نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
۲ |
۳
پرسپولیس مقابل سپاهان، پنالتی زن دوم ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی پنالتی زن اول پرسپولیس و شاید بهترین پنالتی زن لیگ برتر باشد که تمام ضربات خودش در این تیم را تبدیل به گل کرده است.

  پرسپولیس در حالی مقابل ذوب‌آهن با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید که گل دوم این تیم از روی نقطه پنالتی زده شد. عیسی آل‌کثیر همانند بازی مقابل مس رفسنجان برای پرسپولیس پنالتی گرفت و مانند آن بازی هم بعد از گرفتن پنالتی اصرار داشت، خودش ضربه را بزند.

یحیی گل‌محمدی یک‌بار فصل گذشته دست به تغییر پنالتی‌زن اول خود در جریان بازی گرفت و محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی که پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک از گوا هند جلو بود و گل اول را هم ترابی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود، در دقایق پایانی نیمه اول پشت توپ ایستاد. کنعانی‌زادگان که در ضربات پنالتی بازی با النصر در نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا موفق شده بود برای پرسپولیس گل بزند، این‌بار شوتی محکم را به سمت دروازه گوا فرستاد و توپ بعد از برخورد به پای دروازه‌بان حریف به بیرون رفت. بعد از بازی حسابی از یحیی گل‌محمدی بابت تصمیمش در تغییر پنالتی‌زن پرسپولیس انتقاد شد. در آن بازی پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم هم گلی به ثمر نرساندند تا با استرس یک نیمه را پشت سر بگذارند.

این بار اما یحیی، اشتباه خود در لیگ قهرمانان آسیا را تکرار نکرد و با وجود اصرار زیاد آل‌کثیر، برای دومین بازی اجازه نداد تا او پنالتی بزند و مهدی ترابی هم برای هشتمین‌بار در لیگ برتر، پنالتی خود برای پرسپولیس را گل کرد. ترابی بعد از زنده‌یاد علی انصاریان که ۱۱ بار در لیگ برتر برای پرسپولیس پنالتی گل زده، بهترین پنالتی‌زن این تیم درتاریخ لیگ برتر است.

شاید پرسش این باشد که درغیاب مهدی ترابی چه کسی پشت ضربه پنالتی خواهد ایستاد؟

این احتمال وجود دارد که مهدی ترابی همچون دیدار با ذوب آهن به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود. در این صورت پنالتی زن پرسپولیس کیست؟

امید عالیشاه؟ سیامک نعمتی؟  مهدی شیری و... جواب این سوال همچنان نه است.

شاید جالب تر باشد بدانید یحیی گل محمدی پنالتی زن دوم تیمش را انتخاب نکرده است. سرمربی پرسپولیس بنا دارد براساس شرایط بازی درصورتی که داور به سود این تیم اعلام پنالتی کرد، زننده ضربه پنالتی را خودش همان لحظه انتخاب کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    یعنی اینکه داورا میخوان دوباره با پنالتی ناحق بازی را برای لنگ در بیاورند .حقارت تا کی ؟
  • محسن IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    نگران نباش هماهنگ هستند در زمان حضور ترابی پنالتی رو می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی