نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چه کسانی در بازی سپاهان پرسپولیس سابقه گلزنی دارند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۰ بازیکن در ترکیب پرسپولیس و سپاهان سابقه گلزنی به تیم رقیب را دارند.

چهارشنبه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود. دیداری که به الکلاسیکو فوتبال معروف است و همواره جدال این دو تیم جذاب و دیدنی پیگیری شده است.

در این میان بازیکنان گلزن در این دیدار نیز جایگاه ویژه ای بین طرفداران پیدا می‌کنند و تا چند روزی سوژه اول تیم خواهند بود. در دو تیم کنونی پرسپولیس و سپاهان بازیکنانی هستند که سابقه گلزنی به تیم رقیب را دارند و به نظر بیش از بقیه بازیکنان انگیزه دارند تا در این دیدار حساس بار دیگر موفق به گلزنی شوند.

پرسپولیسی‌های گلزن

در پرسپولیس ۷ بازیکن سابقه بازکردن دروازه سپاهان را دارند.امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا دو بازیکنی هستند که تنها با پیراهن پرسپولیس به سپاهان گل زدند.

عیسی آل کثیر هم با پیراهن پرسپولیس و هم صنعت نفت آبادان موفق به گلزنی به سپاهان شده است.فرشاد فرجی در نساجی،رضا اسدی در تراکتور، مهدی ترابی در سایپا و احسان پهلوان در ذوب آهن نیز پیش از این دروازه سپاهان را باز کردند و امیدوارند این مهم را با پیراهن پرسپولیس نیز تکرار کنند.

سپاهانی‌های گلزن

در بین بازیکنان کنونی سپاهان نیز سه بازیکن موفق به گلزنی به پرسپولیس شده اند.

محمدرضا خلعتبری،عزت پورقاز و جلال علیمحمدی پیش از این دروازه پرسپولیس را باز کرده اند البته محمدرضا حسینی هم دربازی دوستانه به این مهم رسیده و این بازیکنان امیدوارند در بازی چهارشنبه نیز این اتفاق را تکرار کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی