نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
تعطیلات کریسمس نیمار
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نیمار این روزها در تعطیلات به سر می‌برد و کنار خانواده و نامزد جدیدش در عمارتی جدید که در برزیل خریداری کرده، حضور دارد.

نیمار ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن مبلغ ۲٫۵ میلیون پوند برای خرید عمارتی شگفت‌انگیز در برزیل هزینه کرده است. این عمارت هفت اتاق خواب، یک زمین اسکواش، استخر، گاراژی با ظرفیت ۲۰ ماشین و حتی یک آسانسور پانوراما بین طبقات دارد.

نیمار و نامزدش در قصر برزیلی

وبسایت خبری سلبریتی‌های برزیلی Em Off می‌گوید که این فوتبالیست دو روز قبل از کریسمس پس از پرواز به زادگاهش برای گذراندن دوران تعطیلات کریسمسی، کلید این قصر شیشه‌ای واقع در منطقه‌ای به نام آلفاویل در نزدیکی سائوپائولو را دریافت کرده است.

می‌گویند که نیمار می‌خواهد اوقات کریسمسش را در کنار خانواده و دوستان و نامزد جدیدش «برونا بیانکاردی» در این قصر بگذراند. برونا بیانکاردی در ماه گذشته در جلسه پرسش و پاسخ اینستاگرامی‌اش با هواداران ادعا می‌کرد که مجرد است، اما عکس او در کنار نیمار دو هفته پیش در بازی خانگی پاری‌سن‌ژرمن مقابل نانت بیرون آمد.

نیمار ۲۹ ساله در روز کریسمس عکس خودش در کنار مادر، پدر و خواهرش جلوی درخت تزئین شده کریسمسی پست کرد و عکس دیگری با پسر ده ساله‌اش در کنار نامزد سابقش کارولینا دانتاس گذاشت.

نگاهی به عمارت جذاب و ۲٫۵ میلیون پوندی نیمار در برزیل/ رونمایی از نامزد جدید ستاره برزیلی

اما نیمار در شب قبل از شام کریسمس با خانواده، که به دیدار مادربزرگ عزیزش رفته بود عکس‌هایی با بیانکاردی در شبکه‌های اجتماعی پست کرد. همین امر باعث شد تا مطبوعات برزیلی بیانکاردی را اولین کسی بدانند که نیمار بعد از جدایی از برونا مارکزینه به بستگان خود معرفی می‌کند. این مدل ۲۷ ساله در عکس‌هایی که نیمار پست کرد، لباس سبز فیروزه‌ای بر تن داشت و در کنار این فوتبالیست نشسته بود.

نیمار همچنین هم‌تیمی‌اش در تیم پی‌اس‌جی «مارکینیوس» و هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید و میلان «روبینیو»، که به دلیل اتهام تجاوز جنسی در ماه سپتامبر به ۹ سال زندان محکوم شد، را هم با خودش به دیدار مادربزرگ برده بود.

نگاهی به عمارت جذاب و ۲٫۵ میلیون پوندی نیمار در برزیل/ رونمایی از نامزد جدید ستاره برزیلی

خانه دوم

خانه دیگر نیمار در برزیل یک عمارت ۶ خوابه در نزدیکی ریو است که مکان فرود هلیکوپتر، سالن بدنسازی، زمین تنیس و اسکله دارد.

این فوتبالیست که الان هم به دلیل مصدومیت دیگری از بازی کردن محروم است، وقتی برای جام جهانی ۲۰۱۸ آماده می‌شد و دوران ریکاوری پس از عمل جراحی روی پای راستش را می‌گذراند در این ویلا در منطقه بهشتی مانگاراتیبا اقامت داشت. این عمارت در زمینی به مساحت دو و نیم جریب در منطقه‌ای مجلل به نام پورتوبلو ساخته شده است و سونا، اتاق ماساژ، اسپا و جکوزی گرم به همراه انباری زیرزمینی با فضایی برای نگهداری ۳۰۰۰ بطری نوشیدنی دارد.

نیمار به علت مصدومیتی که در اواخر ماه نوامبر در بازی مقابل سنت اتین برایش پیش آمد و با برانکارد از زمین بیرون برده شد، تا هشت هفته مجاز به بازی کردن نیست. او پس از بازگشت به برزیل در اوایل این هفته با انتشار ویدئویی از خودش در حال تمرینات بدنسازی هوادارانش را در مورد حال عمومی خود مطلع کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامیارفرزام IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    قربونه طاقچه سمت راست برم من،
  • والت IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    عالی به امید بهتر شدن
    • عششششقم آندررررس❤️ IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      عشقم نیمار کجایی که ببینی عشقت عشق جدید پیدا کرده نیمار مگه پایش مصدوم نیست تو این وضع تو عشق و عاشقی چیکار می کنه؟ سوال من از عشقم نیمار ☝️
  • Mmz IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    نیمار کی تو رئال و میلان باز کرده
  • فقیر ایرانی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
    خوشبحال نیمار ماکه اینجا تو ایران فقر مطلقیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی