نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جادوگر علیه سرمربی سابق ایران/ واکنش به ماجرای جنجالی فغانی/ شنیدن حرف حساب سختش بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران بار دیگر به سرمربی سابق تیم ملی حمله کرد.

 علی کریمی اسطوره فوتبال ایران در سال های ابتدایی حضور کارلوس کیروش از او به عنوان یک مربی بزرگ یاد می کرد و به نوعی او را خیلی قبول داشت. کریمی که درآن  مقطع رابطه بسیار خوبی با کارلوس کی‌روش داشت و حتی دستیار او در تیم ملی شد، بعد از اختلاف کی‌روش با برانکو و البته جدایی از تیم ملی  در جبهه مخالفان او قرار گرفت و  این دو نفر بارها علیه هم  صحبت های تندی انجام دادند.

کریمی در مصاحبه ای گفت کی‌روش شهامت ندارد و کارلوس در جواب او گفت اگر شهامت نداشت، او را به عنوان دستیارش انتخاب نمی کرد چون از داخل فدراسیون می‌گفتند نباید این کار را کند. حالا و بعد از گذشت سالها از آن ماجرا، کریمی به بهانه دعوای کی‌روش با علیرضا فغانی در بازی مصر و تونس در نیمه نهایی عرب کاپ، حرفهای قابل توجهی را درباره سرمربی تیم ملی مصر و سرمربی اسبق تیم ملی ایران زد و به نظر می رسد جادوگر دست بردار کارلوس نیست.

جادوگر فوتبال ایران گفت : «در ۸-۹ سالی که کی‌روش در ایران بود، در ۴ سال آخر متهم بودیم که علیه ایشان صحبت می‌کنیم اما الان وقتی ایشان جایی می‌رود که مدیریتش روی حساب و کتاب باشد، ایشان به مشکل می‌خورد دو قرارداد پایانی کی‌روش با کلمبیا و مصر را ببینید که به چه مشکلاتی برخورده است. درباره داستان آقای فغانی هم باید بگویم که این اتفاق یک چیز معمول است و خیلی از داور ها سوت می‌زنند و توسط وی آی آر نظرشان را بر می‌گردانند. به نظرم کی‌روش خواسته شکستش را گردن شخص دیگری بیندازد و به همین دلیل با فغانی درگیر شد.»

جادوگر علیه سرمربی سابق ایران/ واکنش به ماجرای جنجالی فغانی/ شنیدن حرف حساب سختش بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    یکی از ایرادهای علی کریمی بزرگوار همینه؛ کسی با ایشون خوب باشه خوبه و مقابل ایشون باشه بد میشه و بلاک! خطکش درست و اشتباه شخصیت خودش رو می‌دونه. حرف حق و جسورانه هم که می‌زنه به میزانی که باید موثر واقع نمی‌شود چون برخی به دلایلی که عرض کردم او را مغرض میشناسند. کاش این اسطوره‌ی بی بدیل از جناب دایی الگو برداری کرده و شروع به اصلاح ایرادها کند. درود بر ارتش سرخ آسیا و سردارانی همچون علی‌ها منهای پروین و آقا مهدی مهدوی‌کیا و ....
    • اشکان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      والا امثال شما همون علی دایی رو هم برنمی‌تابید ، از نظر شماها علی دایی، خونه نشینش خوبه!! ولی خب براتون بد نیس گاهی برای کوبیدن اینو اون از نام بزرگان دیگه مایه بذارین ولی یه چیز همیشه ثابته خرج جمعی یا همون مردم بهترین قاضی هستن و خوب تشخیص میدن چه کسی، کی و کجا داره درست میگه نیازی نیست کسی بهشون بگه کی درست میگه!
    • مجید IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      امید عزیز تکلیفتو با خودت مشخص کن یکی به نعل می‌زنی یکی به میخ اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • آنالیزور DE ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    چقدر بایستی کوچیک باشی تا هنوز درگیر کیروش مونده باشی ! هم مکتبت (فغانی) از سر همین لجبازی و حسادت به کیروش کارت داد !!
  • بهروز US ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    بازهم این بیسواد متوهم بهانه ای گیراورد ومثل استادش مایلی کهن روانی زر زد .ازوقتی توهم رییس فدراسیون شدن برطرف شد ومشخص شد هیچ پخی نیست حالا بند کرده به کیروش وحرف بی ربط .علی کریمی متوهم توباید توبیمارستان روانی بستری بشی مثل استادت مایلی کهن
    • حمید علوی US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      بهروز جان دمت گرم حرف دل خیلی ها را زدی مایلی و بیمارستان را خوب اومدی و البته بیسواد
    • صالح عرب DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      بعد خبرنگارای هوادار کریمی یکسره بر ضد دایی مطلب می نویسند چون نمی تونن بزرگی دایی رو قبول کنند چون آدمی که طرفدارش هستند واقعا آدم کوچک و حقیریه .دشمنی های این رسانه ایا رو زمان جام جهانی ۲۰۰۶ و بعدش و هجونامه هایی که بر علیه دایی درست کرده بودند فراموش شدنی نیست.اینها هیچ موقع دست از دایی و حسادت کردن به او برنمیدارن چون علی دایی به قدری بزرگه که نظر تنگ این افراد طاقتشو ندارند .مثل خود این شخص عصبی و عقده ای .
  • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    عجب فرهنگی داریم؟همیشه دنبال سوژه برای غیبت وتهمت می گردیم.باسایه خودمان هم جنگ داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی