نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
آل کثیر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم عیسی آل کثیر مهاجم خوزستانی پرسپولیس بابت اتفاقات پیش آمده در دیدار با ذوب آهن اصفهان از یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس عذرخواهی کرده است.

در بازی‌های قبلی پرسپولیس هم این اتفاق تکرار شده بود و عالیشاه اجازه نداد عیسی آل کثیر پنالتی بزند. این بار اما کادر فنی پرسپولیس به عیسی اجازه ضربه زدن نداد و خود مهدی ترابی پشت توپ قرار گرفت.

در واقع با تصمیم یحیی گل محمدی که خواست عیسی توپ را به ترابی بسپارد، مهدی پشت توپ قرار گرفت و گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاید این از بدشانسی آل کثیر باشد که چند دقیقه قبل از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس یحیی ترابی را وارد زمین کرده بود اما به هر حال عیسی که از این اتفاقات دلخور بود در شادی گل ترابی شرکت نکرد تا سوژه شود.

 نکته اینجاست که ترابی تا امروز تمام پنالتی های خود را در پرسپولیس گل کرده و از این حیث باید به گل‌محمدی حق داد که ضربات پنالتی را به بازیکن دیگری ندهد. در بازی با ذوب‌آهن البته دروازه‌بان جوان حریف دست ترابی را خواند اما ضربه مهدی خوب بود و تبدیل به گل شد تا خیال پرسپولیسی‌ها بابت پیروزی در این بازی خانگی راحت شود.

درهمین ارتباط شنیدیم پس از این ماجرا یحیی گل محمدی مهاجم گلزن تیمش را مؤاخذه کرده و به او هشدار داده است دیگر هنگام ضربات پنالتی چنین رفتاری بروز نداده و در کار مربیان دخالت نکند.

گویا عیسی آل کثیر نیز ضمن عذرخواهی از یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس قول داده است دیگر چنین کاری را تکرار نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عشقپولیس IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    عیسی تو کار خودت را کردی و پنالتی گرفتی آخه به بقیه هم اجازه خودنمایی بده عزیز مگه تو نمی دونی ترابی سوگولی یحیی و پنالتی زن اول تیم هست پس قبول کن❤️
    • کیسه ی چندش IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      ترابی سوگولی نیست آخه اون همیشه پنالتی خوب میزنه بعد ریسک بود میدادن به یکی دیگه جلو که نبودیم اگه گل نمیشد اون وقت چی
  • علی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    حالا یحیی فکر کرد کار خوبی کرده برای سوگلی مثل ترابی عالیشاه شیری...
    • راز IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
      اسم بقیه بازیکنان ارتش سرخ رو هم ببر شاید کمی از سوزشت کم بشه. من به غیر از حسینی و چشمی دیگهوهیچ کدوم از بازیکنان کیسه رو نمی شناسم چوون اصلا برام مهم نیستن. ولی شما خوب تمام سرورانتون رو میشناسین
  • محمدرضا IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    سلام، آقای گل‌محمدی روتیم مدیریت نداردیامتوجه‌نیست که آل کثیرچه توپ هائی‌رااگرپاس می داد۹۵درصدگل می شدرابابی دقتی وخودخواهی هدرداده،متاسفانه تیم مهاجم نداره،تذکرهم نمی گیرند
  • افشین IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    من که نخوندم
  • افشین IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    من که نخوندم
  • پرسپولیسی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    عیسی دیگه شورشو درآورده تو این چندتا بازی اخیر کلی موقعیت خراب کرده که هیچ ، کلی مرده خوری کرده و پاس نداده که هیچ ، تمام توپهایی که مال اون نیست و روسر دیگر بازیکنا ارسال میشه با دخالت بیجا اجازه ضربه زدن به بقیه رو نمیده و بخاطر جای نامناسبی که داره توپهارو خراب میکنه تو بازی ویستا و ذوب این مسئله کاملا مشهود بود چهار پنج موقیعت عالی که برا عبدی بوجود آمده بود با دخالت بیجا خراب کرد
  • Amir perspolisi IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    آخرسر آه مادر عیسی یایا رو هم میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی