از جدایی ویسی و بازگشت جواد نکونام شرایطش بهتر هم شد. نکونام شناخت کافی از بازیکنان این تیم دارد ولی بازی سختی روبروی استقلال خواهد داشت.

چطور؟

به هر حال استقلال روند خوبی را استارت زده و همین که گل نمی‌خورد یعنی این تیم بسته شده برای قهرمانی. از طرفی استقلال باید بداند هر چه بیشتر در دوران رفت امتیاز جمع کند در دور برگشت کارش راحت‌تر است. بازی با فولاد در اهواز هم قطعاً نسبت به بازی در تهران سخت تر است، بنابراین استقلال باید هر طور شده سه امتیاز این بازی را در تهران از آن خودش کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران زارعی IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    درود سبو جان:تو رو خدا ،بازی بعدی استقلال حرکات بدون توپ رودی رو نگاه کن،پرسپولیسی ها ،تعریف میکنن،اون موقع پیشکسوتان اینجوری میگن،مطمئن باش،اگه رودی خوب نبود،فرهاد فیکس بازیش نمیداد، باز هم میگم،یک بازیکن که در راس،سیستم وتاکتیک شاه فرهاد هست :کسی نیست جز ،رودی ژستد... عاشقتم رودی،و ممنون که خیلی زحمت میکشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی