۲ بازیکن استقلال بازنده بزرگ حذف از لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، ۲بازیکن این تیم بازندگان اصلی این ماجرا خواهند بود.

واقعیت امر این است که تقریباً همه بازیکنان خارجی که به لیگ برتر ایران می‌آیند، به ویژه آنهایی که با استقلال و پرسپولیس قرارداد می‌بندند به دنبال آن هستند تا با استفاده از ویترین  بسیار خوب این دو تیم، برای خودشان در میان تیم‌های عربی حوزه خلیج فارس مشتری پیدا کنند. طی سالیان گذشته بارها شاهد وقوع چنین اتفاقی بوده‌ایم که خارجی‌ها با پیراهن استقلال یا پرسپولیس درخشیده‌اند و فوتبال ایران برایشان سکوی پرتابی برای عقد قرارداد با تیم‌های عربی شده است.

در چنین شرایطی قطعاً لیگ قهرمانان آسیا اهمیت بسیار زیادی برای این فوتبالیست ها دارد و فصل گذشته به وضوح شاهد بودیم شیخ دیاباته فقط در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای استقلال خوب بازی کرد و به واسطه همان نمایش حالا در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زند بنابراین اگر استقلال به واسطه مشکلات مدیریتی از گردونه پیکارهای آسیایی کنار گذاشته شود، قطعاً  کوین یامگا و رودی ژستد بزرگ‌ترین بازنده‌های این تیم محسوب خواهند شد چون بهترین نمایشگاه باشگاهی برای پیدا کردن مشتریان جدید در حوزه خلیج فارس یا شرق آسیا را به راحتی هرچه تمام‌تر از دست می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
    آره حیف شد کیسه حذف شد.اگر میرفت آسیا به غیر دعوا و درگیری هاشون رودی زشته باعث بی آبرویی برای دلالای کیسه و در راس اونا قهرناز میشد. یایامگا هم که کلا فقط مثل آدم آهنی اینور اونور میره
  • فرزاد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    اگه قراره کسی دیده بشه توی تیمش با بهترین عملکرد دیده میشه .لطفا شما نگران نباشید
  • mªhđī IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    یک تو گ.ه نخور دو به تو ربطی نداره سه شما اگه میتونین همون دو تا جام ما رو بگیرین ، هیچ غلطی نمیتونین بکنین اینو میگین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی